teen hienomotoriikka harjoituksia näppäimillä...täähän alkaa jo sujua. 

Uutiset:
 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Vieras0138
								Vieras0138
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						En mitään järkevää. Kunhan vain hengailen ja kertaan mielessäin juuri oppimiani Ranskan kielisiä sanoja ja lauseita.
 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä

Tämä alkoi kiinnostaa minuakin ja otin avuksi google kääntäjän. Sillä sainkin ranskankielisen vastineen. Mutta sitten menetin lopullisesti uskoni kääntäjään, kun käänsin lauseen takaisin suomeksi. Tuloksena oli "Eikö se vahingoita tyttöä, jos minulla on pieni näppylä?"En mitään järkevää. Kunhan vain hengailen ja kertaan mielessäin juuri oppimiani Ranskan kielisiä sanoja ja lauseita.
Miten ranskaksi kysytään "eihän neitokaista haittaa jos lipaisen vähän pimpsaanne?"
 IlonaTequila
								IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Laisse moi manger ta chatteUuuh, mua rupesi just panettamaan ihan villinä, joku voisi tulla vähän lipaisemaan... 😍🔥
 Vieras0138
								Vieras0138
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						Laisse moi manger ta chatteUuuh, mua rupesi just panettamaan ihan villinä, joku voisi tulla vähän lipaisemaan... 😍🔥
^ Laisse moi manger ta chatte olisi aika helppo lause oppia.

MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						Tämä alkoi kiinnostaa minuakin ja otin avuksi google kääntäjän. Sillä sainkin ranskankielisen vastineen. Mutta sitten menetin lopullisesti uskoni kääntäjään, kun käänsin lauseen takaisin suomeksi. Tuloksena oli "Eikö se vahingoita tyttöä, jos minulla on pieni näppylä?"En mitään järkevää. Kunhan vain hengailen ja kertaan mielessäin juuri oppimiani Ranskan kielisiä sanoja ja lauseita.
Miten ranskaksi kysytään "eihän neitokaista haittaa jos lipaisen vähän pimpsaanne?"

Ylilääkäri
								Ylilääkäri

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						 Ronja
								Ronja

Ronja
								Ronja

Lipaisut jätetään seuraavaan kertaan.
 Lipaisut jätetään seuraavaan kertaan.