Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (17/33) > >>

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 18:23:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 29, 2020, 18:06:27 ---^Toisia ymmärtäväksi ja kykeneväksi ymmärtämään asioita perinpohjaisesti väittäessäsi ymmärrät ihmeellisen vähän, että tähänkin asiaan on muitakin näkäkulmia kuin se, että kameran ei pitäisi häiritä ketään.

Mutta onhan se nyt nähty monessa muussakin ketjussa. Minä minä minä minä mantraa loputtomiin ja vain minun oma mielipiteeni on oikea.

--- Lainaus päättyy ---

Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

Kun täällä ollaan tosi kovia veijareita kyseenalaistamaan välillä tyyliin vähän kaikenlaisia sanomisiani ja mielipiteitä eikä ymmärretä, että saatan omalla logiikalla ja empatiallani mielestäni jopa ymmärtää turskien asiakasnäkökulmaa mukauttaen tarvittaessa toimintaani sen mukaan, niin olisikos jollakulla tulla ja kompata nimimerkki lepskyn sanomisia...?

Odottelen innolla seuraavaa kritiikkiä! :)

--- Lainaus päättyy ---

Puhuin pelkästään yksikössä, vaikka en kyllä luottaisi yhtään muihinkaan, jotka ovat kameran kanssa vastassa. En ole kyllä edes koskaan törmännyt kehenkään maksulliseen, joka alkaisi kertomaan kuinka hänellä on kamera kotona kuvaamassa oman turvallisuutensa vuoksi.

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 29, 2020, 18:48:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 18:23:47 ---Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

--- Lainaus päättyy ---

Älä yleistä, taisi lepsky tarkoittaa vain sinua.
Kun nyt kerta kysyit, niin sinä ylläpidät itseksesi aikamoista teatteria. Jos muiden vuorosanat eivät sovi sinulle, niin heittäydyt marttyyriksi.
Oikeastihan sinä olet vaan persettä myyvä nainen, jolla on muna. Ketään ei kiinnosta, eikä siinä ole mitään erikoista, sinussa tai minussa ei ole mitään erikoista. Tämä mitään draamaa ole ja jos jatkat tuolla kehari ja jankkaus linjalla, niin seksinmyyjänä olet pian todella sivuosassa.

--- Lainaus päättyy ---

Jos teen itseäni tuomalla itseäni joidenkin muiden silmissä naurunalaiseksi, niin samoin kyllä taidatte minunkin silmissä tehdä itse itsenne. :D Oletteko (te muutamat foorumilla) tosissanne noin yksinkertaisia hamaan viimeiseen loppuun asti vai esitättekö vain? :)

Tiedän, että sellaiset tyypit, jotka tähän lankaan ovat kommentoineet, eivät välttämättä ole lukeneet viestejäni ja tulevat siksi mussuttamaan, koska eivät ymmärrä ja koska he ovat juuri sitä puolta turskakunnasta, jotka eivät varmasti muutenkaan olisi ikinä harkinneet asiakkaakseni ryhtymistä. Koska olen nainen, joka on transsukupuolinen, jota ei sen vuoksi muka voida pitää naisena ja siksi ei voida kohdella luottavaisin mielin.

Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.

Jos minulle haistatellaan koko ajan päin naamaa, kun pitää yrittää saada polkea toisen mainetta senkin edestä jatkuvalla syötöllä, koska se on niin kivaa, niin pitää se kritiikki toisinkin päin kestää. Joten koittakaa kestää, sillä kyllä täältä pesee täyslaidallinen suuta puhtaaksi argumentoiden aina kun sellainen tarve tulee. :)

--- Lainaus käyttäjältä: Jani ---^^ Blofeldilla on ollut monta näyttelijää. Kuka heistä sitten teki parhaimman vaikutuksen?

--- Lainaus päättyy ---

Hmm... Nyt kyllä taisit pistää aika pahan. Kaikissa näyttelijöissä on ollut tähän mennessä omanlaista karismaa ja omanlaisella tavalla sekä valossa persoonan esille tuomista. Jos en tiedä oikeaa vastausta tässä tietovisassa, niin kilautan tietenkin kaverille, koska miljoonan päävoitto oikeasta vastauksesta ja oikeassa olemisesta kiinnostaa, kun se näköjään tuntuu kiinnostavan niin monia muitakin täällä. ;D

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 19:15:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 29, 2020, 18:48:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 18:23:47 ---Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

--- Lainaus päättyy ---

Älä yleistä, taisi lepsky tarkoittaa vain sinua.
Kun nyt kerta kysyit, niin sinä ylläpidät itseksesi aikamoista teatteria. Jos muiden vuorosanat eivät sovi sinulle, niin heittäydyt marttyyriksi.
Oikeastihan sinä olet vaan persettä myyvä nainen, jolla on muna. Ketään ei kiinnosta, eikä siinä ole mitään erikoista, sinussa tai minussa ei ole mitään erikoista. Tämä mitään draamaa ole ja jos jatkat tuolla kehari ja jankkaus linjalla, niin seksinmyyjänä olet pian todella sivuosassa.

--- Lainaus päättyy ---

Jos teen itseäni tuomalla itseäni joidenkin muiden silmissä naurunalaiseksi, niin samoin kyllä taidatte minunkin silmissä tehdä itse itsenne. :D Oletteko (te muutamat foorumilla) tosissanne noin yksinkertaisia hamaan viimeiseen loppuun asti vai esitättekö vain? :)

Tiedän, että sellaiset tyypit, jotka tähän lankaan ovat kommentoineet, eivät välttämättä ole lukeneet viestejäni ja tulevat siksi mussuttamaan, koska eivät ymmärrä ja koska he ovat juuri sitä puolta turskakunnasta, jotka eivät varmasti muutenkaan olisi ikinä harkinneet asiakkaakseni ryhtymistä. Koska olen nainen, joka on transsukupuolinen, jota ei sen vuoksi muka voida pitää naisena ja siksi ei voida kohdella luottavaisin mielin.

Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.

Jos minulle haistatellaan koko ajan päin naamaa, kun pitää yrittää saada polkea toisen mainetta senkin edestä jatkuvalla syötöllä, koska se on niin kivaa, niin pitää se kritiikki toisinkin päin kestää. Joten koittakaa kestää, sillä kyllä täältä pesee täyslaidallinen suuta puhtaaksi argumentoiden aina kun sellainen tarve tulee. :)

--- Lainaus käyttäjältä: Jani ---^^ Blofeldilla on ollut monta näyttelijää. Kuka heistä sitten teki parhaimman vaikutuksen?

--- Lainaus päättyy ---

Hmm... Nyt kyllä taisit pistää aika pahan. Kaikissa näyttelijöissä on ollut tähän mennessä omanlaista karismaa ja omanlaisella tavalla sekä valossa persoonan esille tuomista. Jos en tiedä oikeaa vastausta tässä tietovisassa, niin kilautan tietenkin kaverille, koska miljoonan päävoitto oikeasta vastauksesta ja oikeassa olemisesta kiinnostaa, kun se näköjään tuntuu kiinnostavan niin monia muitakin täällä. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.

Vieras0342:
Aina ku mä nään kameroita, mun tekee miäli poseraa kameroiden edessä, vaikka olisiki niinkös piilokamera enkä mä tietäs että oon alapääosassa. Tai sit jos menee jurris filmi poikki niin voi tarkistaa, ettei mua juotettu vaan känniin todellakin pääsin Pukille.

Ja Insta is not enough for Hese69. Mun seuraajilla pitää olla funday, vaikkei ole Sunday.

Ps. Voisi joku kääntää ton Enton hampparikuvan väärinpäin, kun muuten tuntuu, et mä olisin liian normaali, eikä kukaan huomaa mua.   

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 29, 2020, 19:22:37 ---Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.

--- Lainaus päättyy ---

Hei, haloo ja tottakai ryhdyn marttyyriksi, koska tämähän on jo muutenkin valmiiksi Kaatopaikka-osiossa. Ei tätä keskustelua tarvitse ottaa liian vakavasti joka hetki. Sainpahan itsekin jo takuulla tällekin päivälle ne päivän naurut tämän Saitin takia niin itseäni kuin muidenkin kommentteja koskien - jälleen kerran. :)

Jatkakaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta