Itse en usko että Miisa on koskaan takaisin tullut, kun hänet kauan sitten aasin oli sekaisin kuin seinäkello. Jos olisi tullut takaisin ja olisi naapurissa ilmoitellut niin sen ilmoituksen olisi jotkut muutkin nähnyt eikä vaan nämä 2-3 miestä jotka täällä kehuu häntä tavanneen. Uskoisin että nämä miehet jotka kehuu tavanneensa Miisaa on yksi ja sama joka täällä hakee Miisalla huomiota osakseen. Fantasia elämässä voi tehdä ja tavata ketä tahansa, mutta todellisuus on varmastikin ihan jotain muuta.
Itse en todellakaan usko että Miisa olisi takaisin tullut ja varmastikin on poistunut kokonaan alalta, ellei ole jopa taivaassa jo. Silloin kun miisan ilmoituksen löysin niin hänellä oli ilmoitus ainakin pari päivää kerrallaan ja se että olisi vaan pari tuntia silloin kun nämä jotka ovat Miisaa ”tavanneet” pitkillä treffeillään niin naurattaa vaan lukea niitä tarinoita 😂
Nyt on herralla ollut huono päivä, ilmeisesti ei ole pillua tullut pitkään aikaan.
Kannattaa lukea AlisaLinda2000 -ketju. Se ilmoitus oli auki useina päivinä (en tiedä koska viimeksi), ja sen näki tuhannet miehet. Miisan omien sanojen mukaan ekaan muutamaan tuntiin tuli 300 vastausta. Tapasiko hän heistä prosentin, 10% tai vaikka 70% ei itseäni kiinnosta pätkääkään.
Mutta siitä olen Miisan puolesta onnellinen, ettei hänen enää ole pakko tavata sinunlaisia kusipäitä. Saa tavata ainoastaan heitä, keitä itse haluaa. Onko meitä 5, 10, 15 vai 50, jälkeen kerran itseäni se tieto ei kiinnosta yhtään.
Eli ainoa asia missä olit oikeassa on että se on totta, Miisa ei ole "tullut takaisin".
Ps. Kannattaa katsoa syksyn Fit model kilpailijalista, saattaa löytyä tuttu nimi (tämä tieto löytyy siis myös Miisan julkisilta IG-/Tiktok tileiltä). Likka on sekä henkisesti että fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa (osin johtunee yo. syystä).