Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...  (Luettu 20568 kertaa)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #80 : Lokakuu 29, 2020, 19:00:53 »
^Toisia ymmärtäväksi ja kykeneväksi ymmärtämään asioita perinpohjaisesti väittäessäsi ymmärrät ihmeellisen vähän, että tähänkin asiaan on muitakin näkäkulmia kuin se, että kameran ei pitäisi häiritä ketään.

Mutta onhan se nyt nähty monessa muussakin ketjussa. Minä minä minä minä mantraa loputtomiin ja vain minun oma mielipiteeni on oikea.

Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

Kun täällä ollaan tosi kovia veijareita kyseenalaistamaan välillä tyyliin vähän kaikenlaisia sanomisiani ja mielipiteitä eikä ymmärretä, että saatan omalla logiikalla ja empatiallani mielestäni jopa ymmärtää turskien asiakasnäkökulmaa mukauttaen tarvittaessa toimintaani sen mukaan, niin olisikos jollakulla tulla ja kompata nimimerkki lepskyn sanomisia...?

Odottelen innolla seuraavaa kritiikkiä! :)

Puhuin pelkästään yksikössä, vaikka en kyllä luottaisi yhtään muihinkaan, jotka ovat kameran kanssa vastassa. En ole kyllä edes koskaan törmännyt kehenkään maksulliseen, joka alkaisi kertomaan kuinka hänellä on kamera kotona kuvaamassa oman turvallisuutensa vuoksi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2020, 19:03:16 kirjoittanut lepsky »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #81 : Lokakuu 29, 2020, 19:15:52 »
Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

Älä yleistä, taisi lepsky tarkoittaa vain sinua.
Kun nyt kerta kysyit, niin sinä ylläpidät itseksesi aikamoista teatteria. Jos muiden vuorosanat eivät sovi sinulle, niin heittäydyt marttyyriksi.
Oikeastihan sinä olet vaan persettä myyvä nainen, jolla on muna. Ketään ei kiinnosta, eikä siinä ole mitään erikoista, sinussa tai minussa ei ole mitään erikoista. Tämä mitään draamaa ole ja jos jatkat tuolla kehari ja jankkaus linjalla, niin seksinmyyjänä olet pian todella sivuosassa.

Jos teen itseäni tuomalla itseäni joidenkin muiden silmissä naurunalaiseksi, niin samoin kyllä taidatte minunkin silmissä tehdä itse itsenne. :D Oletteko (te muutamat foorumilla) tosissanne noin yksinkertaisia hamaan viimeiseen loppuun asti vai esitättekö vain? :)

Tiedän, että sellaiset tyypit, jotka tähän lankaan ovat kommentoineet, eivät välttämättä ole lukeneet viestejäni ja tulevat siksi mussuttamaan, koska eivät ymmärrä ja koska he ovat juuri sitä puolta turskakunnasta, jotka eivät varmasti muutenkaan olisi ikinä harkinneet asiakkaakseni ryhtymistä. Koska olen nainen, joka on transsukupuolinen, jota ei sen vuoksi muka voida pitää naisena ja siksi ei voida kohdella luottavaisin mielin.

Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.

Jos minulle haistatellaan koko ajan päin naamaa, kun pitää yrittää saada polkea toisen mainetta senkin edestä jatkuvalla syötöllä, koska se on niin kivaa, niin pitää se kritiikki toisinkin päin kestää. Joten koittakaa kestää, sillä kyllä täältä pesee täyslaidallinen suuta puhtaaksi argumentoiden aina kun sellainen tarve tulee. :)

Lainaus käyttäjältä: Jani
^^ Blofeldilla on ollut monta näyttelijää. Kuka heistä sitten teki parhaimman vaikutuksen?

Hmm... Nyt kyllä taisit pistää aika pahan. Kaikissa näyttelijöissä on ollut tähän mennessä omanlaista karismaa ja omanlaisella tavalla sekä valossa persoonan esille tuomista. Jos en tiedä oikeaa vastausta tässä tietovisassa, niin kilautan tietenkin kaverille, koska miljoonan päävoitto oikeasta vastauksesta ja oikeassa olemisesta kiinnostaa, kun se näköjään tuntuu kiinnostavan niin monia muitakin täällä. ;D

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #82 : Lokakuu 29, 2020, 19:22:37 »
Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

Älä yleistä, taisi lepsky tarkoittaa vain sinua.
Kun nyt kerta kysyit, niin sinä ylläpidät itseksesi aikamoista teatteria. Jos muiden vuorosanat eivät sovi sinulle, niin heittäydyt marttyyriksi.
Oikeastihan sinä olet vaan persettä myyvä nainen, jolla on muna. Ketään ei kiinnosta, eikä siinä ole mitään erikoista, sinussa tai minussa ei ole mitään erikoista. Tämä mitään draamaa ole ja jos jatkat tuolla kehari ja jankkaus linjalla, niin seksinmyyjänä olet pian todella sivuosassa.

Jos teen itseäni tuomalla itseäni joidenkin muiden silmissä naurunalaiseksi, niin samoin kyllä taidatte minunkin silmissä tehdä itse itsenne. :D Oletteko (te muutamat foorumilla) tosissanne noin yksinkertaisia hamaan viimeiseen loppuun asti vai esitättekö vain? :)

Tiedän, että sellaiset tyypit, jotka tähän lankaan ovat kommentoineet, eivät välttämättä ole lukeneet viestejäni ja tulevat siksi mussuttamaan, koska eivät ymmärrä ja koska he ovat juuri sitä puolta turskakunnasta, jotka eivät varmasti muutenkaan olisi ikinä harkinneet asiakkaakseni ryhtymistä. Koska olen nainen, joka on transsukupuolinen, jota ei sen vuoksi muka voida pitää naisena ja siksi ei voida kohdella luottavaisin mielin.

Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.

Jos minulle haistatellaan koko ajan päin naamaa, kun pitää yrittää saada polkea toisen mainetta senkin edestä jatkuvalla syötöllä, koska se on niin kivaa, niin pitää se kritiikki toisinkin päin kestää. Joten koittakaa kestää, sillä kyllä täältä pesee täyslaidallinen suuta puhtaaksi argumentoiden aina kun sellainen tarve tulee. :)

Lainaus käyttäjältä: Jani
^^ Blofeldilla on ollut monta näyttelijää. Kuka heistä sitten teki parhaimman vaikutuksen?

Hmm... Nyt kyllä taisit pistää aika pahan. Kaikissa näyttelijöissä on ollut tähän mennessä omanlaista karismaa ja omanlaisella tavalla sekä valossa persoonan esille tuomista. Jos en tiedä oikeaa vastausta tässä tietovisassa, niin kilautan tietenkin kaverille, koska miljoonan päävoitto oikeasta vastauksesta ja oikeassa olemisesta kiinnostaa, kun se näköjään tuntuu kiinnostavan niin monia muitakin täällä. ;D

Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #83 : Lokakuu 29, 2020, 19:23:58 »
Aina ku mä nään kameroita, mun tekee miäli poseraa kameroiden edessä, vaikka olisiki niinkös piilokamera enkä mä tietäs että oon alapääosassa. Tai sit jos menee jurris filmi poikki niin voi tarkistaa, ettei mua juotettu vaan känniin todellakin pääsin Pukille.

Ja Insta is not enough for Hese69. Mun seuraajilla pitää olla funday, vaikkei ole Sunday.

Ps. Voisi joku kääntää ton Enton hampparikuvan väärinpäin, kun muuten tuntuu, et mä olisin liian normaali, eikä kukaan huomaa mua.   


Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #84 : Lokakuu 29, 2020, 19:33:23 »
Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.

Hei, haloo ja tottakai ryhdyn marttyyriksi, koska tämähän on jo muutenkin valmiiksi Kaatopaikka-osiossa. Ei tätä keskustelua tarvitse ottaa liian vakavasti joka hetki. Sainpahan itsekin jo takuulla tällekin päivälle ne päivän naurut tämän Saitin takia niin itseäni kuin muidenkin kommentteja koskien - jälleen kerran. :)

Jatkakaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #85 : Lokakuu 29, 2020, 19:34:48 »
Myyminen on vaikea laji.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #86 : Lokakuu 29, 2020, 19:41:38 »
Joo, tajusin, että tämä myyminen ehdottomasti vaatii ja edellyttää hiukkaskiihdyttimen uudelleen ohjelmointia sekä uudelleenkehitettyä ja testattua hiukkasfysiikan teoriaa selitysmalleineen. Voisivatko NLP:n ohjelmointikielistä Pythonit (tai tarpeen vaatiessa Montyt siihen päälle) auttaa asiaa...? 8)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #87 : Lokakuu 29, 2020, 19:55:50 »
Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.

Hei, haloo ja tottakai ryhdyn marttyyriksi, koska tämähän on jo muutenkin valmiiksi Kaatopaikka-osiossa. Ei tätä keskustelua tarvitse ottaa liian vakavasti joka hetki. Sainpahan itsekin jo takuulla tällekin päivälle ne päivän naurut tämän Saitin takia niin itseäni kuin muidenkin kommentteja koskien - jälleen kerran. :)

Jatkakaa.

Seuaavaa minä minä minä minä minä minä minä ja edelleen vain minä postausta odottaen

ei tod

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #88 : Lokakuu 29, 2020, 20:05:11 »
Sillä nyt ei ole kenellekään täällä mitään väliä mitä tai mikä olet ja oletko pre vai post vai jokin muu.
Nyt alat taas marttyyriksi, ja väität että koska olet odottamassa leikkausta, niin muut eivät hyväksy mielepidettäsi ja että kamera ei haittaa ketään.
Valitettavasti se, että käyt kirugilla ei ratkaise yhtään sitä, että muillakin on milepiteitä ja ne voivat olla täysin päinvastaiset kuin omasi.

Hei, haloo ja tottakai ryhdyn marttyyriksi, koska tämähän on jo muutenkin valmiiksi Kaatopaikka-osiossa. Ei tätä keskustelua tarvitse ottaa liian vakavasti joka hetki. Sainpahan itsekin jo takuulla tällekin päivälle ne päivän naurut tämän Saitin takia niin itseäni kuin muidenkin kommentteja koskien - jälleen kerran. :)

Jatkakaa.

Seuaavaa minä minä minä minä minä minä minä ja edelleen vain minä postausta odottaen

ei tod

Ei voi vaatia liikaa.
Monikosta tuli jo satikutia niin ei jää paljoa pelivaraa!
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #89 : Lokakuu 29, 2020, 22:27:44 »
Myyminen on vaikea laji.

On joillekin se pimpan ostaminenkin ollut kovin vaikiaa, ja sitä on oltu niin mörökölliä, niin mörökullia, kun täti ompi sanonut nein, nein, nein.   ::)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #90 : Lokakuu 29, 2020, 22:53:54 »
^No todellakin. Sitä viihdettä tosin ei vähään aikaan ole esiintynyt. Syöhän se miestä kun ei edes maksullista saa nyrkin ja hellan väliin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #91 : Lokakuu 30, 2020, 01:41:53 »
Kameran kuvatessa tulee panna parasta...

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #92 : Lokakuu 30, 2020, 06:53:50 »
Lainaus

Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.

Sinulla on niin täydellinen naisen logiikka ja taito tehdä ongelmia asioista joiden kukaan muu ei edes ymmärtänyt olevan ongelma, ettei minulla ainakaan ole mitään ongelmaa suhtautua sinuun naisena.

Sen sijaan minä en voi suhtautua sinuun naisena jolla on vagina, koska sinulla ei vielä sitä ole. Kiva sinun kannaltasi että asia etenee, olen seurannut prosessia sivusta parin henkilön kohdalla ja se näyttää tuskastuttavan hitaalta.
Silti sinulla ei VIELÄ ole vaginaa. Tällä ei ole mitään tekemistä syrjimisen tai vittuilun kanssa vaan se on fakta.

Tosiasiat tosiasioina.
Eläköitynyt

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #93 : Lokakuu 30, 2020, 11:05:32 »

Sitähän tämä nyt vain on. Nina sen toisen näköisellä ilmaisulla taisikin jo myöntää tuossa, ettei voi suhtautua minuun naisena, jolla on vagina, vaikka siitä toivon mukaan tehdään vuoden 2021 alkupuolella todellisuutta, jos 2021 tammikuun eli parin kuukauden kuluttua tulevasta Töölön sairaalan esikäynnistä selviän kunnialla sukuelinkirurgian vaginoplastiseen operaatioon, ilman muita lausuntoja siinä välissä enää.


Mulle on paskanhailee oletko omasta mielestäsi mies vai nainen.

Minulle biologinen nainen on nainen ja biologinen mies on mies. Niinpä siis mies ei voi synnyttää eikä naisella ole (eikä ole ollutkaan) palleja.

Pahoittelut jos tämä ei sovi jonkun ymmärrykseen, enkä sitä kenellekään yritä myydäkään. Näin se vain on.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #94 : Lokakuu 30, 2020, 11:11:45 »
Ihan ot, mutta kerrotaankohan muuten nykyään peruskoulun opetuksessa jo sitä, että kaikkien ihmisten sukupuoli ei vain ole määriteltävissä mieheksi tai naiseksi..? Ainakin vanhempi ikäluokka tuntuu olevan ihan pihalla tästä asiasta. No, onneksi maailma muuttuu.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #95 : Lokakuu 30, 2020, 11:40:21 »
^Mun mielestä tämä nuorempi ikäluokka on ihan kujalla aiheesta.

Sukupuolia on kaksi: mies tai nainen.

Ja kyllä, valitettavasti tätä sukuopuolen "moninaisuutta" toitotetaan jo alakoulu ikäisille. Ei ihme että meillä on niin paljon mielenterveysongelmia nuorilla kun he eivät tiedä mitä heidän pitäisi olla.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #96 : Lokakuu 30, 2020, 11:45:36 »
Nettietiketin mukaan tässä vaiheessa lienee syytä pistää pop cornit valmistumaan. Niille voi olla pian käyttöä... 😋

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #97 : Lokakuu 30, 2020, 11:45:48 »
(Sori OT minunkin puolestani)

Anteeksi vain, mutta muunsukupuolisuus ei liity tähän teemaan mitenkään, koska en katso olevani mitään miehen ja naisen väliltä enkä myöskään sen akselin ulkopuolelta, vaan janan toisessa päässä itseäni omin silmin ja omana itsenäni katsoessa itseäni vilpittömin mielin totean olevani ihan vain nainen edelleenkin (ja olen sitä virallisestikin jo ollut yli kaksi ja puoli vuotta henkilöpapereissa, sekä vuoden alussa toivon mukaan vihdoin ja viimein ihan oikeasti pääsemässä vaginoplastiaan).

Unohtikohan eräs tässä keskustelussa aiemmassa viestissään sen, että elämämme ei perustu ainoastaan johonkin menneisyyteen saati sen biologiaan vaan elämä virtaa käsissämme ennen kaikkea tässä ja nyt sekä lisäksi sillä elämällä on biologian lisäksi myös psykologinen ja tässä tapauksessa eli sukupuolikokemuksessa sukupuoli-identiteetillinen osa-alue kokonaisuudessa. Niinpä kokonaisuus voi määrittyä jollakulla toisella tyystin toisenlaiseksi subjektiiviseksi kokonaisuudeksi kuin mitä jollekulle teistä vanhan kansan turskissa on jossakin vanhan kansan vanhentuneessa kansakouluopetuksessa opetettu.

Olen yrittänyt aikoinaan lähes parikymppiseksi asti esittää miehen roolia siinä syntymäkehossa, mutta loppujen lopuksi niin tuloksetta kuin mitä voin sisimmässäni tuntea. Hormonihoidot estrogeeneillä ovat muokanneet kroppaani feminisoiden sitä parhaansa mukaan, ja sen pitäisi näkyä kuvissa. Vaginoplastian jälkeen viimeistään ei pitäisi olla mitään sellaista kehossani maskuliinisista piirteistä jäljellä eli sellaista mitä en toivoisi kehossani olevan.

Ja psykiatrinen moniammattillinen tutkimus- ja hoitotiimi on minut todennut nykyään jo yli vuoden seurannalla täysin terveeksi mieleltäni ilman mielisairauksia ja lisäksi myös täysin päihteettömäksi huumeseuloilla ja muilla. Toisin sanoen, jos minulla olisi esim. mielenterveys- ja päihdeongelmia, en varmaankaan kunnolla kykenisi esim. kirjoittamaan näin pitkiä ja tarkemmin argumentoituja viestejä tai pystyisi opiskelemaan tällä hetkellä vaativampia avoimen yliopiston opintoja, motivoitumaan kiinnostavista asioista, tekemään tällaista toimialaa tai suunnitelemaan tulevaisuutta joustavasti ja sopeutumiskykyisesti.

Ja tämän päivän kuvia katsellessanne ja katsellessani: Näytänkö minä muka joltakin v*tun mieheltä? :D

Anteeksi, kun tulen töksäyttäen ja sanon juurikin sen mitä moni muu minun sijaan saattaisi peitellä ja pelätä sanovansa. Mutta minä, arvon Lady, tajuan kyllä oman arvoni vaikka tuomiopäivään asti ja pidän tasan tarkkaan omasta itsestäni, omasta kunniastani ja omanarvontunnostani kiinni, että edelleen olen nainen siinä missä muutkin naiset, jos nyt ei sille perinnöllisyysbiologialle koko ajan anneta liian suurta arvoa. Ihmisellä on myös psykologinen ja sielullinen ulottuvuus, ja kun maalliset jätökset kehoineen lakkaavat minun tapauksesta joskus mahdollisesti ikääntyneenä olemasta, niin sieluni ei häviä mihinkään. Se sykkii ja elää niin en sydämessä, joihin olen jättänyt itsestäni pysyvän muistijäljen eli positiivissävytteisen muiston. ;)

Aivan niin kuin Aleksis Kivikin sanoi elämänsä viimeisinä sanoinaan: "Minä elän." Ja hän jäi elämään.

Minä olen nainen, koska vain tiedän sen sydämessäni ja sisimmässäni. :)

Minä elän.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 11:56:07 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #98 : Lokakuu 30, 2020, 11:51:08 »
Ihan ot, mutta kerrotaankohan muuten nykyään peruskoulun opetuksessa jo sitä, että kaikkien ihmisten sukupuoli ei vain ole määriteltävissä mieheksi tai naiseksi..? Ainakin vanhempi ikäluokka tuntuu olevan ihan pihalla tästä asiasta. No, onneksi maailma muuttuu.

Ei tarvi mennä vanhempaan ikäluokkaan. Siskon pojan (ala asteella) saatiin lapset ihan sekaisin. Oli mennyt niin pannukakuksi että lapset itki eikä tiennyt onko tyttö vai poika.

Vitun fanaatikot, odottakaa nyt edes yläasteelle asti ja antakaa lapsien olla lapsia ilman sukupuolipolitiikkaa. Lapsi saa olla vaikka lintulepakkoelefantti jos haluaa ja siihen ei kenenkään tarvitse selitellä että voit olla tyttö, poika tai sukupuoleton lintulepakkoelefantti.
Vitun runkut! Lapsi haluaa vain olla lintulepakkoelefantti!!

Hyvä että noista puhutaan mutta vois miettiä minkä ikäisille.

Useampi lapsi oli laittanut viestiä isille tai äitille että pelottaa ja haluaa kotiin.

Siitä sitten pääsi kätevästi vanhemmat tappelemaan keskenään, opettajan kanssa ja tämän sukupuoli/puolueettomuusfanaatikon kanssa kuinka heidän tyttö on jumalauta tyttö ja meidän pojasta ei mitään tyynyn purijaa tule.

Siskonpoika kysyi minulta että mikä hän on? Kysyin että eikös me olla kalsarikalleveljekset hurjassa merirosvolaivassa? Nyt poika puhuu koulussa että hän on merirosvokalsarikalle <3

Ja vittu mä haastan sen runkkarin joka rupeaa selittämään että haluatko olla tyttö, poika vai sukupuoleton merirosvokalsarikalle?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 11:57:35 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #99 : Lokakuu 30, 2020, 12:21:24 »
Ihan ot, mutta kerrotaankohan muuten nykyään peruskoulun opetuksessa jo sitä, että kaikkien ihmisten sukupuoli ei vain ole määriteltävissä mieheksi tai naiseksi..? Ainakin vanhempi ikäluokka tuntuu olevan ihan pihalla tästä asiasta. No, onneksi maailma muuttuu.

Enemmän ja enemmän. Toki tuossakin kolikossa on puolensa. Siinä missä se tarjoaa etenkin ristiriitaisissa tunnelmissa oleville keinot löytää polkunsa, opetusohjelmaan laajennettuna sen on huomattu aiheuttavan hämmennystä niille, jotka haluavat vain olla lapsia ja keskittyä muihin asioihin kuin seksuaalisuuteensa. Siksi moni opettaja painottaa tuossa opetuksessa seksuaalisuuden fysiologisia ja sosiaalisia puolia, kun taas psykologiset kuviot käsitellään tapauskohtaisesti. Näin siis tässä omassa lähipiirissä.

Siitä en osaa sanoa onko tuo kuvio hyvästä vai pahasta, mutta sen voin sanoa, että helppoa se ei näytä olevan.

Mutta hetkinen... Vielä eilen juteltiin kameroista. Mitä täällä oikein tapahtuu?! ???
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2020, 12:23:15 kirjoittanut Ilotikku »