Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kerro fantasiasi!  (Luettu 6879 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #20 : Lokakuu 06, 2020, 16:39:13 »
Hei mä haluun kanssa noihin häihin mukaan! Ottaisin mielelläni kaason roolin, joka panee sitä koko koripallojoukkuetta.

Mutta soihan siellä joku ällö rakkauslaulu, soihan??? Siis ennenkuin the rouva sotkee sen mekon spermaan ja viinaan 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5035
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #21 : Lokakuu 06, 2020, 16:59:09 »
Meikäläinen voi osallistua aluksi ainakin niiden ehtoollisviinojen juomiseen - loppu sujuukin sitten jo ihan itsestään...

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #22 : Lokakuu 06, 2020, 17:09:27 »
Hmmm. Osat voisivat vaihtua. Jospa minulle vaihteeksi maksettaisiin.  8)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #23 : Lokakuu 06, 2020, 17:10:28 »
Jees! Mä lainaan tomcruiselta piilokorot, vedän koripallopaidan päälle ja soluttaudun mukaan ;D
Amator

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #24 : Lokakuu 06, 2020, 17:31:28 »
Mä voin ottaa rooliksi sulhasen, jolla meni polttareissa vähän turhan lujaa (vrt. Andreas Utterhall tossa alla...) 😂

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #25 : Lokakuu 06, 2020, 17:36:49 »
^
mä muistan ton jutun! Aika legenda! 😁
Amator

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #26 : Lokakuu 06, 2020, 19:48:42 »
Hei nätisti ollaan nyt, ei saa kinksheimata ketään! MariaEnkelilläkin on lupa omiin fantasioihinsa. Sitä paitsi ei jostain pervouksista fantasioiminen vielä tarkoita sitä, että aikoo välttämättä koskaan toteuttaa sitä...

Mulle tuli tästä ääriesimerkistä mieleen sellainen vähän laimeampi fantasia, että olis tosi nastaa leikkiä häitä, jotka menee vituiks! Mulla olis joku ihana kermakakkupuku ja huntu ja oltais kirkossa ja kaikkein tärkeintä olis, että fantasia päättyisi siihen, että se mekko on revennyt ja yltä päältä spermassa ja hiessä ja kaikki ehtoollisviini olis juotu (paitsi se, mikä olis roiskunut kans siihen mekolle) ja mä olisin nukahtanut bestmanin ja kaason päälle. Ja sit kun mä heräisin niin alotettais ne bileet.

Rudolf Schwarzkogler on 1960-luvulla itse asiassa salakuvannut nämä Tiian fantasiahäät Aktionen-sarjassaan. Kuvissa morsiamen tissit näkyvät, pää työnnetään kakkuun jne. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2020, 19:53:31 kirjoittanut bbwnanna »
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #27 : Lokakuu 06, 2020, 19:52:16 »

Rudolf Schwarzkogler on 1960-luvulla itse asiassa salakuvannut nämä Tiian fantasiahäät Aktionen-sarjassaan. Kuvissa morsiammen tissit näkyvät, pää työnnetään kakkuun jne. :)

Apua mun subimenneisyys paljastui nyt kaikille!  ;D
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #28 : Lokakuu 06, 2020, 20:38:08 »
Se Poliisiopiston loppukohtaus missä komentaja Lassard pitää puhetta ja puhujapöntössä on hupakko... mutta toisin päin. Puhujana seksiaddikti nainen ja minä siellä puhujapöntössä. Kädet hameen alle, kiimaista hyväilyä ja sormeilua, paikat kostuu, sukkikset rikki, pikkarit sivuun, nuoleskelua, hyväilyä, kiusoittelua, ... edgeilyä niin, että nainen pystyy juuri ja juuri jatkamaan piiiitkää puhettaan ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #29 : Lokakuu 06, 2020, 21:12:54 »
^ Tohon tarvii paljon osallistujia, esim kaason ja morsiusneidot... ja aviomiehen exä kuokkimaan... En osaa päättää, minkä roolin ottaisin.  ;D Myös pappia voisin esittää.  ;D

Ei kai sinne pappia tarvita. Paavi tuuraa kirkon miestä🙏
💊

Poissa Citor3

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #30 : Lokakuu 08, 2020, 22:44:29 »
Onhan tässä takana aika paljon kuvauksia...

Onko halukkaita laittamaan pystyyn joukkorahoitus-periaattella videoiden tekemistä?
Voidaan tehdä perusvideona tai VR versioina. Voin järkatä kaiken muun mutta en web-myyntikanavia, aika ei vaan riitä.

Eli malleja, web-velhoja ja kivoja paikkoja, ja kaikille korvaus tiiminä avoimin kortein. On tää vaan hauskaa!

PM, katsotaan mitä keksitään!
An adult Game Studio from Finland

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #31 : Lokakuu 09, 2020, 10:56:17 »
Mulle tuli tästä ääriesimerkistä mieleen sellainen vähän laimeampi fantasia, että olis tosi nastaa leikkiä häitä, jotka menee vituiks! Mulla olis joku ihana kermakakkupuku ja huntu ja oltais kirkossa ja kaikkein tärkeintä olis, että fantasia päättyisi siihen, että se mekko on revennyt ja yltä päältä spermassa ja hiessä ja kaikki ehtoollisviini olis juotu (paitsi se, mikä olis roiskunut kans siihen mekolle) ja mä olisin nukahtanut bestmanin ja kaason päälle. Ja sit kun mä heräisin niin alotettais ne bileet.

Mikä sattuma. Näin juuri viime yönä todella pitkän unen.

No ensin näin toista unta, mutta minusta se sopii hyvin tämän pääunen lämmittelyksi. Siinä olin asiakastapaamisella, ja lauetessaan asiakas piiloutui tyynyjen taakse pyyhkimään itseään puhtaaksi. Mietin, että mitähän helkkaria sieltä mulkusta mahtoi suhahtaa, kun sitä noin tarvitsee piilotella minulta.

Sitten minulla tuli kiire häihini. Se oli sellainen ajan ja rahan säästämiseksi järjestetty tuplatilaisuus, jossa meidät yhtä aikaa vihittiin sekä virallistettiin adoptioisäksi ja -tyttäreksi. Me pönötimme siinä sellaisessa pikku kopperossa, minä valkoisessa mekossani, ja edessämme oli hääkakku (= iso lasagne). Mieheni huohotteli koko ajan, että tämän jälkeen lähdetään heti hääyön kimppuun, mutta minua ei hirveästi kiinnostanut, kun mies oli heti seremonian alussa ruvennut hirmu julmuriksi ja vittuili minulle koko ajan kaikesta.

Sitten kun ne kaikki puhehommat oli hoidettu ja adoptio-aviosuhteemme oli virallistettu, mieheni yritti roiskia sitä lasagnea kauhalla minun mekolleni. Väistin joka heiton, ja siitähän mieheni raivostui. Hän kumosi koko vuoallisen lattialle ja kaatoi minut siihen. Vieraat tulivat katsomaan sieltä kopperon ovesta sisään ja meinasivat ensin nauraa minulle, että "ei saatana mikä luuseri", mutta sitten joku hoksasi, että "hei eikö tuo sinun uusi vaimosi olekin oma adoptiotyttäresi".

Vieraat suuttuivat ihan kunnolla, että minkälainen hirviö saattaa naida oman tyttärensä. Kaikki hyökkäsivät hänen päälleen ja kaatoivat hänet lattiaan, ja sitten poliisit veivät häntä raudoissa autoon. Mieheni kirosi koko matkan, että "miten ne saattoivatkin hoksata juoneni, minun olisi pitänyt miettiä tämä kuvio paremmin läpi". Samalla häävieraat auttoivat minua ylös lasagnesta ja toivat minulle vaihtovaatteita, ja kun vanhan lain mukaan aviopuolison täytyy naida se henkilö, joka pelastaa hänet julmuripuolisoltaan, niin minun pitikin mennä naimisiin kaikkien häävieraitteni kanssa.

Mutta meille ei jäänyt aikaa juhlia häitämme kun selvisi, että olimmekin suuressa kerrostalossa ja mieheni, joka olikin Gordon Ramsay, oli jättänyt sinne maailman kovimman Pokémonin, joka tuhoaisi koko kaupungin, jos emme menisi taistelemaan sitä vastaan. Mutta jäin kyllä murehtimaan, että mistä ihmeestä löydän tarpeeksi ison kattilan, jossa keittää ruokaa parille tusinalle miehelleni.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2020, 10:57:58 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1163
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #32 : Lokakuu 10, 2020, 13:49:23 »
Eduskunnan kyselytunti joka muuttuu orgioiksi. Ja näyttäisi just niin rumalta kuin voi kuvitella kun keski-ikäiset sininen puku/jakkupuku osaston miehet ja naiset hässii. Yli puoluerajojen ja mielikuvituksellisissa ryhmityksissä. Tämän haluaisin nähdä telkkaristani.

You and me, part-time lovers

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #33 : Lokakuu 10, 2020, 14:05:30 »
^ Mulla oli pitkään haaveena nähdä se kun Timo Soini kyntää.
Why so fragile?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #34 : Lokakuu 10, 2020, 15:07:45 »
^ ei ..tana. kaikenlaisista perversioista olen kuullut, mutta tuo on jo sairasta. ;D


omaa fantasiaa en kerro. sitä ei kukaan ymmärtäisi...liittyy kepuun ja kulmunin tisseihin.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #35 : Joulukuu 29, 2020, 17:56:53 »
^ Tohon tarvii paljon osallistujia, esim kaason ja morsiusneidot... ja aviomiehen exä kuokkimaan... En osaa päättää, minkä roolin ottaisin.  ;D Myös pappia voisin esittää.  ;D

Todellakin tarvii, ja ehdottomasti myös kaikki sulhasen joukkuetoverit (esim. koripalloilijoita)!

Mut jos tän toteuttaa maksuskenessä, niin kuka maksaa kelle ja miten paljo? Perushäät on sellainen 14h

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerro fantasiasi!
« Vastaus #36 : Joulukuu 29, 2020, 18:02:39 »
Se Poliisiopiston loppukohtaus missä komentaja Lassard pitää puhetta ja puhujapöntössä on hupakko... mutta toisin päin. Puhujana seksiaddikti nainen ja minä siellä puhujapöntössä. Kädet hameen alle, kiimaista hyväilyä ja sormeilua, paikat kostuu, sukkikset rikki, pikkarit sivuun, nuoleskelua, hyväilyä, kiusoittelua, ... edgeilyä niin, että nainen pystyy juuri ja juuri jatkamaan piiiitkää puhettaan ;D

Yhdistettynä tämä ja osa Espoolaisrouvan fantasiaa niin ex-vaimon kanssa häissä kun piti suulla ottaa se joku härpäke pois siitä jalasta niin lipasin hameen alla pillua. Lopputulema ei ollut yllä mainitun kaltainen