Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

LadyEstoton

<< < (5/6) > >>

PaksUkko:
Lady toi hieman yli kuukausi sitten minun seksielämääni taas yhden ihanan kokemuksen.

Monien kehujen innostamana otin yhteyttä Ladyyn ja yhteinen aika löytyi helposti jo parin tunnin päästä.

Ajallaan huudeille, ovelta vielä sisäänpääsysoitto ja hetkessä Lady oli päästämässä minut sisään.

Pikainen suihku ja sängylle loikoilemaan. Ja samassa alkoi Ladyn käsien kiihottava vaellus sylissäni. Vaikka olenkin nykyään melko heikkoseisokkinen ukko, niin toki Ladyn hellä puuhailu sai ryppyiseen kaluuni mukavaa virettä. Nyt uskalsin pyytää sitä erikoisuutta, jonka vuoksi erityisesti olin Ladyyn ottanut yhteyttä; tahdoin pitkän tauon jälkeen kokea naisen suorittaman rimmingin. Ja se kannatti.

Nautin kontallani pylly pystyssä Ladyn kielen vaeltelemisesta jättimäisen perseeni vaossa ja lopulta myös tunkeutumassa jämäkästi aukkooni.

Jonkin aitaa tuosta nautittuani tahdoin taas selälleni, Ladyn ihanat isot rinnat huulieni hyväiltäväksi ja kädet leipomaan kaulani ja kiveksiäni.

Tuota en sitten kauaa kestänytkään, vaan pian anoin Ladyn ottamaan kaluni, ja pian myös lastina, suuhunsa.

Valtava orgasmi, mutta taaskaan minusta ei ollut leikin jatkajaksi laukeamisen jälkeen.

Tuon tahtoisin vielä kokea. Tilanteen, jossa en heti laukeamisen jälkeen halua paeta suihkun kautta kadulle.

Ehkä jonkun kanssa vielä joskus tuo toteutuukin.

Varmaankin minut ensimmäisen laukeamisen ja sitä seuranneen pesun jälkeen pitäisi sitoa sänkyyn ja ”pakottaa” keinolla tai toisella uuteen koitokseen.

Kukkakettu88:
Kiitos tästä rapsasta! Innostaa mua taas, pitää käydä Ladya moikkaamassa jälleen ;)

Oon kyllä saanu todella hyvää seksiä elämäni aikana, mutta en parempaa suuhoitoa mistään kuin Ladyltä...
En tiedä onko se kun on maksullinen, saa rentoutua siksi täysin tai sitten se vaan osaa homman niin hyvin. Ehkä se aitous myös. Mut joo, mieletön orkku mullaki viimeks Lady kans :D

Vieras0370:
Kiitos PaksUkolle rapsasta. Jos menen tapaamaan tätä Ladya, saatanpa jättää suuteloinnit välistä.  ;D

PaksUkko:
No Rane, joko olet käynyt kokeilemassa?

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: kahvinkeittaja - Lokakuu 19, 2020, 21:56:47 ---Taisi ilmoitella aiemmin Klaukkalan suunnalta, missä tuli kerran käytyä. Käynti oli aika keskinkertainen noin kokonaisuutena, eikä ihan vähiten sen takia että hänen poikansa oli kotona (vaikkakin omassa huoneessaan, eikä kohdattu lainkaan). Isona miinuksena sain pyytämättä ja yllättäen OWO käsittelyn kesken tissipanon. Ihan hyvä käsittely kyllä, mutta olen sen verran vainoharhainen tautien kanssa, että mieluummin kumin kanssa. Melko isokokoinen nainen, pilkettä ihan kivasti silmäkulmassa. Voi olla että rempseämmällä asenteella liikkeellä oleva olisi nauttinut enemmän kuin minä.

--- Lainaus päättyy ---
Edit: pahoittelen, että tulin tänne arvostelemaan toimintatapoja. Mulla vaan herkästi hälytyskellot soi, jos kuulen että on ollut lapsi samaan aikaan kotona. Mitä nyt luin kommentteja eteenpäin, vaikuttaisi kyseessä olevan erittäin ammattitaitoinen ja ihana palveluntarjoaja. Halusin vain tulla toivottamaan kaikkea hyvää hänelle noiden mun kritisointien jälkeen.

Kiitos ja anteeksi.

---

Auts, aika hurjaa, että poika on ollut kotona samaan aikaan. 😬
Siis, juu, kyllähän sitä seksiä muutenkin voi harrastaa sillai hienovaraisesti lasten ollessa kotona, mutta omasta mielestäni seksityö on aika eri juttu kuitenkin.

Olen pahoillani, että tulin tänne arvostelemaan, kukin pt tavallaan, mutta itsellä hälytyskellot kyllä soivat, jos hommaa tehdään lapsen ollessa kotona. Ellei itse työlle ole olemassa jotain ihan selkeästi omaa, erillistä tilaa, kodin yhteydessä, jonne on esimerkiksi oma sisäänkäynti tmv ja hyvät äänieristykset. Itse en kuitenkaan seksityötä kotonani tekisi lasten tai lapsen läsnäollessa. Ihan sen lapsen mielenterveyttä yms. ja asiakasta ajatellen.

Mun mielestä lapset pidetään hyvinkin erillään näistä hommista ja kyseistä ammattia ei harjoiteta lasten ollessa kotona. Ellei asiaa ole saatu järjestettyä jotenkin soveliaalla tavalla.

Ugh,olen puhunut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta