Saakohan Jorma Sepposelta heti lähtöön 80% alennuksen liikennevakuutukseen jos sanoo että kuuluu Mc Cannonballsin joltsilta tauluja ostavaan jaostoon?  
 Tä Häh?  
 Tä Häh?  
Uutiset:
 Tä Häh?  

Mistä löytyy Suomen kalliimmat autot?Miksi ostaisit uuden auton kun voit saada samaan hintaan hyvän käytetyn?
Ähtäristä. https://www.korsumaenauto.fi/
								Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
						Koska Seksisaitin n ;Di muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?

Koska Seksisaitin nimi muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?Toivottavasti ei koskaan..
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0242

Koska Seksisaitin nimi muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?Toivottavasti ei koskaan..
								Jimmy-setä

Huikea tyyppi
						Kyllä tässä vielä yritetään pieniä rapsoja tehdä, ettei mene pelkästään epäoleelliseen koko foorumi. Kyseessä käsittääkseni on maksuseksiin liittyvä sivusto.Koska Seksisaitin nimi muutetaan virallisesti Turskafoorumiksi?Toivottavasti ei koskaan..
No paljon muuta ei enää erotakaan siitä kuin nimi…
								Cick

...
Saadaankohan me tänä vuonna Joulukalenteria? 😬😱
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
						...
Toivottavasti. Mä olen jo varannut niveat ja talouspaperirullan sängyn vierelle. Jokunen tuoksukynttilä on myös tuossa alttarilla sekä koostin tunnelmaa tuomaan rakkauden spotify-soittolistan.😊
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä

Venla

Foorumihierarkian huipulla

Mulla on vaan Tummelia ja Lambi WC-paperia, tuoksukynttiläkin puoliksi poltettu 😔...
Toivottavasti. Mä olen jo varannut niveat ja talouspaperirullan sängyn vierelle. Jokunen tuoksukynttilä on myös tuossa alttarilla sekä koostin tunnelmaa tuomaan rakkauden spotify-soittolistan.😊
21 todella pitkää päivää 😩Saadaankohan me tänä vuonna Joulukalenteria? 😬😱
Vielä pitää jännätä 21 päivää
								Herra49

Näyttää hyvää esimerkkiä