Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kerro fantasiasi!  (Luettu 6881 kertaa)

Poissa Citor3

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Kerro fantasiasi!
« : Syyskuu 29, 2020, 00:23:19 »
Citor3 on suomalainen Femdom BDSM pelintekijä, ja etsimme jatkuvasti uusia ideoita. Sinulla on varmasti salaisia toiveita joita haluaisit nähdä tavalla tai toisella!

Mikään ei ole outoa:

https://static.citor3.com/pauls-welcome-citor3-assets/videos/leech.mp4


PM

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2020, 14:13:43 kirjoittanut VanDamme »
An adult Game Studio from Finland

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2020, 21:45:24 »
Joku tulisi asuntoon, heittäisi 3000€ mun päälle ja lähtisi. Suklaata voisi myös jättää sekä jättinallen.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #2 : Syyskuu 30, 2020, 09:23:24 »
Joku tulisi asuntoon, heittäisi 3000€ mun päälle ja lähtisi. Suklaata voisi myös jättää sekä jättinallen.

Heh. Mä voisin ottaa tuon jättinallen sijasta laatikollisen kissanpentuja ja niskahieronnan.  ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #3 : Syyskuu 30, 2020, 09:57:03 »
Joku sanoo, että tarvitse maksaa ja ole niin pitkään kuin huvittaa. Ostin meille muuten maailmanympärysmatkat, jossa ollaan vain kahden. Olisi kiva jos joku toteuttaisi tämän fantasian minulle, mielellään koronan jälkeen. Yhteydenotot yv:nä KIITOS!

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #4 : Syyskuu 30, 2020, 10:07:20 »
Kylpyammeellinen irtokarkkeja, kaikki Star Trek-jaksot HD:nä sekä aikaa katsoa ne - tietysti sen jättinallen kanssa.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 107
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #5 : Lokakuu 01, 2020, 20:42:17 »
Citor3 on suomalainen Femdom BDSM pelintekijä, ja etsimme jatkuvasti uusia ideoita. Sinulla on varmasti salaisia toiveita joita haluaisit nähdä tavalla tai toisella!

Mikään ei ole outoa:

https://static.citor3.com/pauls-welcome-citor3-assets/videos/leech.mp4


PM


Videot näyttävät laadukkailta, mutta mikä tämä peliominaisuus on?
Olen nähnyt muutaman BDSM-pelin. Ovat näyttäviä, mutta minulle on jäänyt epäselväksi miten peliä pelataan.

Poissa Citor3

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #6 : Lokakuu 03, 2020, 00:57:30 »
Nämä ovat POV VR-pelejä, eli tarvitset VR lasit. Pelityyli on cinematic, eli sinut ohjataan automaattisesti oikeen paikkaan ja asentoon. Seuraat näytön ohjeita, eli mitä teet ohjaimilla.
An adult Game Studio from Finland

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #7 : Lokakuu 03, 2020, 20:10:41 »
Makaisin alasti sängyllä ja useampi mies palvoisi kehoani. Lopuksi jokainen näistä miehistä tekisi vähintään 100 K:n talletuksen yritykseni tilille :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #8 : Lokakuu 03, 2020, 20:38:00 »
Olen ehkä pari kertaa maininnut siitä että nainen istuu kasvoilleni on yksi suurimmista fantasioistani.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #9 : Lokakuu 03, 2020, 20:52:12 »
Vaikka enkeli olenkin niin mulla on aika överi pervo ja salainen bdsm fantasia. Mun fantasia on, että joku rikas ihana komistus menis mun kanssa naimisiin, perustettais perhe, rakennettais punainen tupa ja oltais yhdessä kunnes kuolema meidän erottaa 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #10 : Lokakuu 05, 2020, 16:34:52 »
Vaikka enkeli olenkin niin mulla on aika överi pervo ja salainen bdsm fantasia. Mun fantasia on, että joku rikas ihana komistus menis mun kanssa naimisiin, perustettais perhe, rakennettais punainen tupa ja oltais yhdessä kunnes kuolema meidän erottaa 😁

Jos nyt yritettäisiin pitää joku taso näissä keskusteluissa. Noin pervo fantasia on jo sairasta... 😂😂😂

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #11 : Lokakuu 06, 2020, 12:47:11 »
Vaikka enkeli olenkin niin mulla on aika överi pervo ja salainen bdsm fantasia. Mun fantasia on, että joku rikas ihana komistus menis mun kanssa naimisiin, perustettais perhe, rakennettais punainen tupa ja oltais yhdessä kunnes kuolema meidän erottaa 😁

Siis näin sairaita juttuja täällä!😱 Taidan tarvita kriisiterapiaa...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras1441

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #12 : Lokakuu 06, 2020, 14:28:49 »
Hieronta, joka eskaloituisi kahden kehon harmoniaksi ja jossa olisi käytössä enemmän öljyä, kuin mistä jenkit uneksii. Aika lame tiedän, mutta tämä se on :D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #13 : Lokakuu 06, 2020, 15:10:43 »
^^^ & ^^ Mä tiesin että toi on tosi pervoa! Jotenkin aattelin, että täällä uskaltais avautua kaikkein villeimmistäkin fantasioista.

Mutta ymmärrän, että kaikella on rajansa. Se raja meni tässä 😂

Tuskin uskallan itsekään moista fantasiaa ikinä yrittää toteuttaa. Sen verran haluan vielä kuitenkin avautua, että häälauluna meillä soisi joku to the moon and back ällö rakkausbiisi. Sairasta, tiedän.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #14 : Lokakuu 06, 2020, 15:15:33 »
^ ihan liian lähellä lounasaikaa!! Mulla tuntuu jo miten lohikiusaus uiskentelee ruokatorvea väärään suuntaan.. 🤢🤮 😂😂🤣

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #15 : Lokakuu 06, 2020, 15:38:45 »
Hei nätisti ollaan nyt, ei saa kinksheimata ketään! MariaEnkelilläkin on lupa omiin fantasioihinsa. Sitä paitsi ei jostain pervouksista fantasioiminen vielä tarkoita sitä, että aikoo välttämättä koskaan toteuttaa sitä...

Mulle tuli tästä ääriesimerkistä mieleen sellainen vähän laimeampi fantasia, että olis tosi nastaa leikkiä häitä, jotka menee vituiks! Mulla olis joku ihana kermakakkupuku ja huntu ja oltais kirkossa ja kaikkein tärkeintä olis, että fantasia päättyisi siihen, että se mekko on revennyt ja yltä päältä spermassa ja hiessä ja kaikki ehtoollisviini olis juotu (paitsi se, mikä olis roiskunut kans siihen mekolle) ja mä olisin nukahtanut bestmanin ja kaason päälle. Ja sit kun mä heräisin niin alotettais ne bileet.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #16 : Lokakuu 06, 2020, 15:44:09 »
^ Tohon tarvii paljon osallistujia, esim kaason ja morsiusneidot... ja aviomiehen exä kuokkimaan... En osaa päättää, minkä roolin ottaisin.  ;D Myös pappia voisin esittää.  ;D

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #17 : Lokakuu 06, 2020, 16:30:45 »
^ Tohon tarvii paljon osallistujia, esim kaason ja morsiusneidot... ja aviomiehen exä kuokkimaan... En osaa päättää, minkä roolin ottaisin.  ;D Myös pappia voisin esittää.  ;D

Todellakin tarvii, ja ehdottomasti myös kaikki sulhasen joukkuetoverit (esim. koripalloilijoita)!
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #18 : Lokakuu 06, 2020, 16:33:28 »
Seksibileet, jossa on vain mä ja parikymmentä naista, jotka panee Heseä vuorollaan. 

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #19 : Lokakuu 06, 2020, 16:39:13 »
Hei mä haluun kanssa noihin häihin mukaan! Ottaisin mielelläni kaason roolin, joka panee sitä koko koripallojoukkuetta.

Mutta soihan siellä joku ällö rakkauslaulu, soihan??? Siis ennenkuin the rouva sotkee sen mekon spermaan ja viinaan 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.