Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 324346 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #1840 : Lokakuu 17, 2025, 18:38:10 »
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011560992.html

kommenttiosasta:
Lainaus
Ei toimi ei. Minulla oli tiistaina Nordeasta aika suuri maksu Viroon. Tuskailin maksun kanssa koko aamupäivän. Saajan nimi oli satavarmasti oikein. Järjeslelmäkin ehdotti oikeata nimeä mutta kun ei hyväksynyt maksua näillä oikeilla tiedoilla. No sitten tili meni moodiin ettei hyväksynyt mitään maksuja. Tietysti soitin pankkiin ja sitten poistivat maksusulun. Virkailijan kanssa varmaan tunti tuskailtiin että maksu saatiin maksu lähtemään. Nimi piti kirjoittaa väärin niin, että ääkköset ja saksalainen ü piti kirjoittaa a, o ja u. Minulle virkailija ilmoitti ei toimi kunnolla ja sitä korjataan. Tuli ilmoituskin pankkiohjelmaan. En tiedä onko jo korjaantunut.

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #1841 : Lokakuu 24, 2025, 16:52:20 »
Huomasin vasta nyt Sweet-Lucian ilmon ja hän on vain tänään mestoilla. Itse en tänään pääse mitenkään vierailulle ja se harmittaa, tämä nainen menee kuitenkin top kolmoseen omalla listalla.
No, seuraavaa kertaa odotellessa :behind:

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #1842 : tänään kello 16:27:01 »
Harvinainen viikonloppu kun molemmat päivät menneet pihatyö- ja ulkoilumielessä sateen takia pilalle. Toisaalta en edes muista milloin olisi viimeksi tullut levättyä yhtä paljon.
Livekonsertit 2025: 27  (2024:20)

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #1843 : tänään kello 16:36:38 »
Harmittaa asiakkaat, jotka hävisi Re:lle siirtymisen myötä. Kolme on jo hoksannut kysellä viestitse, mihin olen kadonnut / milloin olen taas Jkl:ssä. Vielä kun hoksais ne loputkin kysellä ilman, että ilmoitusta näkyy naapurissa.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.