Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (9/33) > >>

dijon:
No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

lajifragskoira30-50 (US)tappajaherhiläinen12-26 (JP)valkohai4-8 (kansainväl.)
_
dijon on sinappi

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Lokakuu 28, 2020, 16:30:52 ---No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

*REPS...* ;D ;D ;D

Vieras0395:
^^^
Enpäs tiedä, tosin monella luonani vierailevalla on itsellään koira myöskin, moni myös metsästää. Ehkä minusta tykkää tietyntyyppiset asiakkaat. Eipä ole kukaan koiraa säikähtänyt, se on siis parvekkeella, jollei asiakas halua, että se tulee tekemään tuttavuutta. Hän osaa kyllä itse avata parvekkeen ovet jos on tarvetta. Allergian vuoksi on jokunen jättänyt tulematta. Minulla on sen verran asiakkaita, kun suinkin pystyn palvelemaan, joten ei ole tarvinnut pohtia asiaa tuosta näkökulmasta.

abcdefg:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Lokakuu 28, 2020, 16:30:52 ---No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia ks. allaoleva taulukko:

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Varaan välittömästi ajan jos joku ilmoittaa että on ratkaissut asian hankkimalla valkohain. Tiedotan jo tässä vaiheessa kuitenkin, että minulla on kamera mukana, mutta se kuvaa ainoastaan haita.

Helinä:
Sehveri täälläkin. Ensimmäinen koiristani tosin jolle ei puruja ole treenattu. Eikä sen suojelukoulutuksen pitäisikään vaikuttaa ohjaajan puolustamiseen kotona, ainakin toivon mukaan koirat puretetaan asiallisella maalimiehellä ja koira on menossa ainoastaan siihen hihaan.

Hyvän saksanpaimenen tosin pitäisi käydä epäröimättä tositilanteessa siihen käsivarteenkin, ellei kevyempi toiminta riitä, oli treenattu tai ei.

Itse ainakin ilmoitan koiran olemassaolosta jokaiselle asiakkaalle samalla kuin annan muunkin infon. Koirahan ei siis välttämättä avaa edes silmiään asiakkaan tullessa sisään. Osoitetulta paikaltaan (sohvalta) ei olisi kiinnostunut liikkumaan vaikkei olisi erikseen käskettykään pysymään siellä. Lattialle saa siirtyä jos kuuma tulee. Mitään kontaktia koiraan ei asiakkaan tarvitse pelätä, se ei tule rapsutettavaksi vaikka asiakas yrittäisikin kutsua.

Luulen että valtaosalle se kamera olisi isompi ongelma. Koira ei voi kiristää sun naamakuvalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta