Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?  (Luettu 50894 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #140 : Syyskuu 26, 2020, 20:17:26 »
Olihan sinusta keltaisella ainakin yksi feikkirapsa. Kuka se olikaan keneksi kirjoittaja paljastui. Noora tai jokin.
Niin joo Oulun pullukka Noora, Lasilintu ja mitä kaikkia nimimerkkejä.
Kirjoitti käyneensä minulla saunassa ja kaikkea muuta, mutta jäi kiinni kun saunamittarin tehnyt ja tuonut asiakas alkoi kyselemään tarkemmin. Samaan aikaan kirjoitti kehurapsoja mm. Katjakauniista. En poistanut noitakaan, ylläpito teki sen oma aloitteellisesti.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #141 : Syyskuu 26, 2020, 20:38:45 »
Vähänkö oot laiska heppu ;D

Okei, voin yrittää. Mutta jos sinulta katoaa asiakkaat, saat syyttää vaikka Reneä tai jotain muuta forkan tyyppiä.

Oli kaunis päivä. Paskat se mikään kaunis päivä ollut vaan synkkä ja myskyinen yö. Se oli yö tai ilta, jolloin Nina katsoi minun siului silmiin, joissa oli vielä aamusella rähmään. Nina viesti romanttisesti, että mihis aikaan runkkari haluat tulla tapaamaan minua. Nina ei tiennyt tulin jo tuosta seksikkäästä viestistä. Koordinaatit saatuani ulkopaikkakuntalaisena aikani hortoilin, ja kun oikeaa osoitetta ei meinannut löytyä, kysyin HPK-lippispäiseltä sikakatsoman asukilta, täällä asuu kuulemma jossain joku horo, tiedäkös missä? Heppu sanoi, tossa b-rappussa, tossa ihan lähellä.

 Ja sitten oven avasi Nina. Mitä minä näin? Sitähän te ette tiedä tekään, enkä tiedä minäkään, koska piilarit jäivät kotiin. Mutta sieluni silmin, tiesin että näin tulevan vaimoni edessäni.

Nina ihmetteli: ´mitä vittua sinä siellä käytävässä kumartelet, tule urpo sisään´. Kerroin Ninalle, että minähän kosin ja siksi plvistuin sormuksen kanssa n. Tämä on rakkautta tai raskautta ensi silmäyksellä.

Tämän jälkeen Nina suositteli suihkua. Se oli aivan paikkallaan. Viimeksi kävin suihkussa Ruisrock 89 festarien jälkeen, ja se vissin näkyi olemuksessani.Tunsin suihkun jälkeen jotenki löysin tunsin kuin olisin löytänyt uudestaan itseni.

Suihkun jälkeen selvisi, että Nina halusi harrastaa seksiä kanssa rahasta. Olin varmaan saama puolella, näin ymmärsin.
Suihku ja ilmainen pano: Luksusta.

Nina otti lihanuijani hellään huulihoitoon, jossa tuntui että pihvi alkoi olla oikeassa muodossa. Tilaisin pihvini mediumiani.

ähetyssaarnaja-asennossa otin salaisen aseeni Toisen kirjeen koriontialaisille esuub. Se ei vielä kaatanut Nina hurmioon, joten päätin, että. nyt on aika olla maajussi ja Ninan lehmityttö. Olihan hän sitä vissiin harjoitellut, kun Nina ratsasti varsin kokeneesti ja sai hevosmiehen sai tulemaan.

Nina kertoi lopuksi, että se on muuten sitten xxx euroa.

Vittu  silloin tajusin, että tässä on mun tuleva vaimo ja rahastaa jo nyt. Parempi hommata avioehto.

Vankka suositus naimisiin haluaville miehille.       
   

 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2020, 20:49:44 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #142 : Syyskuu 26, 2020, 20:52:02 »
Vähänkö oot laiska heppu ;D

Okei, voin yrittää. Mutta jos sinulta katoaa asiakkaat, saat syyttää vaikka Reneä tai jotain muuta forkan tyyppiä.

Oli kaunis päivä. Paskat se mikään kaunis päivä ollut vaan synkkä ja myskyinen yö. Se oli yö tai ilta, jolloin Nina katsoi minun siului silmiin, joissa oli vielä aamusella rähmään. Nina viesti romanttisesti, että mihis aikaan runkkari haluat tulla tapaamaan minua. Nina ei tiennyt tulin jo tuosta seksikkäästä viestistä. Koordinaatit saatuani ulkopaikkakuntalaisena aikani hortoilin, ja kun oikeaa osoitetta ei meinannut löytyä, kysyin HPK-lippispäiseltä sikakatsoman asukilta, täällä asuu kuulemma jossain joku horo, tiedäkös missä? Heppu sanoi, tossa b-rappussa, tossa ihan lähellä.

Ja sitten oven avasi Nina. Mitä minä näin? Sitähän te ette tiedä tekään, enkä tiedä minäkään, koska piilarit jäivät kotiin. Mutta sieluni silmin, tiesin että näin tulevan vaimoni edessäni.

Nina ihmetteli: ´mitä vittua sinä siellä käytävässä kumartelet, tule urpo sisään´. Kerroin Ninalle, että minähän kosin ja siksi plvistuin sormuksen kanssa n. Tämä on rakkautta tai raskautta ensi silmäyksellä.

Tämän jälkeen Nina suositteli suihkua. Se oli aivan paikkallaan. Viimeksi kävin suihkussa Ruisrock 89 festarien jälkeen, ja se vissin näkyi olemuksessani.Tunsin suihkun jälkeen jotenki löysin tunsin kuin olisin löytänyt uudestaan itseni.

Suihkun jälkeen selvisi, että Nina halusi harrastaa seksiä kanssa rahasta. Olin varmaan saama puolella, näin ymmärsin.
Suihku ja ilmainen pano: Luksusta.

Nina otti lihanuijani hellään huulihoitoon, jossa tuntui että pihvi olla oikeassa muodossa. Tilaisin pihvini mediumiani.

Lähetyssaarnaja-asennossa otin salaisen aseeni Toisen kirjeen koriontialaisille esiin. Se ei vielä kaatanut Nina hurmioon, joten päätin, että. nyt on aika olla maajussi ja Ninan lehmityttö. Olihan hän sitä vissiin harjoitellut, kun Nina ratsasti varsin kokeneesti ja sai hevosmiehen sai tulemaan.

Nina kertoi lopuksi, että se on muuten sitten xxx euroa.

Vittu  silloin tajusin, että tässä on mun tuleva vaimo ja rahastaa jo nyt. Parempi hommata avioehto.

Vankka suositus naimisiin haluaville miehille.       

Edit. Typojen takia.     

 

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #143 : Syyskuu 26, 2020, 21:05:55 »
Vitun hieno rapsa ja B-rappukin oli oikein ;D Kiitos Hese.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #144 : Syyskuu 26, 2020, 21:15:28 »
Olihan sinusta keltaisella ainakin yksi feikkirapsa. Kuka se olikaan keneksi kirjoittaja paljastui. Noora tai jokin.
Niin joo Oulun pullukka Noora, Lasilintu ja mitä kaikkia nimimerkkejä.
Kirjoitti käyneensä minulla saunassa ja kaikkea muuta, mutta jäi kiinni kun saunamittarin tehnyt ja tuonut asiakas alkoi kyselemään tarkemmin. Samaan aikaan kirjoitti kehurapsoja mm. Katjakauniista. En poistanut noitakaan, ylläpito teki sen oma aloitteellisesti.

Yllättävää. Kehurapsatut tietysti eivät myöskään näitä tilanneet?
Mielellämme kuulisimme myös Katjakauniin eli IL:n kertomuksen aiheesta.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #145 : Syyskuu 26, 2020, 22:35:09 »
Olihan sinusta keltaisella ainakin yksi feikkirapsa. Kuka se olikaan keneksi kirjoittaja paljastui. Noora tai jokin.
Niin joo Oulun pullukka Noora, Lasilintu ja mitä kaikkia nimimerkkejä.
Kirjoitti käyneensä minulla saunassa ja kaikkea muuta, mutta jäi kiinni kun saunamittarin tehnyt ja tuonut asiakas alkoi kyselemään tarkemmin. Samaan aikaan kirjoitti kehurapsoja mm. Katjakauniista. En poistanut noitakaan, ylläpito teki sen oma aloitteellisesti.

Yllättävää. Kehurapsatut tietysti eivät myöskään näitä tilanneet?
Mielellämme kuulisimme myös Katjakauniin eli IL:n kertomuksen aiheesta.

En ole mitenkään velvollinen kommentoimaan ja varsinkaan vastuussa muiden feikkikirjoitteluista, mutta todettakoon jälleen kerran että kyseisessä tapauksessa itse tunnistin henkilön kirjoittelevan usealla eri nikillä.

Toisilla on tarvetta feikkirapsoille ja toisilla on tarve väittää kaikilla olevan tarve niihin. Muiden asiakaspula ei myöskään ole kiinnostukseni kohde, omat bisnekset on pyörinyt hyvin ilman rapsojakin.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #146 : Syyskuu 26, 2020, 22:54:07 »
Ei vittu, vieläkö täällä jankataan jonkun mt-tapauksen sekoiluista ja tekemistä feikkirapsoista ziljoona vuotta sitten keltaisilla sivuilla.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #147 : Syyskuu 27, 2020, 06:26:56 »
En ole mitenkään velvollinen kommentoimaan ja varsinkaan vastuussa muiden feikkikirjoitteluista, mutta todettakoon jälleen kerran että kyseisessä tapauksessa itse tunnistin henkilön kirjoittelevan usealla eri nikillä.

Niin niin ja kiittelit häntä kovasti tapaamisesta ja kirjoittamastaan rapsasta ;D ;D ;D No sattuuhan sitä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #148 : Syyskuu 27, 2020, 08:10:42 »
Ei vittu, vieläkö täällä jankataan jonkun mt-tapauksen sekoiluista ja tekemistä feikkirapsoista ziljoona vuotta sitten keltaisilla sivuilla.

Tottakai on kiva muistella ja jankkaminen on hemmetin kivaa. Ainoat rapsat mitä minä muistan epäilleeni SO:lla, ja ne olivat nollapostaajien ekat raapustukset, jos joku kehui maasta taivaaseen uuden tytön. Toisinaan ekat rapsat olivat kirjoitettu todella huonolla englannilla, joka pisti epäilemään, että tissitaiteilja myös kirjailija. Ja mustamaalamisrapsoja en ymmärrä, oli sitten minkäläinen mt-tapaus tai saimaan yösoittelija kyseessä. Terapia on heille se suositeltu ulospurkaus kanava, ei palveluntarjoajat. 

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #149 : Syyskuu 27, 2020, 08:14:10 »
Vitun hieno rapsa ja B-rappukin oli oikein ;D Kiitos Hese.

Kiva jos pidit!  :D Ilo(Ilo-niminen dobermanni) kokonaan minun puolellani. 

Ja korni lopetus jäi rapsasta: Vanhemasi täytyy olla Shell-huoltoaseman omistajia, kun olet tuollainen helmi.  ::)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #150 : Syyskuu 27, 2020, 08:18:18 »
^
Hieno toi Ilo, minulla rotikka ja kaukkari.
Melkein oikein, porukat omistaa Ivalon Esson ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #151 : Syyskuu 27, 2020, 08:52:07 »
^
Hieno toi Ilo, minulla rotikka ja kaukkari.
Melkein oikein, porukat omistaa Ivalon Esson ;D

Rotikka ja kaukkari, ilmankos ne haisteli ja maisteli minua vähän silleen kokeilu mielessä, että tossa Hesessä on hyvä lihapihvi, mutta sen majoneesiin me ei  kyllä tikullakaan kosketa. Jätetään majot tolle meidän palvelija Ninalle.   


Pitää vissiin alkaa lottoamaan, kun osuu näin hyvin osuu veikkaukset kohdilleen.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #152 : Syyskuu 27, 2020, 18:22:42 »
Moi! Saako teve mies ilman kumia?

-Juu tottakai sopii ilman kumia. Tuo mulle tänään päivätty lääkärintodistus, että oot puhdas ja vielä varalle otan kuvan Sun henkkareista. Eli ne mukaan. Tarvitsen myös osoitteen mihin voin lähettää mahdollisen korvausvaatimuksen ja haasteen  oikeudenkäyntiä varten mahdollisen taudin yllättäessä.
Ota myös mukaan pankkitunnukset, joilla varmistat mulle sun osoitteen väestörekisterikeskusesta.
Mikäli tämä ok, niin tervetuloa.


Hei!
Enpä siitsi vaivautua moiseen.
Kiitos kuitenkin joustavuudestasi.


Suora lainaus tämän päivän keskustelusta. Miten joku yhtään aikaansaelävä edes jaksaa kysyä moista...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #153 : Syyskuu 27, 2020, 18:34:47 »
^Niitä paljaalla antajiakin on, niin varmaan sen takia niitä ruinaajiakin löytyy🙄
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #154 : Syyskuu 27, 2020, 18:45:29 »
^Niitä paljaalla antajiakin on, niin varmaan sen takia niitä ruinaajiakin löytyy🙄

Mutta kuka haluaa panna huoraa paljaalla? Itsemurhakandidaatti,  hullu, elämäänsä kyllästynyt?
Ei sillä, väitän että huorat puhtaampia ja terveempiä kuin moni " siviiliakka"
Mut kuitenkin.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #155 : Syyskuu 27, 2020, 19:15:18 »
^Niitä paljaalla antajiakin on, niin varmaan sen takia niitä ruinaajiakin löytyy🙄

Mutta kuka haluaa panna huoraa paljaalla? Itsemurhakandidaatti,  hullu, elämäänsä kyllästynyt?
Ei sillä, väitän että huorat puhtaampia ja terveempiä kuin moni " siviiliakka"
Mut kuitenkin.

HIV/AIDS ei ole enää sama asia kuin itsemurha. Jos lisäksi on jo elämänsä ehtoopuolella niin mitä väliä mihin lopulta kuolee.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #156 : Syyskuu 27, 2020, 19:37:27 »
... Jos lisäksi on jo elämänsä ehtoopuolella niin mitä väliä mihin lopulta kuolee.

Hmm... näiden ihmisten pitäisi keksiä että vaikkei omalla elämällä ole väliä niin toisen elämällä on. Taudit on siinä mielessä ikäviä että ne liikkuu molempiin suuntiin.

Amator

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #157 : Syyskuu 27, 2020, 19:49:35 »
Hmm... näiden ihmisten pitäisi keksiä että vaikkei omalla elämällä ole väliä niin toisen elämällä on. Taudit on siinä mielessä ikäviä että ne liikkuu molempiin suuntiin.

Totta. Mutta kumittomuus on molempien valinta, ei vain toisen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #158 : Syyskuu 27, 2020, 20:17:55 »
En ole nähnyt Hazsamariinin esittelyä, niinkun lähes kaikki uudet tytöt esittäytyvät. Olen nähnyt vaan kärjistettyjä stereotypiota.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2020, 21:56:38 kirjoittanut Mummo »

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #159 : Syyskuu 27, 2020, 20:24:50 »
^Nyt lainaankin itseäni:
En ole lainkaan varma oliko aloittaja trolli vai palveluntarjoaja.
Saitin Bud Spencer