Teevesi teräspannussa kiehumaan.
Ilman tätäkin tietoa olisitte tulleet toimeen.
Ilman tätäkin tietoa olisitte tulleet toimeen.
Uutiset:
Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Elämä on saanut aivan uuden käänteen kun lopetin kahvin juonnin ☀️ Istun siis kesämekko päällä parvekkeella ja juon teetä ☀️
Avaruusmies

Nauttii muiden arvostusta
Pimu

Lähellä täydellisyyttä
Elämä on saanut aivan uuden käänteen kun lopetin kahvin juonnin ☀️ Istun siis kesämekko päällä parvekkeella ja juon teetä ☀️
Kesämekkokelit ja tee?? Kansa vaatii todisteita 😇 ei kahvinjuonti meni itellä kans överiksi, mutta mitäs sille voi kun on riippuvainen...
Et edes kerro mitä teetä juot. Hävytöntä!Elämä on saanut aivan uuden käänteen kun lopetin kahvin juonnin ☀️ Istun siis kesämekko päällä parvekkeella ja juon teetä ☀️
Kesämekkokelit ja tee?? Kansa vaatii todisteita 😇 ei kahvinjuonti meni itellä kans överiksi, mutta mitäs sille voi kun on riippuvainen...
Ei tullu mieleenkään et se teekupponen olisi pitänyt kuvata 😅😉
Pimu

Lähellä täydellisyyttä
Et edes kerro mitä teetä juot. Hävytöntä!Elämä on saanut aivan uuden käänteen kun lopetin kahvin juonnin ☀️ Istun siis kesämekko päällä parvekkeella ja juon teetä ☀️
Ei tullu mieleenkään et se teekupponen olisi pitänyt kuvata 😅😉
Avaruusmies

Nauttii muiden arvostusta
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Aapeli60

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ny rillataan.Rillataan vaan. Minne tuun. Mulla on litra pontikkaa, 24 kpl heinekkeniä ja vitullinen nälkä.
Possun sisäfilettä, marinadissa päivän. Olen alkanut itse tekemään marinadit lihoihin, kaikki valmiiksi maustettu jää nykyään kaupan kylmiöön.
Kylkeen coleschaw saladit ja puolikiloa uppooaa alkupaloiksi.