Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
LadyEstoton
Oberin:
Kyseisellä nimimerkillä ilmoittaa naapurisivustolla. Ilmoituksen mukaan tarjoaisi normijuttujen lisäksi ainakin rimmingiä. Onko tästä ladystä kokemuksia?
kahvinkeittaja:
Taisi ilmoitella aiemmin Klaukkalan suunnalta, missä tuli kerran käytyä. Käynti oli aika keskinkertainen noin kokonaisuutena, eikä ihan vähiten sen takia että hänen poikansa oli kotona (vaikkakin omassa huoneessaan, eikä kohdattu lainkaan). Isona miinuksena sain pyytämättä ja yllättäen OWO käsittelyn kesken tissipanon. Ihan hyvä käsittely kyllä, mutta olen sen verran vainoharhainen tautien kanssa, että mieluummin kumin kanssa. Melko isokokoinen nainen, pilkettä ihan kivasti silmäkulmassa. Voi olla että rempseämmällä asenteella liikkeellä oleva olisi nauttinut enemmän kuin minä.
Sowhat:
Itse olisin kyllä pitänyt isompana miinuksena tuon pojan läsnäoloa samassa huonneistossa.
Vaikka olisi kuinka pieni ja tietämätön, niin lapsia ei pidä sotkea näihin harrastuksiin. Varmasti olisin ottanut pakkkia ja ehkä heittänyt pari kymppiä ja kehoittanut ostamaan sille lapselle ruokaa
kahvinkeittaja:
Puheiden perusteella poika oli noin aikuinen ja tietää äidin harrastuksesta. Läsnäolo kävi ilmi vasta makkarin puolella, joten ei siinä enää viitsinyt sitten hommia keskeyttää kun oli sinne asti selvitty. Olihan se outoa. Nyt tilanne voi olla eri jos ilmoittelee Helsingissä, ehkä on jo harrastushuone vuokrattuna erikseen. Mutta hyvä tietää tuleville kävijöille, että kannattaa tarkistaa tuo työrauha.
Sillipurkki:
Ilmottelee myös parina nuoremman miehen kanssa Helsingissä.
Ettei vaan poika ollut tämä kyseinen mies kenen kanssa heittä pari keikkaa tällä hetkellä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta