Viiden päivän vapaat ei kestä kuin viisi päivää. 

Uutiset:

Kaikille tapahtuu jotain hienoa ja hauskaa. Esimerkiksi mun kaveri Jorma on nykyään Jenni. Minua vituttaa että en ikinä saa kokemusta siitä asiasta että mitä minussa tapahtuu kun tulen 100% vakuuttuneeksi siitä että olen pretty Princess.
Mä oon aina vaan joku saatanan uusnats i Kuusankoskelta. Vittu sentään että vituttaa.
HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Morjens

Piristää muiden päivää
Pörssisähkön hinta! 🤬🤬🤬 Tammikuulta tulossa liki 500€:n sähkölasku 🥶
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Ihmiset. Kaikki ihmiset.
Ihmiset. Kaikki ihmiset.anteeksi omasta puolestani 😔
Jepsjep

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ihmiset. Kaikki ihmiset.anteeksi omasta puolestani 😔
Itteeni vituttaa vieläkin perjantaiset haukut yhdeltä yksityistien pomolta,vittu,neljältä aamulla töihin,raspaamaan tiestä tasainen,että ois immeisten hyvä liikkua,niin eiköhän kohta soiteta perään ja haukutaan miut turhasta työstä, auratakaan en kuulemma osaa,no ei siinä,jätän nyt parilla sateella sen tien hoitamatta,kattoo kuinka hyvä sitten on kulkia,perkeles, sitäkin mulle valitti,ettei muitakaan auraajia ole,pitää miun palveluksia käyttää🤬🤬🤬
Aapeli60

Näyttää hyvää esimerkkiä
Pörssisähköstä rutisijat. Soppari, kun umpeutuu, ni ei muuta ku katkolle se, ja maksaa kiltisti koko vuoden tasasta hintaa. Itse asun sähkölämmityksen piirissä, eikä vituta niin paljoo, ku on sama hinta koko vuoden.Rullaava 12kk sähkön hinta ollut 4,5e/kw. Vaatinut hieman tinkimistä mukavuudesta, esim.saunaa ei lämmitetä mikäli yli 10s/kw.
Loppupeleissä se hinta taitaa olla aika sama tasahintaisella, ja pörssisähköllä, kun koko vuoden laskua katsoo.