Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (16/33) > >>

lepsky:
^Toisia ymmärtäväksi ja kykeneväksi ymmärtämään asioita perinpohjaisesti väittäessäsi ymmärrät ihmeellisen vähän, että tähänkin asiaan on muitakin näkäkulmia kuin se, että kameran ei pitäisi häiritä ketään.

Mutta onhan se nyt nähty monessa muussakin ketjussa. Minä minä minä minä mantraa loputtomiin ja vain minun oma mielipiteeni on oikea.

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 29, 2020, 18:06:27 ---^Toisia ymmärtäväksi ja kykeneväksi ymmärtämään asioita perinpohjaisesti väittäessäsi ymmärrät ihmeellisen vähän, että tähänkin asiaan on muitakin näkäkulmia kuin se, että kameran ei pitäisi häiritä ketään.

Mutta onhan se nyt nähty monessa muussakin ketjussa. Minä minä minä minä mantraa loputtomiin ja vain minun oma mielipiteeni on oikea.

--- Lainaus päättyy ---

Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

Kun täällä ollaan tosi kovia veijareita kyseenalaistamaan välillä tyyliin vähän kaikenlaisia sanomisiani ja mielipiteitä eikä ymmärretä, että saatan omalla logiikalla ja empatiallani mielestäni jopa ymmärtää turskien asiakasnäkökulmaa mukauttaen tarvittaessa toimintaani sen mukaan, niin olisikos jollakulla tulla ja kompata nimimerkki lepskyn sanomisia...?

Odottelen innolla seuraavaa kritiikkiä! :)

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 16:26:16 ---
Hei, kertokaa se minulle, niin minä kerron teille, kuinka vähän olette perehtyneet oikeasti minun elämääni, josta ihan itse taidan tietää kaikista eniten ja löytöretkeilijänä datan eli informaation suhteen kaikista eniten. :)

Päivänjatkoja, kram och puss!  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Hei, voi tulla yllätyksenä, mutta minua ei noin niikuin pätkääkään kiinnosta sinun elämäsi, josta en halua tietää mitään enkä aio löytöretkeilijänä siihen edes tutustua.

Mutta WAAUUU (sanoisi Tanhupallo), on tämä ketju kyllä oikeasti hyvää viihdettä!!!

Pus och Kram

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 18:23:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 29, 2020, 18:06:27 ---^Toisia ymmärtäväksi ja kykeneväksi ymmärtämään asioita perinpohjaisesti väittäessäsi ymmärrät ihmeellisen vähän, että tähänkin asiaan on muitakin näkäkulmia kuin se, että kameran ei pitäisi häiritä ketään.

--- Lainaus päättyy ---
niin olisikos jollakulla tulla ja kompata nimimerkki lepskyn sanomisia...?

Odottelen innolla seuraavaa kritiikkiä! :)

--- Lainaus päättyy ---

Komppaan lepskyä; minunkin mielipiteeni on oikea ja kamera oikeasti häiritsee.

Vieras0395:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 29, 2020, 18:23:47 ---Näinkö vähän meihin ammattilaistyttöihin oikeasti keskimääräisellä tasolla halutaan luottaa, vai onko tämä vain jonkilaista teatteria, jossa draaman pääosissa olen minä versus muu maailma...? ;)

--- Lainaus päättyy ---

Älä yleistä, taisi lepsky tarkoittaa vain sinua.
Kun nyt kerta kysyit, niin sinä ylläpidät itseksesi aikamoista teatteria. Jos muiden vuorosanat eivät sovi sinulle, niin heittäydyt marttyyriksi.
Oikeastihan sinä olet vaan persettä myyvä nainen, jolla on muna. Ketään ei kiinnosta, eikä siinä ole mitään erikoista, sinussa tai minussa ei ole mitään erikoista. Tämä mitään draamaa ole ja jos jatkat tuolla kehari ja jankkaus linjalla, niin seksinmyyjänä olet pian todella sivuosassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta