Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ovella kääntyminen (ei oharit)  (Luettu 16442 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #60 : Joulukuu 02, 2020, 11:13:37 »
^ Pätee myös miehiin. Mihilläkin on oikeus sanoa EI ihan missä vaiheessa tahansa.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #61 : Joulukuu 02, 2020, 11:23:11 »
^ Niin, niin naisten mantra kuten sanoin ja tottahan toki SINULLA on oikeus käyttää sitä!
Why so fragile?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #62 : Joulukuu 02, 2020, 11:30:44 »
^^ Jos varaa ajan ja vastaanottajapuolella asiat on kunnossa, niin kääntyminen on vähintäänkin kyseenalaista. Palveluntarjoaja on varannut sinulle ajan ja laittanut itsensä vastaanottokuntoon. Eli tehnyt kaiken tarvittavan tuloasi varten. Kääntymiselle on oltava aika selvä peruste.
Jos sitä ei ole, niin kääntyäkkin saa - mutta ennen poistumista on kyllä kaivettava kuvetta.
Mitä tapahtui "minun keho, minun valinta"  -mantralle?! :o

Ei mitään. Kun tapaamisesta on sovittu, niin se on suullinen sopimus. Jos ovella toinen osapuoli toteaa, etteivät sopimuksen ehdot täyty, niin sopimuksen purku on perusteltua. Ei tässä ehdoteta, että kaappi-Igorilla on oikeus raahata asiakas sisään, köyttää patteriin ja pt:n kanssa yhdessä hoonaavat insinööri Miettisen kaikki ruumiinaukot. Tuossahan jopa sanotaan, että jos asiakkaalla on jokin syy miksi ei halua tapaamisen etenevän, niin 'kääntyäkin saa'. Miten koet kehosi koskemattomuuden tuossa kärsivän?

Kuvetta kaivamalla kompensoidaan sopijaosapuolta jos asiakas peruu sopimuksen vaikka toinen osapuoli on ehdot täyttänyt. Fiksua puhetta, en näe tässä ongelmaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #63 : Joulukuu 02, 2020, 12:23:34 »
^ Naisten mantra ja ei sille mitään ole tapahtunut.
Onnea valitsemallesi tielle! :D

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #64 : Joulukuu 02, 2020, 12:26:33 »
Kuvetta kaivamalla kompensoidaan sopijaosapuolta jos asiakas peruu sopimuksen vaikka toinen osapuoli on ehdot täyttänyt. Fiksua puhetta, en näe tässä ongelmaa.
Oma lompakko, oma valinta. 8)

Sopimuksiin monesti liittyy purkamissakko mutta ei ikinä ilman että siitä on sovittu.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #65 : Joulukuu 02, 2020, 13:54:43 »
^ Niin, niin naisten mantra kuten sanoin ja tottahan toki SINULLA on oikeus käyttää sitä!
Tietysti on, olenhan MIES. Koita sinäkin sellaisena pysyä!
Perfektionisti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #66 : Joulukuu 02, 2020, 14:09:42 »
Onko toi ovelta kääntyminen nyt niin vakavaa, että siitä täytyy mielensä pahoittaa tai väitellä. Senkun siirtyy seuraavaan, huorat ja panijat ei meinaan ihan heti lopu. Molempien aikaa tieteskin tuhlataan, riittävät paikkansapitävät tiedot on ostajan ja myyjän etu.
No sitten asia on erikseen ne oveltakääntyjät, mitkä tulee vaan kurkkaamaan, miltä ihka elävä huora näyttää ja jotain punaisena mutisten karkaavat ovesta ulos. Tiedä kysytäänkö muilta, mutta on minulta kysytty, saako tulla ensin vaan katsomaan tai vähäksi aikaa ja sitten maksaa, jos alkaa panettamaan ;D No vittu ei saa :P

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #67 : Joulukuu 02, 2020, 14:24:16 »
^ "No vittu ei saa"    ::)
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #68 : Joulukuu 02, 2020, 14:27:54 »
Unohdin kertoa, että joku ovelta hengenhädässä karkaava saattaa myös pelästyä isoa ja pelottavaa olemustani. Varsinkin kun minulla on tapana ovea avatessani ekana karjaista RÄYH, niin että rappu raikuu.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #69 : Joulukuu 02, 2020, 15:18:22 »
Sopimuksiin monesti liittyy purkamissakko mutta ei ikinä ilman että siitä on sovittu.

Lainaus Kilpailu ja Kuluttajavirastolta

Lainaus
Palvelutyön keskeyttäminen

Kuluttaja voi keskeyttää virheettömästi suoritetun palvelutyön ennen työn valmistumista, mutta yritykselle on korvattava aiheutuneet työkustannukset ja maksettava vahingonkorvaus sopimusrikkomuksen vuoksi.

Jos kuluttaja keskeyttää virheettömästi suoritetun palvelun ennen sen valmistumista, on yritykselle maksettava:

    jo tehdystä työstä sovittujen hinnoitteluperusteiden mukaisesti.
    työn keskeyttämisestä aiheutuvista toimenpiteistä, esimerkiksi auton siirtämisestä pois korjaamotiloista tai työvälineiden ja materiaalin kuljettamisesta pois.
    sellaisen materiaalin hankkimisesta, jolle ei ole muuta käyttöä yrittäjälle.
    kohtuullinen korvaus saamatta jääneestä voitosta.

Jos kuluttajalla on painavia syitä olettaa, että suorituksessa tulee olemaan virhe, työn voi keskeyttää ja sopimuksen purkaa. Keskeyttämisen perusteena voi olla esimerkiksi se, että tehty työ on niin puutteellista ja taitamatonta, että lopputuloskin olisi ratkaisevasti virheellinen. Tällöin sopimus puretaan työn loppuosan osalta ja yritykselle on maksettava virheettömästi tehdyn työn osuus.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #70 : Joulukuu 02, 2020, 15:24:17 »
^ Niin, niin naisten mantra kuten sanoin ja tottahan toki SINULLA on oikeus käyttää sitä!
Tietysti on, olenhan MIES. Koita sinäkin sellaisena pysyä!

Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin - https://www.youtube.com/watch?v=JgEXRKIZRvc
Why so fragile?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4013
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #71 : Joulukuu 02, 2020, 15:46:36 »
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia"  :-[ Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole  :'( Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa  :(

Epäilen että luonasi on käynyt oman elämänsä toimitusjohtaja Runkqvist, joka keksi jonkun tekosyyn jotta pääsee pakenemaan tilanteesta maksamatta.
Saitin Bud Spencer

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #72 : Joulukuu 02, 2020, 17:21:15 »
Onko toi ovelta kääntyminen nyt niin vakavaa, että siitä täytyy mielensä pahoittaa tai väitellä. Senkun siirtyy seuraavaan, huorat ja panijat ei meinaan ihan heti lopu. Molempien aikaa tieteskin tuhlataan, riittävät paikkansapitävät tiedot on ostajan ja myyjän etu.
No sitten asia on erikseen ne oveltakääntyjät, mitkä tulee vaan kurkkaamaan, miltä ihka elävä huora näyttää ja jotain punaisena mutisten karkaavat ovesta ulos. Tiedä kysytäänkö muilta, mutta on minulta kysytty, saako tulla ensin vaan katsomaan tai vähäksi aikaa ja sitten maksaa, jos alkaa panettamaan ;D No vittu ei saa :P

"Jos vedän ulos just ennen laukeamista, niin tarviiko silloin maksaa? PS. Olen komea ja mulla on iso. Voitko maksaa mulle? No, olen toosi reilu ja saat ilmatteeks. Kaikki huorat tykkää kun olen mies joka osaa pitää puoliani!"
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 02, 2020, 17:24:29 kirjoittanut Zorbas »
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #73 : Joulukuu 02, 2020, 17:32:23 »
PS. Varaa aika hyvissä ajoin, niin tarkistan, että pakkasessa on tilaa sulle, siis koiranruuaksi ;D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #74 : Joulukuu 02, 2020, 18:36:18 »
"Jos vedän ulos just ennen laukeamista, niin tarviiko silloin maksaa? PS. Olen komea ja mulla on iso. Voitko maksaa mulle? No, olen toosi reilu ja saat ilmatteeks. Kaikki huorat tykkää kun olen mies joka osaa pitää puoliani!"

En olenkaan enne tullut ajatelleeksi! Jos 1h tapaamiseen sisältyy max.2 laukeamista ja laukeaa vain kerran, niin voiko silloin pyytää puolet rahoista takaisin? 😱
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #75 : Joulukuu 02, 2020, 19:33:36 »
Lainaus Kilpailu ja Kuluttajavirastolta
Seison korjattuna :)

Ei ole tullut vastaan tilanteita joissa yrittäjä/palveluntarjoaja jotain vaatisi jos perun tilaamani palvelun etukäteen. Hyvä tietää että joku voi vetäistä tämmöisen kortin hihastaan.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #76 : Joulukuu 02, 2020, 23:13:18 »
"Jos vedän ulos just ennen laukeamista, niin tarviiko silloin maksaa? PS. Olen komea ja mulla on iso. Voitko maksaa mulle? No, olen toosi reilu ja saat ilmatteeks. Kaikki huorat tykkää kun olen mies joka osaa pitää puoliani!"

En olenkaan enne tullut ajatelleeksi! Jos 1h tapaamiseen sisältyy max.2 laukeamista ja laukeaa vain kerran, niin voiko silloin pyytää puolet rahoista takaisin? 😱

Ou nooooouuuuu! Taisin just avata Pandoran lippaan! :o Tämä leviää kulovalkean lailla yli Suomenniemen ja maan kaikkien huorien ankara viha lankeaa mustana pilvenä ylleni! 😱😱😱
#maksuseksionihanaa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #77 : Joulukuu 06, 2020, 15:42:07 »
On ollut tapauksia, jossa ”asiakas” on lähtenyt pois, kun ollaan oltu oikealla ovella. Näissä on ilmiselvää osoitteenkalastelua.

Kerran yksi piti liian nuoren näköisenä ja yhdellä tuli pupu pöksyyn.

Miehelläkin on tietysti oikeus olla harrastamatta seksiä ja voi tietysti sanoa ihan suoraan, jos ei haluakaan. Korvaus ajasta on tietenkin kohtuullista.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0100

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #78 : Joulukuu 06, 2020, 19:44:29 »
.... riittävät paikkansapitävät tiedot on ostajan ja myyjän etu....

Itse ainakin haluan, että ilmoituksessa on selkeästi:
1)Ikä (Haluan tietää iän,etsin yli 45v))
2)Pituus (Pituuden puolesta etsin aina 155-165 pituista)
3)Paino (Minulle mieluinen keskitie on, jos pituudesta miinustaa 100, niin kilot on aika hyvin kohdillaan)
4)Onko tatuointeja (Omaan silmään paljas iho on tatuoitua parempi)
5)Hiusten väri (Mikään luonnollinen  hiusväri ei ole itselleni nou nou, mutta jokin pinkki, vihreä yms. sitten on)
6)Hiusten pituus (Tästä saa jo ihan kivan kuvan, millaista on odottelemassa)
7)Onko lemmikkejä (En halua panna sillä ajatuksella, että jokin mastiffi tulee milloin vain nuolemaan persereikääni tai marsukaan. Ja noin yleisesti esim. allergikoille tärkeä tieto.)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovella kääntyminen (ei oharit)
« Vastaus #79 : Joulukuu 06, 2020, 19:58:46 »
Onko lemmikkejä (En halua panna sillä ajatuksella, että jokin mastiffi tulee milloin vain nuolemaan persereikääni)
No et tietenkään, mutta käviskö Rottweiler?