Just luin thermacelin ohjeen ja ei ole tarkotettu käyttöön sisätiloissa.Okei, no mulla se on ollut myös sisällä ja hengissä ollaan. Tietty kannattaa noudattaa ohjeita.
Joo käytin mieki sitä yks yö kun oli pakko ja hengissä ollaan täälläki.
Uutiset:
Just luin thermacelin ohjeen ja ei ole tarkotettu käyttöön sisätiloissa.Okei, no mulla se on ollut myös sisällä ja hengissä ollaan. Tietty kannattaa noudattaa ohjeita.
Vieras0234

Piristää muiden päivää
. Istutan sitten uudet kesäkukat ensi suvena
. lämpömittari näyttää +33.2 astetta. eikö se vähempi riittäisi. melkein munatMersussa on ilmastoidut penkin. Ei munta paistu.
paloi prätkän satulanahkaan..kele.

misterx83

Piristää muiden päivää
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Verovelka valtiolle on näköjään pahin rikos. Mutta humalassa voi ajaa yli lapsen/teinitytön päälle ja pääsee kotia. Haistakoon valtio pitkän paskan.
Vieras0198

Piristää muiden päivää
basti

Piristää muiden päivää
"Moi
Näköjään oletkin täyspäiväinen hutsu. Mukamas opiskelija ja älykäskin :-). Huora mikä huora..
Vituttaa tällaiset tyypit, jotka luulevat olevansa hauskoja. Kyseessä siis taannoin saamani viesti. Ilmeisesti oli sekoittanut minut johonkin toiseen henkilöön.
Ppelto

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0198

Piristää muiden päivää
Kyseessä on eräs tunnettu ns.kylähullu, josta olen saanut monia varoituksia. Hänellä on useita eri maileja ja olen onneksi pystynyt välttämään tapaamisensa.
"Moi
Näköjään oletkin täyspäiväinen hutsu. Mukamas opiskelija ja älykäskin :-). Huora mikä huora..
Vituttaa tällaiset tyypit, jotka luulevat olevansa hauskoja. Kyseessä siis taannoin saamani viesti. Ilmeisesti oli sekoittanut minut johonkin toiseen henkilöön.
Mistä päättelit että luuli toiseksi?
Vieras1776

Huikea tyyppi
Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Meinasin katsoa hellyttävää vanhaa tsekkoslovakialaista animaatiota myyrän seikkailuista, mutta ruutuun ilmestyikin joku vitun Roope Salminen
Prophat

Pimu

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä