Tervehdys,
Ei pitäisi asiaan enää puuttua, mutta haluan hieman oikaista.
Tosiaan kyseessä on ollut erittäin pitkäkestoinen ahdistelu ja vainoaminen. Jota tämän keskustelun perusteella Uskap76 on harrastanut ja siihen tuli puuttua. Kyseisestä lähettämästäni viestistä on aikaa noin 1,5-2 vuotta. Ja aiemmin sitä oli jo yhden puolen vuoden ajan jatkunut ainakin.
Kyseisen "uhkauksen" viesti oli sanasta sanaan: "Nyt toi empun vainoaminen saatana saa loppua tai puutun asiaan t. Empun puoliso Arto"
Tämä viesti oli lähetetty Emilian puhelimesta ja kikistä.
Ja samainen vainoaminen jatkuu edelleen mm. Alastonsuomi.com:ssa. Aika ajoin kommenttikenttiin ilmestyy asiasta kyseiseltä henkilöltä kommentteja. Joista on ylläpidolle raportoitu ja ovat näkyvissä siellä. Eli tämä periaatteessa jatkuu vieläkin.
Me elämme täysin vapaassa suhteessa, jossa Emilialla on vapaus tehdä mitän hän haluaa kunhan ei loukkaa. Minä olen aisankannattaja omasta tahdostani ja saan siitä omat kiksini.
Toisinaan olen pyynnöstä olen ollut jopa paikalla tai kuvaamassa. Ja joskus jopa orjanasemassa palvelemassa.
Kunnioitamme ihmisten yksityisyyttä ja kaikki Emilian kanssa käydyt keskustelut ovat äärimmäisen luottamuksellisia. Minulle ei sponssien/sugardaddyjen/ym keskustelut kuulu millään muotoa, joten en niitä myöskään lue. Poikkeuksena jos minun on pyydetty niitä lukemaan tai vastaamaan.
Yleensä kumpikaan meistä ei myöskään tiedä puhelinnumeroita. Ja itselläni ei ole kenenkään sponssin edes kik tiedossa, enkä haluakaan tietää ellei toisin haluta.
Emme myöskään pengo ihmisten puolisoiden yhteystietoja tai sponssin muitakaan taustatietoja. Meillä on muutakin tekemistä kuin moralisoida muiden elämää kun ei omammekaan ihan kauheasti kukkahattutätien käsitykseen sovi.
Tapaamisten yhteydessä olen useimmiten jo vähintään 15 minuuttia aiemmin poistunut.
Emilia on huikea ja pelko pois, että minusta kuuluu mitään. Lähinnä säälittävää uikutusta palatessani kun alfat tulee kylään, koska usein hän näyttää domme puoltaan ja laittaa minut lukkoon.
Minulle saa esittää kikissä kysymyksiä jos herää kysymyksiä tai muuten vain haluaa jutella päivän säästä.
Terveisin
Emilian puoliso
kikissä PerseArska80