Katson autossa Mustaa kuningatarta. Vaikuttaa lupaavalta.
Uutiset:
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua

IlonaTequila

Katson autossa Mustaa kuningatarta. Vaikuttaa lupaavalta.Toi on sika hyvä sarja! Tykkäsin
Vieras0242

Katson autossa Mustaa kuningatarta. Vaikuttaa lupaavalta.Toi on sika hyvä sarja! Tykkäsin
Mä aloitin tän eilen ja piti hotkaista kaksi jaksoa heti. Tykkään 😊
IlonaTequila

(Toisin sanoen mulla on vain kahdet kengät mukana, ja oon paniikissa, kuinka niin vähällä voi pärjätä...
)^ Perustetaanko Seksisaitin telkkari-kerho?![]()
..
^^^Ei hitto mä luin että seksisaitin stalkkeri-kerho. Pitäis vissiin hankkia uudet silmälasit..
Vieras0242

^^^Ei hitto mä luin että seksisaitin stalkkeri-kerho. Pitäis vissiin hankkia uudet silmälasit..
IlonaTequila

Etenkin kerhon kokoontumisissa joutuis välillä varmaan kyl laittaan leffan/sarjan pauselle...😉😇😘
^^^Ei hitto mä luin että seksisaitin stalkkeri-kerho. Pitäis vissiin hankkia uudet silmälasit..![]()
Vieras0242

Etenkin kerhon kokoontumisissa joutuis välillä varmaan kyl laittaan leffan/sarjan pauselle...😉😇😘
Aivan. Jotta ehdimme keskustella ohjelmista sivistyneen analyyttisesti. 😇
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
^ Perustetaanko Seksisaitin telkkari-kerho?![]()
Ja aiheeseen: just nyt pakkaan viimeisiä tavaroita, ja onnittelen itseäni: reilu vuosi horoilua, ja olen oppinut vihdoin pakkaamaan kevyemmin(Toisin sanoen mulla on vain kahdet kengät mukana, ja oon paniikissa, kuinka niin vähällä voi pärjätä...
)
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Vieras0242