Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran tavoitettavuudesta  (Luettu 25884 kertaa)

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #120 : Marraskuu 25, 2020, 18:28:34 »
^Juu toki on täysin ok kysyä, josko pääsisikin heti saavuttuaan paikalle ja toki vastaan myöntävästi, jos oma
tilanteeni sen sallii. Harvemmin näin on. Toivoisin vain, ettei tässä(kään) tilanteessa aleta turhaan syyttelemään palveluntarjoajaa :-*
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1627
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #121 : Marraskuu 25, 2020, 18:40:02 »
Eikä myöskään "liian" aikaisin paikalle tulevaa innokasta asiakasta.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #122 : Marraskuu 25, 2020, 18:56:05 »
Muuten, jos palveluntarjoaja kehoittaa soittamaan "vähän ennen" tapaamisaikaa, kun on kohteessa, niin tämmöstä insinöörin luonteella varustettua setää kiinnostaa, mikä on "vähän ennen" arvo minuuteissa?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #123 : Marraskuu 25, 2020, 20:23:57 »
Tässä ketjussa kyllä laitetaan nyt aika paljon sanoja KP:n suuhun. Jos KP kertoo millaista on seksuaalinen hyväksikäyttö tai mitä joku mies on joskus tehnyt jollekin, se väännetään muotoon "Kuningas Perse sanoo asiakkaidensa käyttävän häntä hyväkseen" ja "KP:n mielestä KAIKKI miehet..."

En tiedä kuka tässä siis on lapsellinen; aikuiset miehet kilpaa nimittelemässä parikymppistä tyttöä vai KP, jonka älykkään osuvat kommentit ajoittain ärsyttävät itse kutakin...

Muistakaa perkeleen aikuiset miehet (18-99), ette nimittele kilpaa "parikymppistä" tyttöä!

18 vuotta täyttänyt poika on juuri 18 vuotta täytettyään mies.
Samaan aikaan 18 vuotias nainen mielletään alemmaksi, pelkkä haavoittuva tyttö.
Entä tasa-arvo ja täysi-ikäisyys?

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2638
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #124 : Marraskuu 25, 2020, 21:00:31 »
Muuten, jos palveluntarjoaja kehoittaa soittamaan "vähän ennen" tapaamisaikaa, kun on kohteessa, niin tämmöstä insinöörin luonteella varustettua setää kiinnostaa, mikä on "vähän ennen" arvo minuuteissa?


Mä oon arvioinut, että se tarkoittaa
5 - 3 minuuttia ennen. Joku hupakko voi tarkentaa :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #125 : Marraskuu 25, 2020, 21:01:09 »
^^^^Ei tietenkään. Mä olen kiva ja asiallinen niin kauan kun mulle ollaan kivoja ja asiallisia. Niin se metsä vastaa jne. ;)

Mitä tulee kysymykseen “vähän ennen“ tapaamisaikaa, niin henk.koht. se tarkoittaa minuuttia, paria ennen. Itse tosin pyrin välttelemään noin monitulkintaisia ilmaisuja ja sanon suoraan, että minuuttia, paria ennen voi soittaa. Helpottaa kummasti kaikkien elämää ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2020, 21:03:21 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #126 : Marraskuu 25, 2020, 21:03:08 »
Muuten, jos palveluntarjoaja kehoittaa soittamaan "vähän ennen" tapaamisaikaa, kun on kohteessa, niin tämmöstä insinöörin luonteella varustettua setää kiinnostaa, mikä on "vähän ennen" arvo minuuteissa?

Mun mielestä pari minuuttia mutta kiukkuinen hupsu oli sitä mieltä että 15min ennen sovittua aikaa.
Tuossa oli taas hyvä muistutus että en vittu jaksais säätää.

Vittuperkelesaatana, jos haluaa että soitetaan varttia ennen, niin vittukyrpäpillusaatanan akka sano sitten että soita varttia ennen.
Huh, helpotti.
Kiitos.
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #127 : Marraskuu 25, 2020, 21:10:03 »
Mä oon arvioinut, että se tarkoittaa 5-3 minuuttia ennen. Joku hupakko voi tarkentaa :D

Mitä tulee kysymykseen “vähän ennen“ tapaamisaikaa, niin henk.koht. se tarkoittaa minuuttia, paria ennen.

Ei juma, missäs vaiheessa kellot tsekataan?  ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #128 : Marraskuu 25, 2020, 21:14:32 »
18 vuotta täyttänyt poika on juuri 18 vuotta täytettyään mies.
Samaan aikaan 18 vuotias nainen mielletään alemmaksi, pelkkä haavoittuva tyttö.
Entä tasa-arvo ja täysi-ikäisyys?

Minä en ainakaan miellä joten en tiedä mistä puhut.
Itse pyrin kohtelemaan ihmisiä, niin pilluja kuin kyrpiä, ihan yhtä huonosti.

Täällä on turha itkeä foorumin tasa-arvosta, Anniinan tasa-arvosta tai tohtori sykerön tasa-arvosta, koska sun työmaa on siinä että SINÄ kohtelet ihmisiä tasa-arvoisesti. Ja maailma ei todellakaan ole tasa-arvoinen paikka, eikä tule koskaan olemaan. Tasa-arvo on ihannekuva jota kohti pyrimme ja jos siihen pystyy edes omassa elämässään niin aika Guru saa olla.
Why so fragile?

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #129 : Marraskuu 25, 2020, 22:10:57 »
Ei juma, mä rakastan Liftia ja sannahunajaa. Miks he eivät voineet olla mun vanhempia?

Cece ja Tibenius ansaitsee ison peukun!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2020, 22:17:21 kirjoittanut Idiootti »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #130 : Marraskuu 25, 2020, 23:29:45 »
Ei juma, mä rakastan Liftia ja sannahunajaa. Miks he eivät voineet olla mun vanhempia?

Katselen sun nimimerkkiäsi ja tunnustan että saatat olla mun lehtolapsi <3
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #131 : Marraskuu 25, 2020, 23:41:09 »
Kukaan oo enää tavoitettavissa kun me soitellaan vaan tsemppipuheluita toisillemme.

Erittäin OT, mutta epäilen että suurin osa täällä olevista - ainakaan turkulaisista - kollegoista ei edes omista tunkkia.. Eiköhän ne yhdet jarrut olisi muuten jo korjattu...

Jotkut nyt pitää tunkkinsa liian hanakasti - lähettäkää nyt yks ees Turkuun!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #132 : Marraskuu 25, 2020, 23:49:16 »
Kukaan oo enää tavoitettavissa kun me soitellaan vaan tsemppipuheluita toisillemme.

Selvisi sekin nyt kertaheitolla😂😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #133 : Marraskuu 26, 2020, 09:10:43 »
Mä oon arvioinut, että se tarkoittaa 5-3 minuuttia ennen. Joku hupakko voi tarkentaa :D

Mitä tulee kysymykseen “vähän ennen“ tapaamisaikaa, niin henk.koht. se tarkoittaa minuuttia, paria ennen.

"Pari minuuttia" on aivan liian ymmärryksenvarainen käsite. Minä haluan pystyä ennakoimaan tasan tarkkaan, milloin asiakas on paikalla, joten kun tapaaminen alkaa 15:00, niin käsken asiakasta tulemaan paikalle klo. 14:55.

Paitsi että 14:55 on myös liian ymmärryksenvarainen käsite. Kenties sen ajatellaan tarkoittavan "viittä vaille", ja sitten "viittä vaille" ajatellaan tarkoittavan "n. viittä vaille", ja "n. viittä vaille" ajatellaan tarkoittavan "joskus vähän ennen kolmea tai vähän kolmen jälkeenkin, jos vähän myöhästyy". Eli kun asiakkaita käskee saapumaan paikalle 14:55, niin he saapuvat aikavälillä 14:50 - 15:05.

Joten nyt käsken asiakkaita saapumaan paikalle klo. 14:56, ja nyt suurin osa asiakkaista viimein tietää, milloin saapua :) Ihanaa, kun elämästä voi tehdä helppoa.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #134 : Marraskuu 26, 2020, 09:22:48 »
Mä oon arvioinut, että se tarkoittaa 5-3 minuuttia ennen. Joku hupakko voi tarkentaa :D

Mitä tulee kysymykseen “vähän ennen“ tapaamisaikaa, niin henk.koht. se tarkoittaa minuuttia, paria ennen.

Ei juma, missäs vaiheessa kellot tsekataan?  ;D

Juuh, hieman hymähdin kuitenkin. Ei tää mitään sekuntipeliäkään saa oikein olla, mutta ei mulla koskaan ole vaikeuksia ollut tämänkään kanssa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #135 : Marraskuu 26, 2020, 09:40:33 »
Maksuseksiin valitettavasti kuuluu myös se, että palveluntarjoaja palvelee useampia kuin yhtä asiakasta, ja että kaikille halukkaille ei aina riitä aikaa. Ja varsinkin se, että sitä kondomia käytetään. Siviilisuhteissa voi sitten omistautua yhdelle ihmiselle ja harrastaa suojaamatonta seksiä, jos haluaa. Näitä asioita te yllä olevat herrat ette tänään tienneet, mutta ei se mitään, aina voi oppia uutta!

Yksi tapaus oli, että mies ei halunnutkaan tavata, sillä hän tajusi, että mulla on muitakin asiakkaita sinä päivänä. 😂 Aika hölmähtänyt saa olla, jos luulee tosissaan, että palveluntarjoaja on koko päivän vain häntä varten.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #136 : Marraskuu 26, 2020, 09:42:32 »
Itse valitettavasti todella harvoin pystyn vastaamaan viesteihin, ymmärrys olisi ihan jees.

Olen perheellinen ja työssäkäyvä, lisäksi on harrastuksia ja joskus muutakin menoa. En lue sähköposteja joka päivä, voi mennä viikkokin ennen kun avaan sähköpostin. Less is more, on lempimottoni siten pystyn paneutumaan ja palvelemaan asiakkaita paremmin. Turhat ylimääräiset viestit on pois oikeasti tapaamaan haluavilta ja maksukykyisiltä asiakkailta.

Nopein kyllästyjä oli heppu, joka laittoi viestiä ”ei sitten” jo puolen tunnin jälkeen, kun ei saanut vastausta🙄
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #137 : Marraskuu 26, 2020, 10:17:22 »
Asiakkuuden ja seksuaalisen hyväksikäytön välillä on selkeä ero.

Asiakas kertoo, mitä haluaa, ja jos se sopii, niin maksaa siitä. Toisaalta asiakas voi myös todeta hinnan olevan liian kova, ja siirtyä rahoineen muualle. Tämä on normaalia ja järkevää.

Hyväksikäyttäjä tietää, mitä haluaa, eikä kaihda epärehellisiä keinoja saadakseen sen. Jos myyjä kieltäytyy hänen pyynnöistään, hän yrittää manipuloida myyjän kuvittelemaan, että myyjä on huono asiakaspalvelija, jos ei jousta omista rajoistaan asiakkaan mieliksi. Hyväksikäyttäjä saalistaa kokemattomuutta ja epävarmuutta, ja pyrkii aina murtamaan myyjien kokemusta ja itsevarmuutta milloin naureskelemalla, milloin suoraan haukkumalla, ja milloin peräti häiriköimällä. Hyväksikäyttäjä halveksii naisia, koska hänen mielestään hänen oma mukavuutensa ja nautintonsa on tärkeämpää kuin naisen itsemääräämisoikeus ja työn arvon mukainen palkka.


Tää on kohtalaisen yleistä. Pitäis tavoittaa ne, ketkä alaa edes harkitsee ja neuvoa rajojen luomisessa, ennen kuin uutta palveluntarjoajaa hyväksikäytetään.

Nämä asiakkaat eivät arvosta naisia pätkääkään ja olettaisin, että ammattimaisesti toimivalla ja hyvän itsetunnon omaavalla näitä ei yleensä käy.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2020, 10:22:33 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #138 : Heinäkuu 04, 2021, 14:35:51 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #139 : Heinäkuu 04, 2021, 14:43:15 »
Laitetaas nyt vaikka tähän ketjuun, kun useamman kerran täällä on eri yhteyksissä ihmetelty kun palveluntarjoajat ei vastaa aina heti/ollenkaan.

Vähän yli kolmen viikon turneen aikana asiakkailta tuli:

- Noin 990 tekstaria
- Noin 350 sähköpostia
- Noin 130 muuta kautta tullutta viestiä

Ja tämä nyt vain esimerkkinä, määrät voivat helposti olla suurempiakin.
Eli, yhteydenottoja tulee yleensä todella paljon, jos ei heti saa vastausta ei kannata hermostua. :)
Noihin kaikkiin viesteihin kun vastais niin eihän siinä enää panemaan ehtis ollenkaan 😮