Yritin ottaa peppukuvaa, mutta luovutin, kun en saa sitä mahtumaan kuvaan 😅. Pitäisi varmaan hommata joku selfiekeppi 🤔😅
Uutiset:
Netta

Rakastajien aatelia
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
Yritin ottaa peppukuvaa, mutta luovutin, kun en saa sitä mahtumaan kuvaan 😅. Pitäisi varmaan hommata joku selfiekeppi 🤔😅
Netta

Rakastajien aatelia
Vieras0242

Ppelto

^ No nyt ei peili tule kyseeseen, kun olen vanhemmillani kylässä, enkä kotona 😅
Ppelto

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Netta

Rakastajien aatelia
^ 😂😂 entistä ihailtavampaa heittäytymistä! Ei peppukuvien otto katso aikaa eikä paikkaa!! 😂👍🏻🤩
Netta

Rakastajien aatelia
^ No nyt ei peili tule kyseeseen, kun olen vanhemmillani kylässä, enkä kotona 😅
Ajastin kamerasta käyttöön ja useamman, kun ottaa, niin varmaan se mieluisa löytyy tai sitten video ja editoi sieltä yhden kuvan aina irti mikä miellyttää
Letsmenoks

Rakastajien aatelia
Mä voin auttaa mielläni kuvaamisessa, löytyy järkkäri ja hyviä kuvia tulee puhelimellakin 😜^ No nyt ei peili tule kyseeseen, kun olen vanhemmillani kylässä, enkä kotona 😅
Ajastin kamerasta käyttöön ja useamman, kun ottaa, niin varmaan se mieluisa löytyy tai sitten video ja editoi sieltä yhden kuvan aina irti mikä miellyttää
Jeps, kokeilen toimivampia kuvaustapoja sitten, kun olosuhteet kuvaamiseen ovat otollisemmat 😅
Ppelto

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Sain työpäivän pakettiin, nyt istun pelkissä stringeissä ja t-paidassa sohvalla ja yritän kerätä energiaa lähteä kauppaan. Kenties pitäs pukea päällekin vähän enemmän.Et uskalla mennä kauppaan noin 😜

Ppelto

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä