Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (3/33) > >>

Turskapappa:
Avoimuus on aina parasta. Olen ihan samaa mieltä. Ymmärrän myös tapauksesi.

Minä en vain voi tietää mistä on kyse jos näen randomhuoran kämpässä kameran. Ihan samalla tavalla oletan, että huorat eivät varsinaisesti ilahdu jos tulevat minun asunnolle ja näkevät kameran.

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Lokakuu 25, 2020, 18:54:53 ---Avoimuus on aina parasta. Olen ihan samaa mieltä. Ymmärrän myös tapauksesi.

Minä en vain voi tietää mistä on kyse jos näen randomhuoran kämpässä kameran. Ihan samalla tavalla oletan, että huorat eivät varsinaisesti ilahdu jos tulevat minun asunnolle ja näkevät kameran.

--- Lainaus päättyy ---

Kysyäkin kannattaa halutessaan aina, jos siltä tuntuu ja joki asia mietityttää.

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Lokakuu 25, 2020, 18:54:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 25, 2020, 18:15:28 ---Mielestäni ilmoituksessa olisi aiheellisinta silloin ilmoittaa asiasta, jos kyse olisi tallentavasta kameravalvonnasta itse säänneltynä. Ihmisethän näkevät Verisure-tarran ovessa. He voivat vapaasti päättää, astuvatko kynnyksen yli. Ihmisiä on tiedotettu ja tämän keskustelulangankin myötä nyt ainakin valistettu. Ilmoitustani on sitä paitsi vieläpä aiemmin kehoitettu tiivistämään, mitä osittain olen aiemmin pyrkinytkin tekemään. Liikaa huomiomerkintöjä veisi mielenkiinnon lukea ilmoitusta alusta loppuun ja kiinnostua sen pohjalta.

MUOKS::: Ajanvarauksen yhteydessä voin toki kertoa, jos jollekulle asia herättää yleisempää huolta.

Pointti tässä valistuksessa on siis, ettei ihmisten kannata aina ensimmäisenä säikähtää sitä minkä edessään näkevät.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä vitun verisure-tarra? Niin meinaat, että random-ketju jossakin random-foorumilla riittää tiedoksiannoksi, kun sulla kuitenkin näkyy olevan ilmoitus RE:lläkin.

Siinä vaiheessa, kun nimimerkki on tehnyt "hälytyksen", kohde on jo poistunut ja verisure kaivaa kasvokuvat cachesta ja mikään ei vakuuta random-asiakasta siitä, etteikö nimimerkki halutessaan voisi hakea kuvia cachesta ominpäinkin.

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Näinköhän meinaat...

dijon:
Näin on näreet

"Käyttäjällä on mahdollisuus ottaa itse Verisure-mobiilisovelluksen avulla kuvia kameralla silloin, kun hälytysjärjestelmä on kokosuojauksessa."

Kokosuojaus activated

Käyttäjä voi myös tilata verisuren budjettipaketin tarroineen ja asentaa oman kameran, mitä asiakkaan on mahdotonta todentaa.

_
dijon on sinappi

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Lokakuu 25, 2020, 19:02:08 ---Näin on näreet

"Käyttäjällä on mahdollisuus ottaa itse Verisure-mobiilisovelluksen avulla kuvia kameralla silloin, kun hälytysjärjestelmä on kokosuojauksessa."

Kokosuojaus activated

Käyttäjä voi myös tilata verisuren budjettipaketin tarroineen ja asentaa oman kameran, mitä asiakkaan on mahdotonta todentaa.

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Kokosuojauksen asetan päälle ainoastaan silloin, kun poistun hetkeksikin asunnolta. Yö-osasuojaus toimii taas nukkuessani illan-aamun välillä. En ota asiakkaita vastaan silloin, jos minulla on yksikin suojausasetus päällä, eikä minulla liioin ole tapana pitää älyluurejani esillä tapaamisten aikana...

dijon:
No sähän voit asentaa ton valvontakameran kamerajalustaan ja heittää komeron perällä silloin kun sun asiakas tulee. Muussa tapauksessa parempi explisiittisesti kertoa vahvistusviestissä tallentavasta valvontakamerasta, ettei asiakkaalle tule hukkareissu vain todetakseen, että tässä ovessa onkin verisure-tarra!

_
dijon on sinappi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta