Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jos joskus näet jonkun kämpässä kameroita...

<< < (4/33) > >>

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Lokakuu 25, 2020, 19:13:51 ---No sähän voit asentaa ton valvontakameran kamerajalustaan ja heittää komeron perällä silloin kun sun asiakas tulee. Muussa tapauksessa parempi explisiittisesti kertoa vahvistusviestissä tallentavasta valvontakamerasta, ettei asiakkaalle tule hukkareissu vain todetakseen, että tässä ovessa onkin verisure-tarra!

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos ainakin hyvästä ideasta. :)

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Lokakuu 25, 2020, 19:14:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Lokakuu 25, 2020, 19:13:51 ---No sähän voit asentaa ton valvontakameran kamerajalustaan ja heittää komeron perällä silloin kun sun asiakas tulee. Muussa tapauksessa parempi explisiittisesti kertoa vahvistusviestissä tallentavasta valvontakamerasta, ettei asiakkaalle tule hukkareissu vain todetakseen, että tässä ovessa onkin verisure-tarra!

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos ainakin hyvästä ideasta. :)

--- Lainaus päättyy ---

Ei mitään, ole hyvä :)

_
dijon on sinappi

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Lokakuu 25, 2020, 17:00:37 ---Mun omassa kämpässä on kans kameravalvonta. Ei se kuvaa kuin vasta jos tulee hälytys, mutta parempi olla säikyttelemättä asiakkaita😂

--- Lainaus päättyy ---

Ja siis tosiaan, en tee keikkaa kotona. Joten asikkaiden kikkelit saavat olla rauhassa siltä osin;)

Gentleman:
Tätäkin aihetta on puitu jo useammassa aloituksessa tai keskustelussa täällä ::)

Itse en halua tulla kuvatuksi itse teossa ja jos hupakolla sattuu olemaan vaikka läppäri auki, niin pyydän sulkemaan kannen, ennen kuin homma etenee.

Kaksipiippuinen juttu nääs. Turskat eivät halua päätyä millekään kiristys sivulle ja hupakot saavat siitä turvaa.

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Lokakuu 25, 2020, 19:33:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: veeras - Lokakuu 25, 2020, 17:00:37 ---Mun omassa kämpässä on kans kameravalvonta. Ei se kuvaa kuin vasta jos tulee hälytys, mutta parempi olla säikyttelemättä asiakkaita😂

--- Lainaus päättyy ---

Ja siis tosiaan, en tee keikkaa kotona. Joten asikkaiden kikkelit saavat olla rauhassa siltä osin;)

--- Lainaus päättyy ---

Kameran kyseessä ollessa ollaan enemmän huolissaan kasvoista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta