Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...  (Luettu 20262 kertaa)

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #40 : Lokakuu 28, 2020, 16:30:52 »
No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

lajifrags
koira30-50 (US)
tappajaherhiläinen12-26 (JP)
valkohai4-8 (kansainväl.)

_
dijon on sinappi


Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #41 : Lokakuu 28, 2020, 16:32:09 »
No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

lajifrags
koira30-50 (US)
tappajaherhiläinen12-26 (JP)
valkohai4-8 (kansainväl.)

_
dijon on sinappi

*REPS...* ;D ;D ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #42 : Lokakuu 28, 2020, 16:37:14 »
^^^
Enpäs tiedä, tosin monella luonani vierailevalla on itsellään koira myöskin, moni myös metsästää. Ehkä minusta tykkää tietyntyyppiset asiakkaat. Eipä ole kukaan koiraa säikähtänyt, se on siis parvekkeella, jollei asiakas halua, että se tulee tekemään tuttavuutta. Hän osaa kyllä itse avata parvekkeen ovet jos on tarvetta. Allergian vuoksi on jokunen jättänyt tulematta. Minulla on sen verran asiakkaita, kun suinkin pystyn palvelemaan, joten ei ole tarvinnut pohtia asiaa tuosta näkökulmasta.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #43 : Lokakuu 28, 2020, 16:40:33 »
No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

lajifrags
koira30-50 (US)
tappajaherhiläinen12-26 (JP)
valkohai4-8 (kansainväl.)

_
dijon on sinappi

Varaan välittömästi ajan jos joku ilmoittaa että on ratkaissut asian hankkimalla valkohain. Tiedotan jo tässä vaiheessa kuitenkin, että minulla on kamera mukana, mutta se kuvaa ainoastaan haita.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #44 : Lokakuu 28, 2020, 16:44:18 »
Sehveri täälläkin. Ensimmäinen koiristani tosin jolle ei puruja ole treenattu. Eikä sen suojelukoulutuksen pitäisikään vaikuttaa ohjaajan puolustamiseen kotona, ainakin toivon mukaan koirat puretetaan asiallisella maalimiehellä ja koira on menossa ainoastaan siihen hihaan.

Hyvän saksanpaimenen tosin pitäisi käydä epäröimättä tositilanteessa siihen käsivarteenkin, ellei kevyempi toiminta riitä, oli treenattu tai ei.

Itse ainakin ilmoitan koiran olemassaolosta jokaiselle asiakkaalle samalla kuin annan muunkin infon. Koirahan ei siis välttämättä avaa edes silmiään asiakkaan tullessa sisään. Osoitetulta paikaltaan (sohvalta) ei olisi kiinnostunut liikkumaan vaikkei olisi erikseen käskettykään pysymään siellä. Lattialle saa siirtyä jos kuuma tulee. Mitään kontaktia koiraan ei asiakkaan tarvitse pelätä, se ei tule rapsutettavaksi vaikka asiakas yrittäisikin kutsua.

Luulen että valtaosalle se kamera olisi isompi ongelma. Koira ei voi kiristää sun naamakuvalla.
Eläköitynyt

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #45 : Lokakuu 28, 2020, 16:48:13 »
No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia
_
dijon on sinappi

Niin Hottis Puuma ja minä puhuttiinkin palveluskoiraroduista, eikä mistään taistelukoirista.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #46 : Lokakuu 28, 2020, 16:49:10 »
Niin, ja itse olen tullut ajattelleeksi, Johannalle vastauksena.

Sillä ei ole väliä koska en reissaa ilman koiraa eikä tämä ole ainoa työni eli minun ei tarvitse tavata jokaista asiakasta josta saa rahat irti revittyä.

Toki on ikävää että joku hyvä tyyppi saattaa allergiansa takia jäädä ilman tapaamismahdollisuutta, mutta sitä se elämä on. Kaikkea ei voi saada.
Eläköitynyt

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #47 : Lokakuu 28, 2020, 16:51:04 »
Kamerat voit piilottaa aina tiloissa ollessaan ja asiakkaiden turvaksi, aivan kuten taistelukoirankin pystyy piilottamaan. Kummassakin on se yhteinen piirre, että kun ne laittaa huolelliseen jemma-nimiseen paikkaan, ne eivät tee pahaa kärpäsellekään eikä ainakaan esim. jostain varastosta kukaan tajua kaivata niitä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #48 : Lokakuu 28, 2020, 16:53:38 »
Se tuomittu jätkä, oliks se Axl, myös piilotti kamerat hyvin, etteivät vierailijat niitä näkisi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #49 : Lokakuu 28, 2020, 16:58:19 »
Suojelukoulutettu koira osaa olla näkymätön jollei sen käskystä tarvitse toimia.
Minun Rottis on vielä niin nuori, että on suojelukoulutus alussa vasta. Silti voin jo nyt 100% luottaa sen puolustuskykyyn ja -haluun. Lähes kaikki asiakkaat haluaa tehdä tuttavuutta hänen kanssaan ja jos on minun kaveri, niin on hänenkin kaveri.

Mulla on kotona ihana äidin mussukka -osastoa oleva hauva, ei siis mitään sukua millekään suojelukoulutettaville lajitovereilleen. Silti munkin koira yksi ilta humalaisen, epämääräisesti kadun kummallakin laidalla hoipertelevan miehen tullessa meitä vastaan pisti sellaisen haukkushown pystyyn, vaikka hän ei ikinä hauku kenellekään. Tuli tosi hyvä mieli siitä, että kyllä hän hädän tullen omistajaansa suojelisi/suojelee. :) :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #50 : Lokakuu 28, 2020, 17:04:26 »
Se tuomittu jätkä, oliks se Axl, myös piilotti kamerat hyvin, etteivät vierailijat niitä näkisi.

Voi sitä Axlia. :D



Nykyään taitaa tehdä noita kuvaushommia ihan laillisesti. Eivät mene taidot hukkaan. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2020, 17:06:01 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #51 : Lokakuu 28, 2020, 17:51:14 »
Tai sitten vain ottaa ja piilottaa kamerat siten, ettei niillä pysty tekemään mitään, ei kuvaamaan, ei mitään. So difficult...? No, I'm not thinking that's would not be very difficult if you can use your brain and listen to your heart and soul. Ainakaan minun ammattietiikkaan ei ole koskaan kuulunut kenenkään kuvaaminen ja pelkäisin henkeni puolesta sekä rikosilmoitusten, todistusaineiston ja syytteiden määrän puolesta, jos jotakin sellaista ikinä harkitsisin asiakkaiden tapaamisella tekeväni. Eli eiköhän palaset ole kutakuinkin kunnossa. :)

Ja jos joku senkin jälkeen epäilee asiaa, niin tehköön rikosilmoituksen hupakoissa käyntinsä jälkeen. Todistustaakka sille, että joku muka olisi kuvannut jotakin, on löydyttävä aina sillä, joka perusteettomasti epäilee toisen motiiveja ja rehellisyyttä sekä joka langettaa sen pohjalta syyllisyyden varjon/leiman. :)

PS. Siitä perusteettoman rikosilmoituksen tekemisestä, jos todisteita ei löydy, taitaa btw joissakin lainkohdissa joutua jonkinlaiseen syytteeseen itse se, joka sellaisen perättömän ilmiannon teki. Joten tarkkana tässäkin, ennen kuin perusteettomasti lähtee juoruilemaan saaden pilkan omaan nilkkaansa. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2020, 17:59:23 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #52 : Lokakuu 28, 2020, 17:52:01 »
No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

lajifrags
koira30-50 (US)
tappajaherhiläinen12-26 (JP)
valkohai4-8 (kansainväl.)

_
dijon on sinappi

Varaan välittömästi ajan jos joku ilmoittaa että on ratkaissut asian hankkimalla valkohain. Tiedotan jo tässä vaiheessa kuitenkin, että minulla on kamera mukana, mutta se kuvaa ainoastaan haita.

...ja jos joku ihmettelee miksi mun koneen hakuhistoriassa "where to buy white shark" & "how to train your white shark"...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #53 : Lokakuu 28, 2020, 18:10:17 »
Tai sitten vain ottaa ja piilottaa kamerat siten, ettei niillä pysty tekemään mitään, ei kuvaamaan, ei mitään. So difficult...? No, I'm not thinking that's would not be very difficult if you can use your brain and listen to your heart and soul. Ainakaan minun ammattietiikkaan ei ole koskaan kuulunut kenenkään kuvaaminen ja pelkäisin henkeni puolesta sekä rikosilmoitusten, todistusaineiston ja syytteiden määrän puolesta, jos jotakin sellaista ikinä harkitsisin asiakkaiden tapaamisella tekeväni. Eli eiköhän palaset ole kutakuinkin kunnossa. :)

Ja jos joku senkin jälkeen epäilee asiaa, niin tehköön rikosilmoituksen hupakoissa käyntinsä jälkeen. Todistustaakka sille, että joku muka olisi kuvannut jotakin, on löydyttävä aina sillä, joka perusteettomasti epäilee toisen motiiveja ja rehellisyyttä sekä joka langettaa sen pohjalta syyllisyyden varjon/leiman. :)

PS. Siitä perusteettoman rikosilmoituksen tekemisestä, jos todisteita ei löydy, taitaa btw joissakin lainkohdissa joutua jonkinlaiseen syytteeseen itse se, joka sellaisen perättömän ilmiannon teki. Joten tarkkana tässäkin, ennen kuin perusteettomasti lähtee juoruilemaan saaden pilkan omaan nilkkaansa. :)

Aistin orastavaa lapasesta lähtöä keskustelussa..
Aloituksessa oli vielä kyse näkyvistä kameroista. Niiden eteen panemaan tuleva asiakas tuskin on tekemässä rikosilmoitusta. Eiköhän suurin osa vain jätä tapaamisen väliin niin ei tarvitse miettiä jälkikäteen että oliko se käynnissä tai vaivata tutkijoita aiheella.

Viimeistä osaa perusteettomasta juoruilusta ja pilkasta omassa nilkassa en ymmärrä sitäkään vähää. Onko täällä siis joku ollut tekemässä sinusta rikosilmoitusta vai miksi noin dramaattiseksi yhtäkkiä heittäydyit? Itsehän sie olet aloittanut keskustelun aiheesta.
Eläköitynyt

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #54 : Lokakuu 28, 2020, 18:11:35 »

...ja jos joku ihmettelee miksi mun koneen hakuhistoriassa "where to buy white shark" & "how to train your white shark"...

Delfiineille annetaan turskaa eräänlaisena palkintona, mitenköhän valkohaita koulutetaan...😁

Amator

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #55 : Lokakuu 28, 2020, 18:15:03 »
Niin käännyn saman tien ovelta.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #56 : Lokakuu 28, 2020, 18:37:00 »
Voi hyvänen aika sentään ja taas...
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #57 : Lokakuu 28, 2020, 18:42:21 »
No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

lajifrags
koira30-50 (US)
tappajaherhiläinen12-26 (JP)
valkohai4-8 (kansainväl.)

_
dijon on sinappi

Varaan välittömästi ajan jos joku ilmoittaa että on ratkaissut asian hankkimalla valkohain. Tiedotan jo tässä vaiheessa kuitenkin, että minulla on kamera mukana, mutta se kuvaa ainoastaan haita.

...ja jos joku ihmettelee miksi mun koneen hakuhistoriassa "where to buy white shark" & "how to train your white shark"...

"Miksi sä otat vastaan uimahallissa?"

"Älä muru sitä murehdi. Ui tänne Venlan luo... Nopeasti"

"Okke"

Vaatii myös jonkun verran logistiikkaa liikauttaa paikasta toiseen🤔
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #58 : Lokakuu 28, 2020, 18:56:19 »

...ja jos joku ihmettelee miksi mun koneen hakuhistoriassa "where to buy white shark" & "how to train your white shark"...

Delfiineille annetaan turskaa eräänlaisena palkintona, mitenköhän valkohaita koulutetaan...😁


Eikö tuolla juuri eräässä keskustelussa sivuttu aihetta "kuinka hävität turskan ruumiin"..

Alkaisi saada jo opetusvideon siitä aiheesta. 'Näin koulutat valkohaisi'.
IMO Ron Jeremyn pitäisi ehdottomasti esiintyä sillä pätkällä.
Miksi?
Koska kenenkään muun naama ei sovi niin täydellisesti pyhään kolminaisuuteen seksin, valkohaiden ja videoinnin kanssa.

Venla, kai asia on nyt jo työn alla? :D
Eläköitynyt

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
« Vastaus #59 : Lokakuu 28, 2020, 19:09:28 »
Tai sitten vain ottaa ja piilottaa kamerat siten, ettei niillä pysty tekemään mitään, ei kuvaamaan, ei mitään. So difficult...? No, I'm not thinking that's would not be very difficult if you can use your brain and listen to your heart and soul. Ainakaan minun ammattietiikkaan ei ole koskaan kuulunut kenenkään kuvaaminen ja pelkäisin henkeni puolesta sekä rikosilmoitusten, todistusaineiston ja syytteiden määrän puolesta, jos jotakin sellaista ikinä harkitsisin asiakkaiden tapaamisella tekeväni. Eli eiköhän palaset ole kutakuinkin kunnossa. :)

Ja jos joku senkin jälkeen epäilee asiaa, niin tehköön rikosilmoituksen hupakoissa käyntinsä jälkeen. Todistustaakka sille, että joku muka olisi kuvannut jotakin, on löydyttävä aina sillä, joka perusteettomasti epäilee toisen motiiveja ja rehellisyyttä sekä joka langettaa sen pohjalta syyllisyyden varjon/leiman. :)

PS. Siitä perusteettoman rikosilmoituksen tekemisestä, jos todisteita ei löydy, taitaa btw joissakin lainkohdissa joutua jonkinlaiseen syytteeseen itse se, joka sellaisen perättömän ilmiannon teki. Joten tarkkana tässäkin, ennen kuin perusteettomasti lähtee juoruilemaan saaden pilkan omaan nilkkaansa. :)

Aistin orastavaa lapasesta lähtöä keskustelussa..
Aloituksessa oli vielä kyse näkyvistä kameroista. Niiden eteen panemaan tuleva asiakas tuskin on tekemässä rikosilmoitusta. Eiköhän suurin osa vain jätä tapaamisen väliin niin ei tarvitse miettiä jälkikäteen että oliko se käynnissä tai vaivata tutkijoita aiheella.

Viimeistä osaa perusteettomasta juoruilusta ja pilkasta omassa nilkassa en ymmärrä sitäkään vähää. Onko täällä siis joku ollut tekemässä sinusta rikosilmoitusta vai miksi noin dramaattiseksi yhtäkkiä heittäydyit? Itsehän sie olet aloittanut keskustelun aiheesta.

Nyt sittenkö tekeydytään sellaiseksi, ettei asiaa edes ymmärretä...? Voi jumalan tähden sentään...

Ja miksi dramaattinen tulkinta, jos puolustan omia näkemyksiäni terveesti argumentoidulta pohjalta?

Itse nimenomaan aloitin keskustelun aiheesta. Se, että jotkut tai monet Seksisaitin käyttäjät eivät tähänkään asti ole ymmärtäneet minua tietyissä konteksteissa naisena ja ihmisenä, jolla on tietynlaisia näkökulmia ja eriäviä käsityksiä monessakin asiayhteydessä, ns. vastarannan kiiskinä, ei tee minusta epäaitoa tyyppiä, joka pitäisi jättää tapaamatta tai jonka ihmiset automaattisesti jättäisivät tapaamatta, vaikka kuinka vauhkoaisitte sellaisesta. Ei edes silloin, vaikka katkeroituneena tullaan kuinka antamaan negatiivista repukkaa sellaiselle, joka hyvää hyvyyttään esim. puolustaisi omia tai jonkun toisen näkemyksiä, vaikka ne poikkeaisivat yleismaailmallisista, tai esim. annetaan repukkaa siitä, jos joku kirjoittaisi rapsoja toisesta, jolla on vastakkaisia näkemyksiä kuin yleensä. Tällainen minä nyt vain olen ja elän sen mukaan, hyväksyen itseni ja etten ole samaa mieltä ihmisten kanssa kaikista asioista.

Ette ikinä tule voittamaan tuolla dissataan-tuo-palveluntarjoaja-maanrakoon -tyylisellä vastakkainasettelulla ja taisteluasenteella mitään, vaikka jatkaisitte tuota omaan silmääni ja korviini väsyneen näköistä jankutusta vuosikaudet ja komppaisitte toinen toisianne kilpaillen siitä kuka komppaa ketäkin eniten, kun on se yksi silmätikku. Minun taas tekee mieli koittaa heittää taistelumiekat ja sotakirveet syvälle hiekkaan ja koittaa jatkaa elämää, vaikka se haasteellista on, kun minusta yritetään kaikenlaisilla juonitteluilla, meriselityksillä ja konnankoukuilla leimata jonkinlaista pahoilaista, vaikka kuljen sydän, järki ja omatunto tallella tässä maailmassa. Se nyt vain ei ole ihan muodoltaan sellaista mitä jossakin satukirjassa tai muussa uskomusoppaassa rukoillen toivottiin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2020, 19:14:33 kirjoittanut SielujenRakastelua »