Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?  (Luettu 4686 kertaa)

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #20 : Marraskuu 23, 2020, 23:38:55 »
Näköjään en pääse enää edellistä viestiä muokkaamaan, mutta ihan kaikista parhaat hupakot on tulleet omalla autollaan kotikeikalle. Mutta sen verran pyhä paikka koti mulle on, että mitä tahansa tusinahutsuja en kotiini halua, vaan pitää olla luottohupsu, jonka kanssa on tavattu jokusen kerran ja tutustuttu riittävästi.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #21 : Marraskuu 24, 2020, 12:16:02 »
Mä en ole keikkaillut, koska kotona oli se rakas nelijalkainen lapsi. Lisäksi siviilityö asetti omat haasteensa. Nyt kun kaikki työt on etänä ja lapsi on poissa, niin maailma olis auki keikkailulle 😆Ehkä joku päivä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Katri

  • Jr. Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 82
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Keikkaileva vai paikallinen palveluntarjoaja?
« Vastaus #22 : Marraskuu 24, 2020, 14:09:54 »
Mun keskittymiskyvylle, motivaatiolle ja arjenhallinnalle on helpointa keskittyä selkeästi yhteen asiaan kerrallaan. Siksi näissä hommissa on kiva keikkailla kun voi kunnolla innostua keikasta ja panostaa siihen, ja saa keikan ajaksi vähän niinkuin lomaa kaikista muista elämän osa-alueista. Ja keikan jälkeen voi puolestaan unohtaa treffiasiat taas hetkeksi, ja keskittyä muuhun elämään ilman, että tarvitsee perusarjessa kaiken muun lisäksi hallinnoida vielä treffiaikataulujakin.
Tavattavissa keikoilla 💋 Albumeissa kuvia! 📸