Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun nuoleminen  (Luettu 67365 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7766
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #120 : Syyskuu 08, 2019, 08:57:10 »
Kyllä olo pää naisen reisien välissä on yleensä mukavaa. Vastavuoroisuus toimii hyvin.

Täytyy kuitenkin varoa, ettei Onatop (eräässä elokuvassa) irroita päätä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #121 : Syyskuu 08, 2019, 09:11:45 »
Naisen nautinto on monelle se juttu joka menee joskus ohi oman nautinnon.
Voiko perusajatus tuossa olla se, jos nainen tykkää niin häneltä saa silloin hyvää palvelua vastavuoroisesti.

Joskus mietin miksi miehillä on kovin vaikea vain olla hemmoteltavana ja ottaa vastaan.

Minäkin olen niitä joille pillun nuoleminen tuottaa enemmän tyydytystä kuin suihinotto, vaikka mukavaahan sen saaminenkin on. Siinäkin nautin enemmän katsekontaktista ja koskettelusta.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #122 : Syyskuu 08, 2019, 09:31:56 »

Silloin kun molemmilla on mukavaa niin molemmilla on mukavaa.  ;)

Onpas miellyttävä lauserakennelma. Näin sivukommenttina sanoen.

Mutta... voiko olla mukavaa/hyvää/kivaa/nautittavaa ilman pyrkimistä naisen orgasmiin.
Onko joku laki siitä, että ainoa oikea tapa saada naiselle hyvä olo on seksuaalinen nautinto.
Kukaan koskaan kysynyt mistä muusta tykkäät?

En väheksy ollenkaan orgasmin vaikutusta. Iholla oleminen ylipäätään suudellen ja koskettelen kohti laukeamista on aivan upeaa.
Mutta on myös muita elementtejä mitkä saattaisivat riittää naiselle.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #123 : Syyskuu 08, 2019, 09:35:55 »
Ehkä siinä on se et kun saa tuotettua sen orgasmin sille naiselle niin tulee mielihyvää itselle että sai hoideltua sen orkun.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #124 : Syyskuu 08, 2019, 09:42:30 »
Ajatuksissani näen huvittavan kohtauksen missä käydään asiakkaan kanssa tällainen dialogi.
Mies: Mä tykkään nuolla.
Nainen: Joo mutta minä haluan nyt antaa sulle suikkarin.
Mies: Eiii, mä en tykkää siitä ollenkaan. Enemmän nautin kun saan antaa sulle.
Nainen: Eiii. Mä en halua nuolemista. Tykkään kun saan ottaa sulle suikkarin.
Mies: Voi rähmä. En tykkää.
Nainen: Entäs jos vaan pantaisiin.
Mies: Ei panna ellen saa tehdä sulle orkkua.
Nainen: Voi vitsi. Ei sovi. Mä haluan antaasulle orkun. Sitä vartenhan sä ajan ostit multa.
Mies: No joo, mutta kuitenkin. Enkö mä nyt saisi miellyttää sua kuitenkin nuolemalla sen orkun.
Nainen: *turhautunut tuhahdus* Jos ihan pakko niin tee se nyt sitten. *mutinaa*
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #125 : Syyskuu 08, 2019, 12:35:05 »
Mutta... voiko olla mukavaa/hyvää/kivaa/nautittavaa ilman pyrkimistä naisen orgasmiin.

Minun mielestäni seksi on parasta, kun ei oteta paineita kummankaan laukeamisesta. Paineet tuovat seksiin suorittamisen makua, mikä vähentää laukeamisherkkyyttä. Joku on täällä osuvasti sanonutkin, että kannattaa nauttia siitä matkasta, eikä ajatella päämäärää. Kun ajattelee, että orgasmi tulee mikäli on tullakseen, on se "tuleminenkin" todennäköisempää. Kunhan molemmilla on kivaa.  :)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #126 : Syyskuu 08, 2019, 13:11:33 »
Juuri näin! JUURI NÄIN! Seksi on nautinto aine ja kun siitä oppii nauttimaan kokonaisvaltaisesti niin saa paljon enemmän!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #127 : Syyskuu 08, 2019, 13:26:11 »
Ja onhan se nyt vähän hassu lähtökohta, että maksaisi seksistä ajatuksella, että ensin nuolee luin Lassie ja jos palveluntarjoaja ei laukea, niin homma on pieni pettymys.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #128 : Syyskuu 08, 2019, 15:05:40 »
^Tuosta tulikin mieleen, että välillä kohtaa sellaisia asiakkaita, joita ei tunnu kiinnostavan ollenkaan, vaikka heille antaisikin neuvoja.

Ei asiakasta kuulu kiinnostaa sinun tyydytys :o. Se tässä onkin hyvää kun ei tarvi tyydyttää toista.

Kyllä muuten kiinnostaa. Eihän Sinin kommentissa ollut tyydytyksen saamisesta kyse vaan suoranaisesta satuttamisesta. Ei sitä pillua kuulu ronklata miten huvittaa vaikka maksullisissa ollaan.

Ihana Jepe!  :-* :-* :-*

Ja onhan se nyt vähän hassu lähtökohta, että maksaisi seksistä ajatuksella, että ensin nuolee luin Lassie ja jos palveluntarjoaja ei laukea, niin homma on pieni pettymys.

No, itse ainakin toivon, että se tosiaan ei ole pettymys asiakkaalle, jos minä en laukea, sillä minä en todellakaan laukea helposti. Itselle se kyllä on pettymys siinä mielessä, etten onnistunut omalla laukeamisellani palkitsemaan asiakasta, ja toisinaan sitä kamppaileekin sen ajatuksen kanssa, että onko jotenkin huono nainen, kun ei saa helposti.

Tosin olen kyllä huomannut, että pikkuhiljaa olen alkanut laukeamaan helpommin, vaikka toki edelleen se on kovan keskittymisen ja ajatustyön takana.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #129 : Syyskuu 08, 2019, 19:45:10 »
Mutta... voiko olla mukavaa/hyvää/kivaa/nautittavaa ilman pyrkimistä naisen orgasmiin.
Onko joku laki siitä, että ainoa oikea tapa saada naiselle hyvä olo on seksuaalinen nautinto.

Ei orgasmin nuoleminen se tärkein juttu ole, yleensä se ei maksullisissa onnistukaan mutta kiva palkinto se on. Vaatisi pitempiä aikoja jotta siihen voisi keskittyä oikein ajan kanssa :P Nautin vain nuolemisesta ja siitä kun saa hyväillä ja suudella naisen kaunista vartaloa, sillä saa ainakin paikat lämpöiseksi :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #130 : Syyskuu 16, 2019, 16:15:45 »

Muutenkin se nappula on äärimmäisen herkkä ja vaatii hellää kosketusta ja toinen juttu että älkää herrat missään nimessä hinkatko sitä koskaan kuivana eli liukkaria tai sylkeä kehiin niin saadaan hyvä ja mukava tunnelma naiselle aikaan :)

Itse olen käyttänyt klitorikseen sitä pillumehua, ja tottunut siihen, että kosteutta on siinä vaiheessa kun ollaan siinä pisteessä, että pitäs mennä genitaalialueille oli sitten vaatteet päällä tai ei. Toki jotkut hupakot varmasti heittävät liukastetta sisään ennenkuin asiakas edes tulee paikalle.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #131 : Lokakuu 02, 2019, 18:09:20 »
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #132 : Lokakuu 03, 2019, 08:10:47 »
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.

Ettei olisi vaan harjoituksen ja rutiinin puutetta  :P

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #133 : Lokakuu 03, 2019, 09:03:30 »
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.

El duderino, älä ole nihilisti. Vedät, kuin aito Dude Abidas The Big Lewbowski-elokuvassa koko aamun valkovenäläisiä, kuuntelet vanhoilla korvastereoilapuilla 89 vuoden keilailuturnauksen välieriä ja makaat sillä hienolla matolla tekee kodista kodin. Sen jälkeen kieli luistaa ja pillun nuoleminen maistuu ja tuntuu hyvältä. :P

Paikalla 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #134 : Lokakuu 03, 2019, 09:36:15 »
Ketjun pituudesta huomaa, että tämä on selvästikin molempien osapuolien lempiaihe. Hyvä näin, monta vinkkiä olen itsekkin saanut (varovaisemmin - maltilla - ajan kanssa - saa ja kannattaa kysyä ohjeilta).  Miksi ei tämä (ja rakastelutaidot yleensäkin) ole peruskoulun pakollisena oppiaiheena. Edes teoriatasolla - sillä taitaisi käytännön opiskelulle tulla liikaa vanhoollisten vastustusta. Miten on esim Venla, Sini1, Viola, Nimara tai muut ihanat. Kenestä olisi alan teorian opettajaksi murkkuikäisille. Tai pitäisikö oppituntien kuitenkin olla osana armejan koulutusta. Kuinka paljon kaikki hyötyisivät kun tällaiset perustaidot olisivat kaikilla. Hyötyjiä olisivat sekä miehet että naiset. Ja sitäpaitsi, voisihan nuo taidot olla salainen ase jos joku vieras taho maahamme hyökkäisi. Ei iskettäiskään niiden kimppuun lyijyllä vaan rakkaudella....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #135 : Lokakuu 03, 2019, 11:19:36 »
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.

Piti? Käskikö joku nuolemaan? Sulla oli kinky pakottamissessio missä sihteeri istui koko painollaan kasvojesi päälle käskien nuolla orkun.   :P

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #136 : Lokakuu 03, 2019, 12:59:10 »
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.

Piti? Käskikö joku nuolemaan? Sulla oli kinky pakottamissessio missä sihteeri istui koko painollaan kasvojesi päälle käskien nuolla orkun.   :P

Apua, en kai se ollut minä....? ;D Mä teen näin kyllä vain jos sitä erikseen toivotaan.  :-*
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #137 : Lokakuu 03, 2019, 18:49:50 »
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.

Piti? Käskikö joku nuolemaan? Sulla oli kinky pakottamissessio missä sihteeri istui koko painollaan kasvojesi päälle käskien nuolla orkun.   :P

Sanotaan näin, että jotain tännepäin😁

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #138 : Lokakuu 12, 2019, 23:07:52 »
Mä just päätin, että musta tulee maailman paras pillun nuolija tai ainakin suomen paras.
Täytyy laatia opetus suunnitelma vakkarin kanssa, kunhan hän palailee lomilta.
Toisaalta yksi opettaja ei varmaan riitä🤔...

Miehellä pitää olla tavotteita elämässä🙂.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #139 : Lokakuu 13, 2019, 00:37:30 »
Tosi kova tekijä nuolee pepareiän samaan syssyyn... tämä tiedoksi.