Onko lemmikkejä (En halua panna sillä ajatuksella, että jokin mastiffi tulee milloin vain nuolemaan persereikääni)No et tietenkään, mutta käviskö Rottweiler?
Paljonko kustantaa perussetin päälle?
(Oho, oletkin oman kylän likkoja)
Uutiset:
Vieras0100

Näyttää hyvää esimerkkiä
Onko lemmikkejä (En halua panna sillä ajatuksella, että jokin mastiffi tulee milloin vain nuolemaan persereikääni)No et tietenkään, mutta käviskö Rottweiler?
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Entto

Lähellä täydellisyyttä
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
Meaxx

Huikea tyyppi
Lisäksi olen itse pitänyt päivämäärälappuja kuvissa jotenkin epäilyttävinä. En osaa sanoa tarkkaan miksi, mutta varmaan liittyy siihen, että jos pitää erikseen yrittää todistaa kuvan olevan aito, se kuulostaa epäilyttävältä. Ja varmaan myös siihen, että kuvittelisin olevan aika helppoa tehdä tämmöisiä ihan vanhanaikaisesti Photoshopilla, tai nykyaikaisesti AI:lla.
sannahunaja

Huikea tyyppi
sosialisti
Kelpo kaveri
Itse meinaan laittaa ilmoon kokovartalokuvat pärstöineen päivineen
Mangokisu

Rakastajien aatelia
Jos sopii kommentoida, niin kannustan olemaan tekemättä tätä. Arvostan kasvokuvatrendiä (jonka mielestäni TuhmaMyy aloitti), mutta sen vaikutukset loppuelämän tapahtumiin ja mahdollisuuksiin on täysin ennakoimaton. Negatiivista siitä tulee ainakin seuraamaan. Sinulla näkyy olevan sellainen vartalo, että saat aivan varmasti kävijöitä ilman kasvokuvaakin. Hoikka kroppa on se harvinaisuus, jota monet etsivät. Silareita löytyy ulkkareilta, vieläpä edullisempaan hintaan.
Gent75
Kelpo kaveri

Marleena

Piristää muiden päivää
Jos sopii kommentoida, niin kannustan olemaan tekemättä tätä. Arvostan kasvokuvatrendiä (jonka mielestäni TuhmaMyy aloitti), mutta sen vaikutukset loppuelämän tapahtumiin ja mahdollisuuksiin on täysin ennakoimaton. Negatiivista siitä tulee ainakin seuraamaan. Sinulla näkyy olevan sellainen vartalo, että saat aivan varmasti kävijöitä ilman kasvokuvaakin. Hoikka kroppa on se harvinaisuus, jota monet etsivät. Silareita löytyy ulkkareilta, vieläpä edullisempaan hintaan.

Mangokisu

Rakastajien aatelia
Aattelin etukäteen et meen ihan paskaks jos joku toteaa että jätänkin väliin. No yksi teki niin, tuli mun kans ylös hissillä kun hain ovelta ja mun ovella totes et jättääkin väliin "tällä kertaa".
Todelliset fiilikset tilanteen tapahduttua oli pieni helpotus että hyvä vaan et toi käppänä menikin menojaan ja huvitus. Jäin tyytyväisenä venaa seuraavaa tyyppiä. Ei siis tullutkaan paha fiilis ja hyvä niin!!
velihopea

Rakastajien aatelia
Naisvaltaisissa työpaikoissa huora on todennäköisesti muiden naisten puheissa ja silmissä aina huora. Stigmasta ei pääse eroon aina ja kaikkialla.
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
velihopea

Rakastajien aatelia
^
"Naisvaltaisissa työpaikoissa huora on todennäköisesti muiden naisten puheissa ja silmissä aina huora"
Siinä kohti kun koko firma tietää hakijan taustat, on rekrytoijilla mennyt jotain pahasti pieleen.
Sitten joskus ”kaukaisessa” tulevaisuudessa (jo tänä päivänä), joka opiskelijalle tai pikkuhutsukalle ei ehkä ole auennut, saattaa tulla tilanteita, joissa joku tai jokin (käytännössä tekoäly) löytää hutsun kuvat netistä. Kun sitten samat kuvat löytyvät työhakemuksesta, lentää ainakin amerikkalaisten firmojen hauista suoraan ulos.
velihopea

Rakastajien aatelia

basti

Piristää muiden päivää
^
"Naisvaltaisissa työpaikoissa huora on todennäköisesti muiden naisten puheissa ja silmissä aina huora"
Siinä kohti kun koko firma tietää hakijan taustat, on rekrytoijilla mennyt jotain pahasti pieleen.
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä