Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
Ribbeli:
Nuorten typyjen käyttäytyminen liikenteessä..ei mitään tolkkua.
Ribbeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Kapu - Kesäkuu 28, 2025, 21:20:28 ---Slaughter-Aleksandr sai sitten esiintyä Tuskassa.
--- Lainaus päättyy ---
Voi isäkissanvittu,saatanan ...t.
Ribbeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 17:04:16 ---Haisevat asiakkaat. 🤢
En voi tajuta miten joku voi vapaaehtoisesti haista saatanan pahalle.
Asunnottomuustyötä tehneenä jotenki vituttaa urakalla, että tuolla on ihmisiä ketkä ei pääse huolehtii hygieniastaan ja sit on olemassa tyyppejä kenellä on mahdollisuus huolehtia hygigksestään ja ne ei huolehdi siitä ja sit kitsastelee suihkuun menoa sillä et niiden aikaa menee siinä.
Et ku jotenki ei pysty millään olla mukava aspa kun meinaa oksentaa kokoajan tapaamisen aikana.
Ja et ku oon heitelly melkei niskaperseotteella porukkaa suihkuun, ni alan taas olee siinä pisteessä et scrubbailen haisuleita teräsvillalla ennen minkään palvelun tarjoamista.
Ja sehän ei asiakkaan eikä mun mieltä nostata esileikkinä, niin mielellään jättäisin sen pois ja toivoisin jonkunnäköstä oma-alotteisuutta aikuisilta ihmisiltä.
--- Lainaus päättyy ---
Näitä haisuleita ei voi käsittää,miten vaikeaa on huolehtia omasta hygieniasta.
Sen uskallan luvata,jos saan tulla vierailulle,niin kyseistä ongelmaa ei esiinny..
Saat kertoa,mikä sai minut hyvälle tuulelle..Ribbelin vierailu ja hänen hyvä tuoksuinen kroppa,joka aiheutti mielekästä kiihoittumista..
Vieras1873:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 30, 2025, 21:42:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 17:47:44 ---Se käry alkaa tuntuu erilaiselta kun päivässä käy useempi ihminen haisemassa.
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän aivan täysin ja näen silmissäni ihmisen (raksalla niitä pyörii)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tullu raksalta pahin haisuli koskaan. Ja aivan vitun naamat. Muuten oisin heittäny pihalle, mutta aattelin että jos noin seipäässä raahautuu tänne asti noin paskasena, niin siinä on ollu jo niin rankka työrupeama takana (niinkuin olikin) että ansaitsee sen ajan kuitenkin.
Tää haisuli juttu on sikäli outoa, kun en oo törmänny yhteenkään haisevaan mieheen mun elämässä aiemmin seksuaalisessa kontekstissa. Makes me sad actually.
Thor Patsas:
Kaverini toisinaan suuret puheet.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta