En ny muista mutta suullisia neuvotteluja voidaan jatkaa kunnes yhteisymmärrys löytyy
Uutiset:
En ny muista mutta suullisia neuvotteluja voidaan jatkaa kunnes yhteisymmärrys löytyyJa kirjanpitoon neuvottelupalkkio 250€/h
^ säästän jan#91:lta vaivan ja kerron että hänen kuuliaan voit myös käsitellä varmoin ottein 🩷
Varmat otteet viehättää 💗^ säästän jan#91:lta vaivan ja kerron että hänen kuuliaan voit myös käsitellä varmoin ottein 🩷
Kiitän tästä ja ehdottomasti onnistuu 🖤
^Ei saatana, sata kertaa mieluummin ruohonleikkuri ko lumikolaOlen ilmeisesti siitä(kin) outo tapaus että viihdyn kerrostalossa. Mutta kolme kertaa naaraat ovat onnistuneet siinä että muutetaan yhteen. Rivariin kahdesti ja kerran omakotitaloon. Noh, minä olen onneksi osannut varautua ja sanonut ehdoksi että en tee lumitöitä enkä leikkaa nurmikkoa.
^Ei saatana, sata kertaa mieluummin ruohonleikkuri ko lumikolaOlen ilmeisesti siitä(kin) outo tapaus että viihdyn kerrostalossa. Mutta kolme kertaa naaraat ovat onnistuneet siinä että muutetaan yhteen. Rivariin kahdesti ja kerran omakotitaloon. Noh, minä olen onneksi osannut varautua ja sanonut ehdoksi että en tee lumitöitä enkä leikkaa nurmikkoa.
Naapurin ukot olivat tästä aina kateellisia...
Naapurin ukot olivat tästä aina kateellisia...
Olen mäkin kerran kokeillut sekä rivarissa että kerrostalossa asumista. Rivari vielä menetteli
No sitä omenapiirakkaa
Kas näin, olkaapa hyvä. 😋