Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä vitutti tänään?

<< < (564/564)

Granado:
^Ilmeisesti Oulussa sataa nyt sitä ns. alijäähtynyttä vettä, joka muodostaa tien pinnalle heti sataessaan maahan sellaisen peilikirkkaan jääpinnan. Tiet ja jalkakäytävät ovat kohta kuin luistelukenttiä. Toivottavasti selvisit turvallisesti kotiisi, ja jos olet vielä matkalla, niin aja varovaisesti.

Teroterava:

--- Lainaus käyttäjältä: Kunigazz - Joulukuu 15, 2025, 20:29:09 ---Tää vitun keli saatana... -1 aste pakkasta ja vettä sataa ai että ku oli mukavaa liukastella Oulusta Pudasjärvelle rekalla >:(

--- Lainaus päättyy ---

Turvallista matkaa sinulle ja kanssaolejille liikenteessä. Täältä nousee hattu niille, jotka ovat haastavissa olosuhteissa raskaan kaluston kanssa liikenteessä ja pystyvät ne olosuhteet handlaamaan.

Kunigazz:
^^ ^ Joo kiitoksia kotia selvittiin turvallisesti mitä nyt pari kertaa lähti perä luistelemaan ja se nyt on ihana tunne kun on kärry vielä perässä mutta raudanlujalla ammattitaidolla sain rekan suoraksi ja vauhtia pois niin päästiin perille turvallisesti 👍 ja tänään vitutti se kun ihmiset eivät osaa laijitella ollenkaan ja laitetaan pollttokelposen jätteen sekaan sähkölaitteita.. :whipping:

Granado:
Kyllä tämä pimeys alkaa vituttamaan minua taas ihan tosissaan. Tuo unirytmikin on reilussa viikossa mennyt vähän vinksalleen. Ei tahdo oikein jaksaa nousta aamulla ylös, kun on niin pimeää. Olen niin tottunut juomaan Espanjassa aamukahvin parvekkeella auringon paistaessa ja kuuntelemaan heräävän kaupungin ääniä. Eikä nämä kelitkään täällä Oulussa juuri mieltä ylennä. Välillä sataa lunta ja seuraavana päivänä taas vettä ja pihat, tiet sekä jalkakäytävät ovat pirun liukkaita. Se tästä vielä puuttuisi, että murtaisi koipensa tai käteensä liukastuessaan. Lapset ja lastenlapset ovat ihania ja ainut syy siihen, että miksi minä täällä kärvistelen ja valitan. Muuten nostaisin heti kytkintä ja lähtisin. No joulu se kuitenkin tulla jolkuttaa ja sitten uusi vuosi. Kun raketit on ammuttu, niin Granadon tämä keikka on lusittu loppuun ja Malaga kutsuu taas öistä bordellien kulkijaa  :).

namnam:
Hermosärky ja sairasloma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta