Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä vitutti tänään?

<< < (528/544) > >>

Avaruusmies:

--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 20:09:35 ---^Tämmösestä lisäpalvelusta pitäis velottaa extraa. Oon mä aikani talutellu haisuleita sinne suihkuun mut oikeesti ei jaksa sitä et ne jää tänne lotraa ja pyörii sen varatun ajan yli, enkä mä jaksa olla kenenkään äiti myöskään, että opettaisin hygistä.

Mut joo. Tänään oli haisuli päivä. Kaikki haisi.

Onneks tää on tällasta semi harvinaista, mut silti nousee kupla otsaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mut eiks sitten kannattais lopetells hommat jos se on näin vaikeeta.

Julia:
Mua vitutti vartti ennen aikaa perujat ja kik mut ei sit mikään muu.

ThomasDundee:

--- Lainaus käyttäjältä: Avaruusmies - Kesäkuu 30, 2025, 20:22:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 20:09:35 ---^Tämmösestä lisäpalvelusta pitäis velottaa extraa. Oon mä aikani talutellu haisuleita sinne suihkuun mut oikeesti ei jaksa sitä et ne jää tänne lotraa ja pyörii sen varatun ajan yli, enkä mä jaksa olla kenenkään äiti myöskään, että opettaisin hygistä.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Tai sit vaihtoehtoisesti turskien kannattaisi opetella huolehtimaan hygieniastaan, jos aikoo seksipalveluja ostaa.
Tuskin kovin moni muukaan pt tykkää haisevista asiakkaista.

Avaruusmies:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Kesäkuu 30, 2025, 20:51:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Avaruusmies - Kesäkuu 30, 2025, 20:22:05 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Tai sit vaihtoehtoisesti turskien kannattaisi opetella huolehtimaan hygieniastaan, jos aikoo seksipalveluja ostaa.
Tuskin kovin moni muukaan pt tykkää haisevista asiakkaista.

--- Lainaus päättyy ---

Just tätä mä odotin. Ihan parhautta😁

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 30, 2025, 17:47:44 ---Se käry alkaa tuntuu erilaiselta kun päivässä käy useempi ihminen haisemassa.

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän aivan täysin ja näen silmissäni ihmisen (raksalla niitä pyörii) joka tulee asiakkaaksi ja ei esimerkiksi käytä dödöä, sen lisäksi sieltä kainaloista (muita paikkoja en halua miettiä) tulee sellainen leikkaamattoman kolli kissan pistävä kusen käry ja hyvänä päivänä sillä on vain sipulit kainalossa. Ihan vaan siitä syystä kun on lukenut tutkimustuloksen kuinka kumppani valikoituu hienhajun perusteella.... ottamatta huomioon sitä että tuolla käryllä ainoa kumppani on ehkä jälkeen jäänyt naaras gorilla ja suunnaksi kannattaa ottaa sademetsät.

Yritä siinä silmiä kirvelevässä hajussa päästä hyvään panofiilikseen. Puhumattakaan sitten juuston käryt kullista, paskan käry perseestä ja kaatopaikka suusta. Ai että tuollainen unelmien mies ja gfe tapaaminen  :inlove:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta