Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alennusten kysely  (Luettu 30863 kertaa)

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #140 : Heinäkuu 07, 2025, 10:25:22 »
Alennanko itseni jos kysyn ihan vähän vaan alennusta? Sellaista vain Thorille alennusta?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Modula

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #141 : Heinäkuu 07, 2025, 15:04:23 »
Nykyään on jo aika mukavasti tarjolla pikaisia aikoja 70 euron hintaan, eli ei moiset hinnat ovat jo senverta hyvin kohdillaan, että ei edes tarvitse miettiä tinkaamista.

Lienekkö laman myötä myös tarjonta lisääntynyt tai ostovoima laskenut tai sekä että, mutta hinnat ovat pitkästä aikaa erittäin houkuttelevalla tasolla.

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #142 : Heinäkuu 07, 2025, 16:04:52 »
Tämä, rajojen venyttäminen. Owon tinkaaminen paika päällä. Kun ei kortsun kanssa tunnu miltään.
No miusta se tuntuu hyvältä ja sen mukaan mennään.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #143 : Heinäkuu 07, 2025, 16:52:40 »
Kun siis klassikko on se että venytät hintaa => venytät muitakin rajoja.

Pahoittelut vähän aiheen viereen menemisestä, mutta olen havainnut saman esim. Tori.fi:n kaupoissa. Oikeastaan lähes aina jotain erikoista ehdottelevat (vaativat lisäkuvia/tavaran viemistä jonnekin tai ehdottavat erikoisia maksujärjestelyjä tms.) ovat myös tinganneet. Oma lukunsa ovat tinkaajat, joiden hintaehdotukseen olen suostunut, mutta silti he tekevät oharit.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #144 : Heinäkuu 07, 2025, 18:14:51 »
Ei tule tingittyä, koska Suomessa ei juuri ole laadukasta tarjontaa asiallisilla hinnoilla.
Keskimääräinen Suomen tarjonta maksaa Tallinnassa 50 euroa. Virossa hinnat näyttävät laskeneen
ja reilusti alle satasen tarjonta lisääntyneen.

Poissa Artturi

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #145 : Heinäkuu 07, 2025, 18:18:26 »
Ei tule tingittyä myöskään, kun Suomessa saa laadukasta palvelua kotimaisilta palveluntarjoajilta hintaan minkä voi ihan vänkkäämättä maksaa.   :weightlifting:

Poissa Modula

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #146 : Heinäkuu 08, 2025, 01:28:51 »
Itse en enää aikoihin ole jaksanut nähdä vaivaa käytetyn tavaran myymisessä, sillä mennyt ihme säätämiseksi. Ei pääse tuntipalkoille enää ja vähemmän vaivaa on kun heittää vanhat romut roskiin tai vie seurakunnan kirpputorille.

Kun siis klassikko on se että venytät hintaa => venytät muitakin rajoja.

Pahoittelut vähän aiheen viereen menemisestä, mutta olen havainnut saman esim. Tori.fi:n kaupoissa. Oikeastaan lähes aina jotain erikoista ehdottelevat (vaativat lisäkuvia/tavaran viemistä jonnekin tai ehdottavat erikoisia maksujärjestelyjä tms.) ovat myös tinganneet. Oma lukunsa ovat tinkaajat, joiden hintaehdotukseen olen suostunut, mutta silti he tekevät oharit.

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #147 : Heinäkuu 09, 2025, 09:07:39 »
Eräs asiakas kertoi että näissä hommissa "työnantaja" eli asiakas ei maksa yli kolmekymppisille ikälisää, se kuuluu muihin aloihin. Omassa hinnastossani ei kyllä mielestäni ole mitään ikälisää ja sitä on jopa pidetty kohtuullisena.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #148 : Heinäkuu 09, 2025, 19:32:30 »
Eräs asiakas kertoi että näissä hommissa "työnantaja" eli asiakas ei maksa yli kolmekymppisille ikälisää, se kuuluu muihin aloihin. Omassa hinnastossani ei kyllä mielestäni ole mitään ikälisää ja sitä on jopa pidetty kohtuullisena.

No eihän tässä mitään ikälisää tarvitsekaan maksaa... Joillekin tuntuu olevan keskeistä valita palvelu iän, painon, rintojen koon ja mahdollisimman alhaisen hinnan mukaan. Ja sitten on niitä jotka valitsevat kokonaisvaltaisen elämyksen, joka on kiinni jostain ihan muualta, kuin kuppikoosta tai muista numeroista, ja joille iän mukana kertynyt elämänkokemus on vain plussaa.

Itse en edes haluaisi asiakkaaksi ensiksimainittuja, ja siksi onkin kätevää, että olen heille liian vanha sen lisäksi, että olen hinnoitellut palveluni halvan hinnan metsästäjien ulottumattomiin. Winwin.

PS. Yrittäjällä ei ole työnantajaa, vaan asiakkaita jotka yrittäjä ihan itse valitsee.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2025, 19:34:25 kirjoittanut AnnaB »
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎