Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (15/33) > >>

Vieras0265:
^^ Blofeldilla on ollut monta näyttelijää. Kuka heistä sitten teki parhaimman vaikutuksen?

Kellopeliappelsiini:
Ihan on sellainen kutina, että edellisessä elämässäni olen seurannut vastaavanlaista keskustelua omista periaatteista jotka, "tättärää", ovat tietenkin ne ainoat oikeat. Eikö ihminen oikeasti koskaan opi?

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Lokakuu 28, 2020, 19:52:21 ---Tunnustan että olen ujo ja pelkään kameroita.

--- Lainaus päättyy ---

Mä pelkään hulluja huoria.

Vieras0164:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Lokakuu 29, 2020, 06:41:50 ---Ihan on sellainen kutina, että edellisessä elämässäni olen seurannut vastaavanlaista keskustelua omista periaatteista jotka, "tättärää", ovat tietenkin ne ainoat oikeat. Eikö ihminen oikeasti koskaan opi?

--- Lainaus päättyy ---

Eräs viisas mieshän joskus sanoi, että tässä ovat periaatteeni. Jos et pidä niistä niin minulla on muitakin.

Ja asiaan, jättäisin kyllä itsekin palveluntarjoajakäynnin väliin jos kämppä on kameravalvottu. Ihan vaan yksityisyyteni turvaamiseksi. Ja onhan sitä tällä viikolla karulla tavalla nähty, kuinka helposti luottamuksellinen materiaali vuotaa kolmansien osapuolien käsiin. Tuskinpa kukaan psykoterapeuttikaan on muikkareita tehdessään ajatellut, että kunhan tuo asiakas lähtee, niin laitanpa nämä tästä talteen tor-verkkoon.

Vieras0263:
Kameravalvonnan saa aina halutessaan pois. Kamerat voi viedä kokonaan pois aivan kuten koiratkin, jotta ne eivät häiritse ketään. Meiltä hupakoilta edellytetään joustavuutta ja sopeutumiskykyistä asennetta toimia ja tarvittaessa mukauttaa ja muuttaa omaa toimintaansa sekä oppimiskykyä virheistä. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää, että tällainen keskustelukin on erityisesti tulevaisuutta ja meitä hupakoita varten tärkeässä roolissa, jos jokainen ammattilainen halutessaan voi tästä oppia ja soveltaa oppimiaan asioita omaan toimialaansa ja toimintaansa?

Ja sellainen, joka on saanut yhden kerran elämässään sellaisen tällin, että muistaa siitä opetuksesta elinikäisesti, eli että mitä on joidenkin seikkojen huomioiminen jatkossa, ettei tule enää uusia tällejä. Sellainen ihminen haluaa ymmärtää ja kykenee myös ymmärtämään asioita perinpohjaisemmin niin, että kenenkään ei enää milloinkaan tarvitse olla huolissaan esim. jostakin kamera-asiasta. Paitsi jos joku turska vielä näiden sanojeni jälkeen kärsii parantumattomista vainoharhaisuudesta ja toisten ammattilaisten loukkaamisen- ja halventamisentarpeesta, niin sille tietystikään en mahda enää mitään. :)

...Vai kehtaako joku väittää minua, opiskelijaa ja tämän alan kolmen vuoden kokemuksella toiminutta hupakkoa, joustamattomaksi ja sopeutumiskyvyttömäksi k**ipääksi? Hei, kertokaa se minulle, niin minä kerron teille, kuinka vähän olette perehtyneet oikeasti minun elämääni, josta ihan itse taidan tietää kaikista eniten ja löytöretkeilijänä datan eli informaation suhteen kaikista eniten. :)

Päivänjatkoja, kram och puss!  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta