Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (14/33) > >>

Vieras0265:
Tunnustan että olen ujo ja pelkään kameroita.

Vieras0263:
Minä pelkäsin lapsena koiria.

Jos olisin kovasti vainoharhainen tai vaikka en olekaan, niin pelkäisin silti mennä entisen asiakkaan luo tekemään työkeikkaa, vaikka hän avokätisesti olisi kuinka tarjonnut omaa asuntoaan palkallisia nussimistoimenpiteitä varten minulle ilmaiseksi. Tiedä mitä aurinkolasikameroita sielläkin kulman takana saattaa piilossa salakuvata, kun tissini ja peppureikä vilahtaa kameralle päin ylväästi enkä tiedä, missä se entisen asiakkaan hiton kamera on (jos sitä edes on). 8)

Ilmaisia aterioitahan oli tuota noin...

Ja taas kerron pelottavia juttuja lapsille. Pitää osata lopettaa ennen kuin näette painajaisia. ;D

Hottis puuma:
Yksi asiakas pelkäsi koiraa ja muutama jättänyt allergiaan vedoten tulematta.

Ei määrä, vaan laatu pätee tässäkin työssä, jokaista ernestiä tai vilhelmiä ei tarvitse onneksi ottaa vastaan. Päätyö muualla.

Vieras0263:
Itse ajattelin nimenomaan ottaa seuraavaksi asiakkaaksi ja ernestiksi vaikkapa Ernst Stavro Blofieldin, jos hän vain suinkin suostuu vastaamaan kirjeeseeni hereillä ollessani edes joskus (öisin näen seksikkään märkiä unia, jossa kenen tahansa häpykarvat ja häpyhuulet varmaan kostuisivat sen kelmin näkemisestä). 8)

Jalmari:
Lyhyesti kommentti tähän juttuun.

Kamerat eivät todellakaan minua innosta ja tieto niistä saa minut ohittamaan koko paikan, oli siellä hupakkona sitten kuka tahansa.

Koirat eivät minua häiritse, muutama koira on tullut nähtyä treffeillä käydessä. Joista yksi ei edes reagoinut minuun mitenkään tai en ainakaan huomannut että olisi niin tehnyt. Lattialle jääneet housut olisivat voineet sitä ehkä kiinnostaa :D  niin kerrottiin.

Olen myös sitä mieltä, että koulutettu koira takaa varmasti turvallisuuden paremmin kuin mikään kamera. Kamerat, varsinkin langattomat, saa häirittyä tarvittaessa epäkuntoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta