Pitäisköhän huhtikuussa paneskella kuin pieni pupu vai eleskellä siivosti 🤔
Uutiset:

Huhtikuu on kevään ja rietastelun aikaa veliseni
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Että söisinkö leipää suolakurkulla vai ilman.
Elämän suuria kysymyksiä siis.
Suosittelen valkosipulisuolakurkkua, se on tosi hyvää. 👍
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Mahtaako se edes olla suolakurkkua...
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
...) - Logiikka mitä kyllä ihmettelen ontui kun tyttö tempaisi ennen nukkumaan menoaan pullollisen cavaa (jonka meikäläinen oli kyllä varannut ihan toiseen osoitteeseen) - Minä selittämään että meikäläiselle suolakurkut ja hillosipulit ovat vihanneksia ihan siinä missä joillekin porkkanat ja idut... - Hyvä ettei kynsinyt pärstääni, sähähti kyllä. - Mutta se siitä, sen silmille tuskin kollit tulevat hyppimään (toivottavasti...) On tullut selkeästi Sukunsa Naisiin.
Ronja

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mitähän sitä on tullu touhattua viikonloppuna? Auto jäännä reissulle ja reidet ihan mustelmilla.. Ihan sellai fiilis, et mua on purtu ainakin huulesta ja polvesta.
Villiä enoa 
Ppelto

Nauttii muiden arvostusta
Suomi.fi-verkkopalvelusta löydät tietoa eri elämäntilanteisiin ja yrityksen elinkaaren vaiheisiin. Pääset myös tutustumaan käytettävissä oleviin palveluihin ja saat toimintaohjeita asioiden hoitamiseen.
Kun tunnistaudut Suomi.fihin, voit viestiä viranomaisten kanssa, antaa ja pyytää valtuuksia sekä tarkistaa omat rekisteritietosi.
Mitähän sitä on tullu touhattua viikonloppuna? Auto jäännä reissulle ja reidet ihan mustelmilla.. Ihan sellai fiilis, et mua on purtu ainakin huulesta ja polvesta.