Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?  (Luettu 4685 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« : Marraskuu 21, 2020, 22:02:38 »
Tähän ketjuun sekä palveluntarjoajat että asiakkaat voivat laittaa ajatuksiaan keikan heittämisen ja samalla paikkakunnalla toimimisen hyvistä ja huonoista puolista. Kumpi on mielestänne parempi ja kumpaa suositte?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1192
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #1 : Marraskuu 21, 2020, 22:11:58 »
Omalla paikkakunnallani vaikuttaa tietääkseni vain yksi palvelijatar. Huonoa tässä on se, että yhteen vaihtoehtoon kyllästyy, mutta hyvää se, ettei aina tarvitse lähteä päivämatkalle johonkin kaukaiseen huorakaupunkiin, minun kohdallani siis Tampereelle.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #2 : Marraskuu 21, 2020, 22:20:48 »
Palveluntarjoaja on kaikista tärkein, se että onko paikallinen tai keikkaileva ei vaikuta omiin valintoihin ollenkaan. Hyvää kannattaa odottaa hieman pidempäänkin ja tapaaminen on järjestynyt jos kalenterit ja toiveet kohtaavat.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2638
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #3 : Marraskuu 21, 2020, 22:37:33 »
Suosin molempia. Vierailevilta tähdiltä täytyy vaan varata aika ajoissa, jos mielii tapaamaan. Mutta ei siinäkään nyt mitään vaikeaa ole.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #4 : Marraskuu 22, 2020, 06:26:34 »
Palveluntarjoajan näkökulmasta on molemmista kattavaa kokemusta.
Keikkailussa on hyvää se, että silloin keskittyy pelkästään myymiseen, eikä tule muita säätöjä ja tekemisiä.
Muuten kaikki plussat menee omassa asunnossa työskentelyyn.
Tavarat ja vaatteet on omalla paikallaan, eikä puoli elämää matkalaukuissa, mitä raahataan ja puretaan/pakataan jatkuvasti.
Aikaa ei mene matkustamiseen, eikä tarvitse ajaa pimeässä räntäsateessa.Rahaa säästyy niin matkakuluissa kun majoituksissakin.
Oma asunto on valittu sellaisella sijainnilla ja asiakasystävällisyydellä, että sinne on helppo ja huomaamaton tulla, tilapäiskämpissä on aina ylläreitä, mitkä selviää vasta paikan päällä esim. kuvan muhkean päiväpeiton alla ollut parisänky oli todellisuudessa kaksi retkivuodetta vierekkäin, alakerran ovikoodi toimi vain kerran tullessa, järkyttävä sotku ym.
Onnea ollut siinä, ettei oma talo ole mikään mummojen kyttäyspaikka eikä tarvitse päätyä vahingossa vuokraamaan tunnettua huorakämppää, minne kyselijä soittaja osaa tulla pimputtelemaan ilman ajanvarausta.
Uudetkin asiakkaat on kivoja ja tervetulleita, mutta omassa paikassa suurin osa on ennestään tuttuja ja vakkareita, eli ohareita ei juurikaan ole.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #5 : Marraskuu 22, 2020, 11:01:54 »
Keikkatyttöjen hyvä puoli on, että he tuovat paikalliseen tarjontaan vaihtelua. Kotimaiset keikkailijat ovat myös yleensä varsin hyvällä palveluasenteella liikenteessä. Huonona puolena taas on, että sama keikkailija on aika harvoin paikalla ja saatavilla olevat ajat voivat huveta nopeasti. Lisäksi jotkut saattavat syystä tai toisesta karttaa tiettyjä kaupunkeja, puhumattakaan siitä että pienemmät paikkakunnat eivät yleensä kuulu kiertueohjelmaan ollenkaan.

Samalla paikkakunnalla enemmän tai vähemmän pysyvästi vaikuttavien palveluntarjoajien hyvä puoli taas on, että asiakas saa vastaanottoajan melko helposti toivomanaan ajankohtana. Sitä helpommin mitä päätoimisempaa homma on. Huonona puolena taas se, että heitäkään ei pienemmillä paikkakunnilla juuri ole, toisaalta suuremmissa kaupungeissa voi olla valinnanvaraakin. Huonona puolena voi pitää sitäkin, että päätoimisesti seksipalveluita yhdessä kaupungissa myyvät palveluntarjoajat ovat kuolemassa sukupuuttoon.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2020, 11:04:14 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15255
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #6 : Marraskuu 22, 2020, 11:17:39 »
Olen suosinut molempia ja niin teen vastakin. Kuten Tibe tuossa sanoi on huonopuoli se, että käyvät harvalseltaan. Minua tosin se ei aina ole häirinnyt, koska Vitolla pääsee paikalle pidemmällekin.

Paikalliset ihanuudet tosiaan alkaa olla harvinaista herkkua, tosin niitäkin vielä löytyy yllättävistäkin paikoista.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #7 : Marraskuu 22, 2020, 11:26:44 »
Mistä minä tiedän kummasta on kyse. Yllättävän usein esim. Helsingissä paljastuu jutellessa, että luokseni saapunut onkin junalla tullut vähän kauempaa. Yhä edelleen huoraaminen pikkukaupungeissa on leimaavaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #8 : Marraskuu 22, 2020, 11:41:34 »
^ Hyvä pointti ja erityisen relevantti outcallin ja uusien tuttavuuksien kohdalla. Välimuotojakin on, jotkut palveluntarjoajat tekevät molempia, ja sitten on niitä jotka vaihtavat silloin tällöin kaupunkia.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #9 : Marraskuu 22, 2020, 11:45:05 »
^ Hyvä pointti ja erityisen relevantti outcallin ja uusien tuttavuuksien kohdalla. Välimuotojakin on, jotkut palveluntarjoajat tekevät molempia, ja sitten on niitä jotka vaihtavat silloin tällöin kaupunkia.

Yksi syy muiden joukossa on se, että yhdellä paikkakunnalla ei riitä asiakkaita viikkokausiksi, jonka vuoksi kaupunkia vaihdetaan.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #10 : Marraskuu 22, 2020, 13:30:55 »
^Pienemmillä paikkakunnilla ehkä, mut sitten on taas jokunen kenet haluaisi turneella tavata, mutta eivät koe tarvetta lähteä merta edemmäs.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #11 : Marraskuu 22, 2020, 13:34:32 »
Keikkailu on mukavampaa, sillä pääsee irti vapaa-ajasta.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #12 : Marraskuu 22, 2020, 15:52:02 »
Omilla kulmilla on tullut tavattua vain keikkailevia ja sen lisäksi on tullut tehtyä retkiä toisiin kaupunkeihin, jossa olen tavannut keikalla olevia tai paikallisia palveluntarjoajia.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #13 : Marraskuu 22, 2020, 16:53:28 »
Ymmärrän hyvin sen että monet ei halua tehdä kotonaan laisinkaan, eikä välttämättä kotikaupungissaankaan edes.
En varmaan itsekään pysyvästi alkaisi kovin pienellä paikkakunnalla tekemään, keikkaillessa taas homma siinä mielessä huolettomampaa.
Se että keikkaillessa pystyy keskittyyn just vaan tähän hommaan on aika iso plussa, toisaalta tietysti kotona tehdessä samassa asiassa toisinpäin se että pystyy tekeen muita asioita siinä lomittain huoraamisen kanssa enemmän samalla. Noh, se on plussa ja miinus. Parhaimpaan huorausmoodiin mä pääsen jos voin keskittyä vain huoraamiseen. :)

Mutta samassa paikassa pitkään jos aikoo tehdä, niin asiakasmäärää täytyy rajoittaa aika paljonkin. Mä taas tykkään liukuhihnata.
Pk-seudullakin pyrin vähän vaihtelemaan vastaanottopaikkaa, mutta se on sitten jo aika sama Suomen mittakaavalla kun lähtee niin mihin sitä lähtee. Huolimatta siitä että asun sen kuuluisan kehä kolmosen sisäpuolella, niin en koe muutaman sadan kilometrin matkaa vielä miksikään. Reissaamisesta yleisesti taas tykkään, ja aika harvoin on itse reissaamisesta tullut fiilistä et tää on hankalaa. Ja kun on, niin ei se Suomen rajojen sisällä mukavasti matkatessa vielä tapahdu. Joskus jossain kirjaimellisesti keskellä ei mitään Tyynenvaltameren saarilla muistan kironneeni kuinka hankalaa matkustaminen on. Ja se on hankalaa siellä.

Vakkarit on aina positiivinen asia, mutta jos keikkailee samoissa kaupungeissa edes muutaman kerran vuodessa, niin sen vakkariasiakaskunnan pystyy muodostamaan kotikulmien lisäksi useampaan kaupunkiin. Tuo vähentää taas taloudellista riskiä keikoilla.

Itselle ollut molempi parempi, mutta pystyn ymmärtämään hyvin miksi jotkut haluaa tehdä vain yhdessä paikassa kuin myös niitä jotka haluaa vain keikkailla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #14 : Marraskuu 23, 2020, 09:18:29 »
Mulle kotona tekeminen ei ole vaihtoehto.

Ja sitten taas yksi huoraamisen kivoin juttu on se, että pääsee uusiin paikkoihin ja saa tavata erilaisia ihmisiä. Työn liikkuvuus on mulle ihan itseisarvo, tykkään olla reissussa ja matkalla.

Ymmärrän hyvin, että asiakkaan kannalta on helppoa, jos lähellä on suosikki-tyttö, jolle saa helposti ajan, kun haluaa. Onneksi löytyy kuitenkin myös niitä asiakkaita, jotka tapaavat meitä keikkailijoita ja pystyvät/haluavat järjestää tapaamiselle aikaa, kun olemme kaupungissa. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #15 : Marraskuu 23, 2020, 11:06:08 »
Taitaa mennä enempi keikkailevien palveluntarjoajien puoleen, vaikka muutamia kertoja on kyllä tullut tässä syksyllä erästä paikallistakin ihanuutta tavattua (ja toivottavasti tulee tavattua taas joskus uudelleen).

Täällä mansen suunnassa ei oikein ole, yhtä tosiaan lukuunottamatta, oikein sellaista suosikkia päässyt syntymään. Onneksi noita keikkailijoita eksyy tännekin aina välillä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #16 : Marraskuu 23, 2020, 11:22:18 »
Täytyy tunnustaa että suosin paikallisia helmiä tai matkustan porotytön luokse. Olen monta kertaa tehnyt panoretken hupsun luokse. Tunnustan että olen pillun takia mennyt jopa Turkuun.

Keikkailevat starat ja jonon jatko ei ole mun juttu.
Why so fragile?

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 687
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #17 : Marraskuu 23, 2020, 21:44:51 »
Mullekaan kotona tekeminen ei ole vaihtoehto, mutta tämän takia tykkään keikkailla vaihtelevissa paikoissa ihan jo Helsingissäkin useamman kerran vuodessa (tai no saa nähdä, koronavuonna neljästi, mitä käy muina vuosina?) ja nautin tosi paljon kun pääsee matkaamaan muualle ja tapaamaan uusia tyyppejä. Tampereella oon ehtinyt käydä jo pari kertaa ja siellä on jo kivasti tuttuja :) Turun, Kuopion ja Oulun kun pääsisi kokemaan seuraavaksi.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #18 : Marraskuu 23, 2020, 23:22:35 »
Joskus kun oli pari vakkaria PK-seudulla, tuli käytyä useammin hupsuissa. Tytöt tekivät kotonaan, ajan sopiminen oli helppoa ja tunnelma jotenkin kivan rauhallinen. Kiire ei vaivannut tyttöjä, kun ei ollut kalenteri täynnä.

Monesti on kyllä sattunut hyviä keikkailijoitakin reissujen ja kulkureittien varrelle. Puolensa molemmissa.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #19 : Marraskuu 23, 2020, 23:38:55 »
Näköjään en pääse enää edellistä viestiä muokkaamaan, mutta ihan kaikista parhaat hupakot on tulleet omalla autollaan kotikeikalle. Mutta sen verran pyhä paikka koti mulle on, että mitä tahansa tusinahutsuja en kotiini halua, vaan pitää olla luottohupsu, jonka kanssa on tavattu jokusen kerran ja tutustuttu riittävästi.