Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989247 kertaa)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7220 : Joulukuu 17, 2021, 18:09:04 »
Jos kolmosista yksi kuolee, ovatko kaksi henkiinjäänyttä kaksoset?

Kyllä he kolmosia ovat.
☮️and💟

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7221 : Joulukuu 17, 2021, 18:10:37 »
Jos kolmosista yksi kuolee, ovatko kaksi henkiinjäänyttä kaksoset?

Mun mielestä edelleen kolmoset 🤔
Hmm... tästä kimmokkeena pohdin tilannetta että onko kolmoset enää kolmoset jos yksi näistä on eri huoneessa? 
Amator

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7222 : Joulukuu 17, 2021, 18:13:48 »
Vuokraus tarkoittaisi suoraan sitä, että kaikki olisi pois hutsurahoista ja ei pääsis kiksauttamaan senjoriittoja. :-[

Juu, ei kahta sanaa. Suzuki Jimmy siis :drinking:
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7223 : Joulukuu 17, 2021, 18:19:46 »
^
Tällaisen olen jo valmiiksi vuokrannut.

”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7224 : Joulukuu 17, 2021, 18:35:50 »
Mietin mahdollisuuttani "once in a lifetime" juttuun. Olisi mahdollista vuokrata pariksi päiväksi  Mercedes-Benz SLS AMG Gran Canarian matkallani. Mieli tekisi niin saatanasti.  :inlove:

No hei, mun mielestä ihan ehdottomasti, näissä kohteissa senjoritat ovat yleensä vierastyöläisiä.  Tosin jos sulla on allekirjoituksen mukainen kärry täällä, niin kokemus ei ehkä ole niin varpaankynsiä irroittava.

Suosittelen, että vedät tänään pari pulloa vinkkua, mikä filtteröi rationaalisen ajattelun ja mieti asiaa uudestaan. 😅
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7225 : Joulukuu 17, 2021, 19:10:02 »
No hei, mun mielestä ihan ehdottomasti, näissä kohteissa senjoritat ovat yleensä vierastyöläisiä.  Tosin jos sulla on allekirjoituksen mukainen kärry täällä, niin kokemus ei ehkä ole niin varpaankynsiä irroittava.

Suosittelen, että vedät tänään pari pulloa vinkkua, mikä filtteröi rationaalisen ajattelun ja mieti asiaa uudestaan. 😅
Tätä mä just pohdin, kun oikeastaan siinä on vaan sata kaakkia enemmän ja helvetisti vaikeempi mennä istumaan kun mun C 63seen.

Vierastyöläisiä siellä on senjoriitat paljolti. Kunnon Kolumbialainen viikonlopuksi Pe-Ma maksaa korkeintaan 500€
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7226 : Joulukuu 17, 2021, 19:16:50 »
Mitä enemmän lukee historiaa niin yhä enemmän ja enemmän käy ilmi että miten vähän minä siitä tiedänkään.

Sokratesta lainatakseni: Minä tiedän että en tiedä mitään.

Sokru oli vaatimaton tyyppi.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7227 : Joulukuu 17, 2021, 19:37:53 »

Tätä mä just pohdin, kun oikeastaan siinä on vaan sata kaakkia enemmän ja helvetisti vaikeempi mennä istumaan kun mun C 63seen.

Vois kuvitella että sls olisi kevyempi, eli tehopainosuhde ois suotuisampi, ja ehkä jakauma kanssa?
Shikita ga nai

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7228 : Joulukuu 17, 2021, 19:51:28 »
No toi mun vanhus pitäis kiihtyy 0 - 100 4,5s. Nopeesti se sataan menee, ettei ehdi oikeen kissaa sanoa, mutta sls oli jossain, että 3,8s 0 - 100. Huomaako sitä missään. Mutta vois sanoo, että ollaan sellaistakin ajettu.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7229 : Joulukuu 17, 2021, 20:45:05 »
^
Tällaisen olen jo valmiiksi vuokrannut.

Unohda se Mese, tuolla pääsee rannasakin hyvin, isot pyörät, ei juutu hiekkaan.
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7230 : Joulukuu 17, 2021, 20:48:58 »
^
 :laught:
Tolla pääsee jopa 16 km/h
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7231 : Joulukuu 17, 2021, 20:58:44 »
Että en yhtään tykkää mun sängystä. Tai tykännyt. Nyt sekin tuntuu ihanalta  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7232 : Joulukuu 17, 2021, 20:59:34 »
^^ Jos sä ajat hupakkoa siellä huntin tunti 30h niin et sinä kyllä viittätoistatuntia jaksa meseillä päivään ku pitää vetää myös viskiä. Helppo päätös ;)

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7233 : Joulukuu 17, 2021, 21:11:54 »
Että en yhtään tykkää mun sängystä. Tai tykännyt. Nyt sekin tuntuu ihanalta  :inlove:

Tää pitää niin paikkansa, kun palaa kotiin  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7234 : Joulukuu 17, 2021, 21:12:32 »
^^
500€ Pe - Ma
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7235 : Joulukuu 17, 2021, 21:19:38 »
^^
500€ Pe - Ma

Nonni. Eli sä pystyt ottamaan kuusi hupakkoa Pe - Ma. Vedät vaan semmosen sutenööriturkin päälle, tytöt kainaloon ja lähdet vetämään viskiä "kylille" jos et jaksa panna kokoajan. On siinä kiikkustuolissa enemmän kertomista ku yhdessä mesessä. Valinta muuttuu entistä helpommaks ;)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7236 : Joulukuu 17, 2021, 22:05:36 »
^
Älä nyt, kun kaveri kenen kanssa lähdetään sanoi, että molemmilla PITÄÄ olla oma huone.  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7237 : Joulukuu 17, 2021, 22:13:57 »
^
Älä nyt, kun kaveri kenen kanssa lähdetään sanoi, että molemmilla PITÄÄ olla oma huone.  :whipping:

No on se silti 3+3 ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7238 : Joulukuu 17, 2021, 22:43:37 »
Että en yhtään tykkää mun sängystä. Tai tykännyt. Nyt sekin tuntuu ihanalta  :inlove:

Kiitos rakas. :kiss: :inlove:

Ei sun mua tartte kehua!

Kun samassa sängyssä enkelin kanssa, Hesen69 kaltainen fakiirikin tuntuu silkkityynyltä.  :laught:   

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7239 : Joulukuu 18, 2021, 00:15:18 »
Äsken mietin, että ihan ku olisin juonu, mutta oo mitään ottanu moneen päivään. Sitten katoin nii lääkäri oli määränny leikkauksen jälkeen oksikodonia. Ihan hyvin pörrää :D

Nää on kyllä jumalauta petollisia. Muistan selkäleikkauksen jälkeen ku oli niin hyvät lääkkeet, että alko pelottamaan. Piti väkisin lähtee ajamaan hallitusti alas ne lääkkeet tai ollis jääny äkkiä sille tielle