Nussin.
Uutiset:
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Letsmenoks

Rakastajien aatelia
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
kilikello

Huikea tyyppi

Ompelen vapun kunniaksi suunnilleen äitini ikäisellä luotto-singerillä alasti talla pohjassa, sormet nuppineuloista verillä ja pari palovammaa siellä sun täällä silitysraudan kanssa sähläämisestä. Kämpässä kaavoja, langanpätkiä ja liituja kaikkialla, kankaita kaivettuna sinne sun tänne ja keittiön pöydällä ehkä sata nappia. Oon kyllä hirmu hyvä synnyttämään "luovaa" kaaosta ja ennennäkemätöntä epäjärjestystä, pitääkin lisätä CV:n taito-osioonJuu, nyt kuuluu hyvin. Mä yritän meinaa siivota. Rojut vaan siirtyy metrin etelään, itään, lounaaseen, koiliseen ja palaa pohjoiseen.
Letsmenoks

Rakastajien aatelia
Ompelen vapun kunniaksi suunnilleen äitini ikäisellä luotto-singerillä alasti talla pohjassa, sormet nuppineuloista verillä ja pari palovammaa siellä sun täällä silitysraudan kanssa sähläämisestä. Kämpässä kaavoja, langanpätkiä ja liituja kaikkialla, kankaita kaivettuna sinne sun tänne ja keittiön pöydällä ehkä sata nappia. Oon kyllä hirmu hyvä synnyttämään "luovaa" kaaosta ja ennennäkemätöntä epäjärjestystä, pitääkin lisätä CV:n taito-osioon
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä

Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä