Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Lokakuu 28, 2020, 16:30:52 ---No ei tommonen trigger-happy taistelukoira mikään ongelmaton ratkaisu ole, itseasiassa se on eläimistä vaarallisimpia
_
dijon on sinappi
--- Lainaus päättyy ---
Niin Hottis Puuma ja minä puhuttiinkin palveluskoiraroduista, eikä mistään taistelukoirista.
Helinä:
Niin, ja itse olen tullut ajattelleeksi, Johannalle vastauksena.
Sillä ei ole väliä koska en reissaa ilman koiraa eikä tämä ole ainoa työni eli minun ei tarvitse tavata jokaista asiakasta josta saa rahat irti revittyä.
Toki on ikävää että joku hyvä tyyppi saattaa allergiansa takia jäädä ilman tapaamismahdollisuutta, mutta sitä se elämä on. Kaikkea ei voi saada.
Vieras0263:
Kamerat voit piilottaa aina tiloissa ollessaan ja asiakkaiden turvaksi, aivan kuten taistelukoirankin pystyy piilottamaan. Kummassakin on se yhteinen piirre, että kun ne laittaa huolelliseen jemma-nimiseen paikkaan, ne eivät tee pahaa kärpäsellekään eikä ainakaan esim. jostain varastosta kukaan tajua kaivata niitä.
Azazello:
Se tuomittu jätkä, oliks se Axl, myös piilotti kamerat hyvin, etteivät vierailijat niitä näkisi.
bbwnanna:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 28, 2020, 16:17:33 ---Suojelukoulutettu koira osaa olla näkymätön jollei sen käskystä tarvitse toimia.
Minun Rottis on vielä niin nuori, että on suojelukoulutus alussa vasta. Silti voin jo nyt 100% luottaa sen puolustuskykyyn ja -haluun. Lähes kaikki asiakkaat haluaa tehdä tuttavuutta hänen kanssaan ja jos on minun kaveri, niin on hänenkin kaveri.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kotona ihana äidin mussukka -osastoa oleva hauva, ei siis mitään sukua millekään suojelukoulutettaville lajitovereilleen. Silti munkin koira yksi ilta humalaisen, epämääräisesti kadun kummallakin laidalla hoipertelevan miehen tullessa meitä vastaan pisti sellaisen haukkushown pystyyn, vaikka hän ei ikinä hauku kenellekään. Tuli tosi hyvä mieli siitä, että kyllä hän hädän tullen omistajaansa suojelisi/suojelee. :) :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta