Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
Ribbeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Kesäkuu 24, 2025, 14:44:06 ---Ei kosketa mitenkään.
--- Lainaus päättyy ---
Jusde,sinut on irtisanottu?
Vieras1873:
Se että oon ahnaana hamstraillut kasveja jotka on köynnöskasveja. Voitte kuvitella tätä tuskan määrää kun noin 70% sadasta kasvista on köynnöskasveja joista suurin tekee 5x mun käden kokosia lehtiä.
Mä just pätkin ne hetki sitten juurtumaan, koska en jaksanut säätää sammaltolppien kansssa ja koska oon ostanu uudet kasvivalot, kasvupohjat ja lannotteet, ni nää saatanat kasvaa kun hullut.
Eli nyt mulla on tyylii 4 kertaa enemmän töitä, kun hetki sitten ennen kasvien pätkimistä.
Eli multa saa nyt juurtuneita pistokkaita kaupanpäällisiksi taas...
Tunnustautuja:
--- Lainaus käyttäjältä: dueerre - Kesäkuu 24, 2025, 18:53:11 ---Se ettei edes pääkaupunkiseudun mistään kauppakeskuksesta saa possumunkkeja. Pitänee lähteä lähimmälle Essolle.
--- Lainaus päättyy ---
Laita viestiä jos Essolta saat😅
Vieras1873:
Ja sit tietty se et ku on innokkaana rupeemassa kattoo pokea runkkailun ohella, ni joku idiootti on päättäny tippua tulivuoren rinteeseen ja tulla uutisiinkin siitä ja mun poken etsintäreissu päätyy iltapaskan lööppeihin, missä ei edes avata sitä tapahtumaa sen enempää.
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 25, 2025, 12:27:44 ---Ja sit tietty se et ku on innokkaana rupeemassa kattoo pokea runkkailun ohella, ni joku idiootti on päättäny tippua tulivuoren rinteeseen ja tulla uutisiinkin siitä ja mun poken etsintäreissu päätyy iltapaskan lööppeihin, missä ei edes avata sitä tapahtumaa sen enempää.
--- Lainaus päättyy ---
Avaisitko vähän? :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta