Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

LadyEstoton

<< < (4/6) > >>

Kukkakettu88:
Taas tuli käytyä Ladyllä. Tällä kertaa oli erityisen kiihottava kokemus, en tiedä miksi mutta olin todella herkkänä. Ehkä se maksullisuus myös kiehtoo, kun saa olla ns. täysin itsekäs. Aluksi halaus, jutustelua ja sitten suihkuun, tuntuu leppoisalta kun Lady on jo muutaman käynnin jälkeen tuttu. Sitten kiedoin kädet takaapäin Ladyn ympärille ja pusuttelin niskaa ja kaulaa, sai hänet kuulemma kokemaan väreilyä ja ihon kananlihalle ja Lady samalla kosketteli mun munaa, todella taitavalla otteella niin että olin jo siinä kohtaa ihan taivaissa. Sitten siirryimme sängylle ja jatkoimme rupattelua samalla kun Ladyn käsi tanssahteli mun kullilla, jotenkin kivaa samalla keskustella kun saa hoitoa alapäähän. Kertoi taas mun pyynnöstä anonyymisti aiemminsta asiakkaista ja miten oli saanut munaa suuhun, kiihottavaa kuunnella näitä.

Sitten siirryttiin itse asiaan, Lady jalkojen väliin ja kielihommiin. Pyysin että nuolee palleja ja tästä ajan nautiskeltuani sain idean että mitä jos vähän alempaa nuolisi ja sitten sain peppureiän nuolentaa Ladyltä ja se olikin varsin taianomainen kokemus! Ihan hekumassa fiilistelin. Lopulta mentiin sitten suihinottoon ja tässä sain taas kokea kielen pyörittelyä terskan ympärillä ja sitten kunnon vakaan, varman ja tasaisen suihinoton jonka saattelemana saavutin varsin kokonaisvaltaisen orgasmin jonka aikana oli pää taivaissa ja kullini ryöpytti runsaan tulvan siemennestettä Ladyn suuhun jonka hän tarkkana nieli viimeiseen pisaraan asti.

Tämän jälkeen oli vielä pieni jutustelu hyvässä hengessä ja minä läksin sitten ovesta hymy naamalla ja saunailtaa kohden.

Kiitos jälleen Lady.

Vieras0370:
Osaako myös jutella tuhmia? Itseäni kiinnostaisi tällainen rivo, vanhempi nainen.

Herra49:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Toukokuu 12, 2022, 11:18:24 ---Osaako myös jutella tuhmia? Itseäni kiinnostaisi tällainen rivo, vanhempi nainen.

--- Lainaus päättyy ---

Samalla kun panee ladyä perseeseen :behind: sepä ois vitun kiihottavaa.

Villiville:
Ottaako Lady kakkoseen? Onko kukaan kokeillut?

Kyntäjä:
Tuli taas kerran käytyä hänen luonaan, alkuun juteltiin niitä näitä kunnes hän tokaisi että ruvetaanko hommiin. Ennakkoon ilmoitin että haluan suihinoton tyhjentävällä lopulla aikansa hän imi taitavasti kullia kunnes sanoin että rintojen väliin ois kiva panna hän kävi selälleen vähän baby öljyä ja aloin työstämään sit rupes tuntumaan niin hyvältä että ilmoitin että kohta laukean hetki meni ja sanoin nyt suuhun jolloin laukesin aivan mahtavan määrän spermaa hänen suuhun ja tottakai niellen hän viimeisteli :blowjob: :blowjob: :blowjob: kiitos vielä hänelle hyvästä palvelusta ja toivottavasti näemme pian :blowjob: merkeissä😊

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta