Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä vitutti tänään?
Vieras1873:
En nyt halua tarjota mitään klikkejä lööpeille, niin googlailin BBCn uutisia ennemmin. Tää nainen olikin näköjään kuollut 🕯️🤍
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/articles/c939q6k1ewwo.amp
Tässä iltalööppien juttu kopsattuna "24.6.2025 kello 20.39 Videota muokattu: Maailmalla Marinsin uutisoitiin alun perin pudonneen tulivuoren sisäpuolelle. Paikallisen pelastuspalvelun johtaja kertoi kuitenkin Reutersille tiistaina, että Marins putosi tulivuoren rinteelle liukastuttuaan ennen sitä hiekkaisella jyrkänteellä."
Ja tämä sisälsi vielä videon jota en silloin jaksanut katsoa koska ajattelin uutisen olevan pelkästään klikeille.
ThomasDundee:
^ Murheellinen tapahtuma, kaikin puolin.
Tulkitsin tämän väärin:
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 25, 2025, 12:27:44 ---... ja mun poken etsintäreissu päätyy iltapaskan lööppeihin
--- Lainaus päättyy ---
Vieras1873:
Todennäkösesti kyllä et. Ite vedin skeptisenä herneet nenään, vaikka kyse olikin oikeasta tapaturmasta.
ThomasDundee:
^
--- Lainaus käyttäjältä: Mmeoww - Kesäkuu 25, 2025, 12:27:44 ---... mun poken etsintäreissu päätyy iltapaskan lööppeihin...
--- Lainaus päättyy ---
Tulkitsin tämän siis aluksi niin, että olisit itse päätynyt lööpin aiheeksi.
Kapu:
--- Lainaus käyttäjältä: Tunnustautuja - Kesäkuu 25, 2025, 12:07:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: dueerre - Kesäkuu 24, 2025, 18:53:11 ---... possumunkkeja. Pitänee lähteä lähimmälle Essolle.
--- Lainaus päättyy ---
Laita viestiä jos Essolta saat😅
--- Lainaus päättyy ---
Esson munkit voivat olla muumioituneita. Itse tekemällä, pakastetaikinastakin onnistunee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta