Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun nuoleminen  (Luettu 67363 kertaa)

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #100 : Syyskuu 07, 2019, 23:40:33 »
Tuli mieleen, että onko kukaan hupakko tarjonnut vielä " opi nuolemaan pillua " kurssia?!?
Mä en edes uskalla ajatella millainen loppukoe olisi, mutta ilmottautuisin heti oppimaan😁.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #101 : Syyskuu 07, 2019, 23:45:25 »
Tuli mieleen, että onko kukaan hupakko tarjonnut vielä " opi nuolemaan pillua " kurssia?!?
Mä en edes uskalla ajatella millainen loppukoe olisi, mutta ilmottautuisin heti oppimaan😁.

Äkkiäkös sitä opettaa, kun vain vinkkaa sellaista toivovan! Toki sitä tietää vain omasta pillustaan ne juuri oikeat lipsuttelipisteet ja toimivat -tavat.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #102 : Syyskuu 07, 2019, 23:46:14 »
Ei muuten ole kukaan opastanutkaan yhtään meikäläistä? Ei niin nappiin heti voi kai osuakkaan jokakerta. Jos se Venla vaikka sitten opettaisi :)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #103 : Syyskuu 07, 2019, 23:46:21 »
Tuli mieleen, että onko kukaan hupakko tarjonnut vielä " opi nuolemaan pillua " kurssia?!?
Mä en edes uskalla ajatella millainen loppukoe olisi, mutta ilmottautuisin heti oppimaan😁.

No eiks toi oo vähän niin kuin jokainen tapaaminen... 8)

Ei muuten ole kukaan opastanutkaan yhtään meikäläistä? Ei niin nappiin heti voi kai osuakkaan jokakerta. Jos se Venla vaikka sitten opettaisi :)

Jos se just osuukin siihen nautintonappulaan joka kerta :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 07, 2019, 23:47:59 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #104 : Syyskuu 07, 2019, 23:47:54 »
Joron kielilihas kommentista päästäänkin sujuvasti erääseen pillun nuolemis keisssiin, missä nainen kannusti ja suoraan sanottuna kiritti mua, kun nuolin hänen pyhimpäänsä. Vittu, mulla ei koskaan ole ollut kieli ja kaikki kaulasta ylöspäin olevat lihakset niin kipeenä seuraavana päivänä😁.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #105 : Syyskuu 07, 2019, 23:52:36 »
^ :D Se on joskus aika  rankkaa duunia tuo nuoleminen. Ku olis kieli niinku Gene Simmonssilla.

Olisikohan naiset kuumaa vahaa käsissä kun hieman kieltä vilauttaisi  ;D

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #106 : Syyskuu 07, 2019, 23:56:22 »
Tuli mieleen, että onko kukaan hupakko tarjonnut vielä " opi nuolemaan pillua " kurssia?!?
Mä en edes uskalla ajatella millainen loppukoe olisi, mutta ilmottautuisin heti oppimaan😁.

Äkkiäkös sitä opettaa, kun vain vinkkaa sellaista toivovan! Toki sitä tietää vain omasta pillustaan ne juuri oikeat lipsuttelipisteet ja toimivat -tavat.

Harva nainen suostuu tähän. Siis ainakaan näin maksullisessa seksissä. Mä olen kysynyt useammaltakin suomi ja ulkkari naiselta opastusta tai lähinnä sitä, että teenkö hommat yhtään sinne päin miten neiti haluaisi, niin posket kyllä punehtuu, mut siihen se jääkin🙂.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #107 : Syyskuu 07, 2019, 23:58:40 »
Tuli mieleen, että onko kukaan hupakko tarjonnut vielä " opi nuolemaan pillua " kurssia?!?
Mä en edes uskalla ajatella millainen loppukoe olisi, mutta ilmottautuisin heti oppimaan😁.

Äkkiäkös sitä opettaa, kun vain vinkkaa sellaista toivovan! Toki sitä tietää vain omasta pillustaan ne juuri oikeat lipsuttelipisteet ja toimivat -tavat.

Harva nainen suostuu tähän. Siis ainakaan näin maksullisessa seksissä. Mä olen kysynyt useammaltakin suomi ja ulkkari naiselta opastusta tai lähinnä sitä, että teenkö hommat yhtään sinne päin miten neiti haluaisi, niin posket kyllä punehtuu, mut siihen se jääkin🙂.


Aijaa, ihanko tosi? Onpa hämmentävää! Itse kyllä neuvoisin, jos neuvoa kysyttäisiin, mutta pyytämättä alan harvemmin ohjeistamaan.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #108 : Syyskuu 08, 2019, 00:01:26 »
^Eikös se olisi nautinnollisempaa jos hieman vinkkaisi et vähän ylemmäs tai hieman pehmeämmin yms.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #109 : Syyskuu 08, 2019, 00:21:46 »
^Eikös se olisi nautinnollisempaa jos hieman vinkkaisi et vähän ylemmäs tai hieman pehmeämmin yms.


Teoriassa vinkkaamisesta juontuva lopputulos olisi itselle nautinnollisempi, kyllä, mutta onko se asiakkaalle miten nautinnollista, jos vinkataan "hieman hellemmin, kiitos"  - - "ota pikkusen alempaa, just siitä klitoriksen alapuolelta" - - "mm, vieelä vähän vasemmalle" - - "öh, no nyt se meni liikaa, puoli milliä takas oikeelle, siinä!" - - "muuten tosi jees, mutta nyt lisää painetta ja nopeutta". Kuinka kauan tällaista kehtaisi kuunnella?

Kun tosiaan on näitä nuolijoita, joilla homma on aivan hakusessa ja heille saattaa yhdestä asiasta vinkatakin (koska esim. kivun takia on pakko), mutta sitten miljoona muuta asiaa onkin ihan vinksallaan, niin pahimmillaan se on pelkkää "moittimista" - ainakin näin minä kuvittelen sen asiakkaan korviin kuuluvan.

En halua viedä asiakkaalta sitä elämystä ja kokemusta hyvästä seksipalvelusta ja panofiilistä ylipäätään ja neuvomalla lytätä tämän kokemusta omasta miehisyydestään ja rakastajataidoista (vaikka missään nimessä en tarkoittaisikaan lytätä ja moittia, vaan vilpittömästi antaa vinkkejä minun tyydyttämiseen). Minun nautinto kun ei ole se pääasia, ymmärtääkseni. Toki, jos erikseen pyydetään opettamaan, kuinka saada juuri minut tulemaan, niin se on sitten eri asia.

Toisin sanoen itse olen ehkä vähän turhan ujo antamaan palautetta, koska en halua vahingossakaan nolata tai lytätä toista.

Näin minä siis ajattelen, että se tällaisia tuntemuksia toisessa aiheuttaisi, mutta sanokaa te miehet, miten te itse kokisitte sen, jos pyytämättä alkaa tulemaan ohjeita kunnon tykityksellä?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2019, 00:23:47 kirjoittanut Sin1 »

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #110 : Syyskuu 08, 2019, 00:30:25 »
^ Kun te naiset oppisitte sen, että meitä miehiä kiihoittaa suunnattomasti se, jos saamme teidät nauttimaan. Kait se on joku primitiivinen äijä juttu, mutta kuitenkin.
Itseäni ainakin sytyttää huomattavasti enemmän se, että kun nuolen naista ja hän nauttii siitä, kuin se että nainen ottaa multa suihin.
Tietysti tästä on se kompromissi asento, mistä nautin suunnattomasti 🙃.

Mua ei ainakaan haittaa yksityiskohtainankaan opastus, pää asia etten lipsuttele siellä jalkojen välissä turhaan.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2019, 00:32:47 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #111 : Syyskuu 08, 2019, 00:36:33 »
^Nyt osu Hetvield naulankantaan.  Ja sen naisen nautinnon haku joskus haastavaa kun kaikilla on oma juttunsa millä tyylillä nauttii. Sen hakemisessa saattaa jo saada kielensä solmuun.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #112 : Syyskuu 08, 2019, 00:45:00 »
No niin, niinhän minä olen (järjellisesti) ymmärtänytkin, että haluatte aidosti tuottaa naiselle nautintoa, mutta silti se on ison kynnyksen takana alkaa huudella sieltä, että ei noin, annas ku mie näytän.

Mutta ei se taida auttaa kuin itse nyt alkaa opetella tällaiseen toimintatapaan!

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #113 : Syyskuu 08, 2019, 00:53:00 »
Sitähän voi silleen hienovaraisesti hieman suuntia antaa ja jos ei niistä ja sun ääntelyn kautta hoksaa asiakas sitä oikeaa taktiikkaa niin sitten kai ei auta kun sanoa et annappa minä näytän :D

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #114 : Syyskuu 08, 2019, 00:58:14 »
^Tuosta tulikin mieleen, että välillä kohtaa sellaisia asiakkaita, joita ei tunnu kiinnostavan ollenkaan, vaikka heille antaisikin neuvoja. Silti jatkavat rajua räpläämistä tai painavat liian kovaa tai väärästä kohtaa kielellä. Sellaisten kohdalla, jos ei kerta suora puhe auta, olen esim. käsitellyt penistä vähän rajummin ottein, niin on alkanut se sormettaminenkin menemään hellemmäksi, hähä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #115 : Syyskuu 08, 2019, 01:36:36 »
Mitä jos kysyisi heti tapaamista sovittaessa muiden asioiden ohella, että neuvotaanko pillun nuolennassa vai ei? Voisi moni olla ihan tyytyväinen tälläiseen tai sitten ihan pillun nuolenta kurssi omaan hintaan tottakai ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #116 : Syyskuu 08, 2019, 07:25:03 »
^Tuosta tulikin mieleen, että välillä kohtaa sellaisia asiakkaita, joita ei tunnu kiinnostavan ollenkaan, vaikka heille antaisikin neuvoja.

Ei asiakasta kuulu kiinnostaa sinun tyydytys :o. Se tässä onkin hyvää kun ei tarvi tyydyttää toista.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #117 : Syyskuu 08, 2019, 08:16:22 »

Ei asiakasta kuulu kiinnostaa sinun tyydytys :o. Se tässä onkin hyvää kun ei tarvi tyydyttää toista.

Ahaa. Miksi sitten asiakkaat pyrkivät siihen usein.
Naisen nautinto on monelle se juttu joka menee joskus ohi oman nautinnon.
Voiko perusajatus tuossa olla se, jos nainen tykkää niin häneltä saa silloin hyvää palvelua vastavuoroisesti.

Joskus mietin miksi miehillä on kovin vaikea vain olla hemmoteltavana ja ottaa vastaan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #118 : Syyskuu 08, 2019, 08:19:56 »
^Tuosta tulikin mieleen, että välillä kohtaa sellaisia asiakkaita, joita ei tunnu kiinnostavan ollenkaan, vaikka heille antaisikin neuvoja.

Ei asiakasta kuulu kiinnostaa sinun tyydytys :o. Se tässä onkin hyvää kun ei tarvi tyydyttää toista.

Kyllä muuten kiinnostaa. Eihän Sinin kommentissa ollut tyydytyksen saamisesta kyse vaan suoranaisesta satuttamisesta. Ei sitä pillua kuulu ronklata miten huvittaa vaikka maksullisissa ollaan.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #119 : Syyskuu 08, 2019, 08:43:08 »
...
Voiko perusajatus tuossa olla se, jos nainen tykkää niin häneltä saa silloin hyvää palvelua vastavuoroisesti. ...

Tuosta tuli mieleen että varsin usein on käynyt niin että kun olen ensin nuollut naista niin hän toteaa sen jälkeen että nyt on mun vuoro tms. Ja alkaa imuttelemaan ikäänkuin kiitokseksi. Lahjahevosta ei tietenkään ole suuhun katsominen, mukavalta tämä aina tuntuu. Joskus jopa liian mukavalta... Mutta siis se että olisin nuollut naista vain sen takia että tiedän että sen jälkeen hän kiitokseksi imuttelee on hieman yksoikoinen. Mä nuolen naista ilman että odotan hänen vastavuoroisesti aina heti sen perään automaattisesti imuttelen mua.

Mutta palatakseni Violan kommenttiin, allekirjoitan täysin. Silloin kun molemmilla on mukavaa niin molemmilla on mukavaa.  ;)
Amator