Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 29, 2020, 19:22:37 ---Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.
--- Lainaus päättyy ---
Hei, haloo ja tottakai ryhdyn marttyyriksi, koska tämähän on jo muutenkin valmiiksi Kaatopaikka-osiossa. Ei tätä keskustelua tarvitse ottaa liian vakavasti joka hetki. Sainpahan itsekin jo takuulla tällekin päivälle ne päivän naurut tämän Saitin takia niin itseäni kuin muidenkin kommentteja koskien - jälleen kerran. :)
Jatkakaa.
Azazello:
Myyminen on vaikea laji.
Vieras0263:
Joo, tajusin, että tämä myyminen ehdottomasti vaatii ja edellyttää hiukkaskiihdyttimen uudelleen ohjelmointia sekä uudelleenkehitettyä ja testattua hiukkasfysiikan teoriaa selitysmalleineen. Voisivatko NLP:n ohjelmointikielistä Pythonit (tai tarpeen vaatiessa Montyt siihen päälle) auttaa asiaa...? 8)
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 19:33:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 29, 2020, 19:22:37 ---Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.
--- Lainaus päättyy ---
Hei, haloo ja tottakai ryhdyn marttyyriksi, koska tämähän on jo muutenkin valmiiksi Kaatopaikka-osiossa. Ei tätä keskustelua tarvitse ottaa liian vakavasti joka hetki. Sainpahan itsekin jo takuulla tällekin päivälle ne päivän naurut tämän Saitin takia niin itseäni kuin muidenkin kommentteja koskien - jälleen kerran. :)
Jatkakaa.
--- Lainaus päättyy ---
Seuaavaa minä minä minä minä minä minä minä ja edelleen vain minä postausta odottaen
ei tod
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 29, 2020, 19:55:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 19:33:23 ---
--- Lainaus päättyy ---
Jatkakaa.
--- Lainaus päättyy ---
Seuaavaa minä minä minä minä minä minä minä ja edelleen vain minä postausta odottaen
ei tod
--- Lainaus päättyy ---
Ei voi vaatia liikaa.
Monikosta tuli jo satikutia niin ei jää paljoa pelivaraa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta