Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...
Gentleman:
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 28, 2020, 11:24:15 ---Esim. Tämänpäiväinen asiakkaani ei kysellyt eikä huomannut mitään, koska kameroiden osalta täällä ei ole mitään nähtävää enää.
--- Lainaus päättyy ---
Kameroiden?
Montako kameraa tarvitaan kodin turvaamisessa?
Näkivätkö nämä kamerat vaikka olivat "piilossa"?
Hottis puuma:
--- Lainaus käyttäjältä: Helinä - Lokakuu 28, 2020, 12:35:48 ---En itsekään missään nimessä menisi kameroiden eteen, eivätkä ne sitä turvallisuutta edes merkittävästi lisää.
Ennemmin koira. Reagoi avunhuutoihin paljon nopeammin kuin kamera.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on suojelukoulutettu saksanpaimenkoira ja on mitä parhain bodyguard ja hälytysjärjestelmä yms.
Vieras0263:
--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Lokakuu 28, 2020, 13:00:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 28, 2020, 11:24:15 ---Esim. Tämänpäiväinen asiakkaani ei kysellyt eikä huomannut mitään, koska kameroiden osalta täällä ei ole mitään nähtävää enää.
--- Lainaus päättyy ---
Kameroiden?
Montako kameraa tarvitaan kodin turvaamisessa?
Näkivätkö nämä kamerat vaikka olivat "piilossa"?
--- Lainaus päättyy ---
Kameroita tarvitaan kodin turvaamiseen ainoastaan silloin, kun itse olen poissa tiloistani. Kun tulen paikalle jälleen, kameroista ei saa näkyä jälkeäkään tai muuten tulee selkäsauna ja varmaan paskarapsaa päälle...
Ne ovat nykyään pysyvästi asiakkaiden aikana piilossa. Ne eivät ole siis "piilossa", vaan todellisessa piilossa, josta ne eivät pysty kuvaamaan. Voit tulla vaikka itse tarkistamaan, kun näytän asian toteen, jos et usko. Lainausmerkit siis v*ttuun ja elämä jatkuu. 8)
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Lokakuu 28, 2020, 13:35:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Helinä - Lokakuu 28, 2020, 12:35:48 ---En itsekään missään nimessä menisi kameroiden eteen, eivätkä ne sitä turvallisuutta edes merkittävästi lisää.
Ennemmin koira. Reagoi avunhuutoihin paljon nopeammin kuin kamera.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on suojelukoulutettu saksanpaimenkoira ja on mitä parhain bodyguard ja hälytysjärjestelmä yms.
--- Lainaus päättyy ---
Uhuh... Pelkäsin lapsena koiria... Nykyään tosin en. Uskaltaakohan kaikki tyypit sinun tiloihisi tulla, nyt kun olet kerta niin avoin ollut tuosta, että sinulla on saksanpaimenkoira...? :o
Vieras0395:
Suojelukoulutettu koira osaa olla näkymätön jollei sen käskystä tarvitse toimia.
Minun Rottis on vielä niin nuori, että on suojelukoulutus alussa vasta. Silti voin jo nyt 100% luottaa sen puolustuskykyyn ja -haluun. Lähes kaikki asiakkaat haluaa tehdä tuttavuutta hänen kanssaan ja jos on minun kaveri, niin on hänenkin kaveri.
Vieras0263:
Niin niin, tajusin periaatteessa tuon mitä sanotkin ja se on minulle aika selvää, mutta pointti olikin siinä, että olisivatko tietyt turskat osa asiakaskuntaasi ja olisiko sinulla enemmän asiakkaita silloin, jos sinulla ei olisi suojelukoulutettua koiraa. Jotkut potentiaaliset yhteydenottajat saattaisivat säikähtää tilannetta enkä tätä mitenkään pahalla sano, vaan kontekstilla: "Oletko koskaan tullut ajatelleeksi...?" :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta