Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (19/33) > >>

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Lokakuu 29, 2020, 19:34:48 ---Myyminen on vaikea laji.

--- Lainaus päättyy ---

On joillekin se pimpan ostaminenkin ollut kovin vaikiaa, ja sitä on oltu niin mörökölliä, niin mörökullia, kun täti ompi sanonut nein, nein, nein.   ::)

Azazello:
^No todellakin. Sitä viihdettä tosin ei vähään aikaan ole esiintynyt. Syöhän se miestä kun ei edes maksullista saa nyrkin ja hellan väliin.

irritaatio:
Kameran kuvatessa tulee panna parasta...

Helinä:

--- Lainaus ---
Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.

--- Lainaus päättyy ---

Sinulla on niin täydellinen naisen logiikka ja taito tehdä ongelmia asioista joiden kukaan muu ei edes ymmärtänyt olevan ongelma, ettei minulla ainakaan ole mitään ongelmaa suhtautua sinuun naisena.

Sen sijaan minä en voi suhtautua sinuun naisena jolla on vagina, koska sinulla ei vielä sitä ole. Kiva sinun kannaltasi että asia etenee, olen seurannut prosessia sivusta parin henkilön kohdalla ja se näyttää tuskastuttavan hitaalta.
Silti sinulla ei VIELÄ ole vaginaa. Tällä ei ole mitään tekemistä syrjimisen tai vittuilun kanssa vaan se on fakta.

Tosiasiat tosiasioina.

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 19:15:52 ---
Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle on paskanhailee oletko omasta mielestäsi mies vai nainen.

Minulle biologinen nainen on nainen ja biologinen mies on mies. Niinpä siis mies ei voi synnyttää eikä naisella ole (eikä ole ollutkaan) palleja.

Pahoittelut jos tämä ei sovi jonkun ymmärrykseen, enkä sitä kenellekään yritä myydäkään. Näin se vain on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta