Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?  (Luettu 50889 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #120 : Syyskuu 24, 2020, 12:23:47 »
Tuota runkkaamista tapahtuu paljon myös sähköpostiviestittelyssä.

Luulin että tää oli meidän juttu.
Tunsin itseni erityiseksi kuin kirjoitin pitkiä, sekavia, välillä jopa homoeroottisia fantasioita sinulle.
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #121 : Syyskuu 24, 2020, 16:36:21 »
Onko tämä Hazmariini muuten jotain sukua Sanna Mariinille?
Perfektionisti.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #122 : Syyskuu 24, 2020, 21:27:59 »
Huorille soittelu ja samalla runkkailu on huomattavasti halvempaa kuin itse tapaaminen.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #123 : Syyskuu 25, 2020, 12:16:57 »
Onko tämä Hazmariini muuten jotain sukua Sanna Mariinille?

Ettet vaan itse olis sukua Vanhaselle, heti välistä vetämässä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #124 : Syyskuu 25, 2020, 13:02:23 »
Onko tämä Hazmariini muuten jotain sukua Sanna Mariinille?

Ettet vaan itse olis sukua Vanhaselle, heti välistä vetämässä.

Tai Sipilän.  ;D

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #125 : Syyskuu 25, 2020, 13:43:56 »
Oh, so funny 😂😂😂
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2020, 13:45:49 kirjoittanut Hazmariini »

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #126 : Syyskuu 25, 2020, 14:52:01 »
Mä ainakin kysyn mitä tarjolla mihin hintaan. ”Perus settiä”. Näissä tapauksissa pitää sitten alkaa kysellä tarkentavia tietoja. Helpommalla kumpikin pääse kun tekee listan siitä mitä milläkin hinnalla saa. Ja ylipäätänsä mitä se minun asiani on nauttiiko joku palveluntuottaja seurastani? Kukaan ei ole pakottanut ottamaan vastaan.

Poissa Vieras0082

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #127 : Syyskuu 25, 2020, 17:54:45 »
Mä ainakin kysyn mitä tarjolla mihin hintaan. ”Perus settiä”. Näissä tapauksissa pitää sitten alkaa kysellä tarkentavia tietoja. Helpommalla kumpikin pääse kun tekee listan siitä mitä milläkin hinnalla saa. Ja ylipäätänsä mitä se minun asiani on nauttiiko joku palveluntuottaja seurastani? Kukaan ei ole pakottanut ottamaan vastaan.
myös asiakas voisi jo heti reilusti sanoa mitä haluaa. Usein käynyt niin, että asiakkaan ehdotus mennyt läpi vaikken sitä itse olisikaan listannut. Mielestäni se, että lähtee listaamaan saattaa kertoa asiakkaalle jo heti ettei kannata edes kysyä omia mieltymyksiä.
Mä myös  usein teen vasta kysymyksen, jos tulee kysely, mitä Sun kanssa voi tehdä, " olisko sulla jotain toiveita"
Listat tuntuu kovin Jäykiltä ja kaavamaisilta. 
Valitettavasti vastausta nautinko asiakkaan seurasta ei voi kelleen antaa etukäteen. Ja itseasiassa tapaamisen jälkeen,  jos vastaisin että en nauttinut, niin olisiko tämä vastaus asiakkaan mielestä mukava? Sekö olisi hyvää asiakaspalvelua?
Vastaushan on aina , että oli kivaa ja kiitos mukavasta seurasta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2020, 17:59:10 kirjoittanut Hazmariini »

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #128 : Syyskuu 25, 2020, 20:44:57 »
Mä ainakin kysyn mitä tarjolla mihin hintaan. ”Perus settiä”. Näissä tapauksissa pitää sitten alkaa kysellä tarkentavia tietoja. Helpommalla kumpikin pääse kun tekee listan siitä mitä milläkin hinnalla saa. Ja ylipäätänsä mitä se minun asiani on nauttiiko joku palveluntuottaja seurastani? Kukaan ei ole pakottanut ottamaan vastaan.
myös asiakas voisi jo heti reilusti sanoa mitä haluaa. Usein käynyt niin, että asiakkaan ehdotus mennyt läpi vaikken sitä itse olisikaan listannut. Mielestäni se, että lähtee listaamaan saattaa kertoa asiakkaalle jo heti ettei kannata edes kysyä omia mieltymyksiä.
Mä myös  usein teen vasta kysymyksen, jos tulee kysely, mitä Sun kanssa voi tehdä, " olisko sulla jotain toiveita"
Listat tuntuu kovin Jäykiltä ja kaavamaisilta. 
Valitettavasti vastausta nautinko asiakkaan seurasta ei voi kelleen antaa etukäteen. Ja itseasiassa tapaamisen jälkeen,  jos vastaisin että en nauttinut, niin olisiko tämä vastaus asiakkaan mielestä mukava? Sekö olisi hyvää asiakaspalvelua?
Vastaushan on aina , että oli kivaa ja kiitos mukavasta seurasta.

Mä olen tykännyt RE:ssä nimenomaan siitä, että palvelunsa voi listata. Ilmossa toki kerron, että saa ehdottaa muutakin, koska vaikea mua on järkyttää, mutta ne, mitkä palveluina RE:ssä tarjotaan ja mun listalta ei löydy, niitä ei kyllä saa kysymälläkään. Tää ei musta tunnu jäykältä ja on asiakkaillekin (niille, jotka asiasta on maininnut) kertonut lähinnä siitä, että mulle tosiaan voi ehdottaa :D

Nauttimiskysymykseen en ota muuta kantaa kuin että mun ois vaikea kuvitella tekeväni tätä työtä, jollen nauttisi, joko seksistä tai asiakkaiden seurasta, usein molemmista. Huonoja päiviä on joo eikä jokaisen asiakkaan kanssa oo paras meininki, mutta harvoin tää ihan kamalaa on.


Helsingissä <3

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #129 : Syyskuu 26, 2020, 16:45:22 »
Mä ainakin kysyn mitä tarjolla mihin hintaan. ”Perus settiä”. Näissä tapauksissa pitää sitten alkaa kysellä tarkentavia tietoja. Helpommalla kumpikin pääse kun tekee listan siitä mitä milläkin hinnalla saa. Ja ylipäätänsä mitä se minun asiani on nauttiiko joku palveluntuottaja seurastani? Kukaan ei ole pakottanut ottamaan vastaan.
myös asiakas voisi jo heti reilusti sanoa mitä haluaa. Usein käynyt niin, että asiakkaan ehdotus mennyt läpi vaikken sitä itse olisikaan listannut. Mielestäni se, että lähtee listaamaan saattaa kertoa asiakkaalle jo heti ettei kannata edes kysyä omia mieltymyksiä.
Mä myös  usein teen vasta kysymyksen, jos tulee kysely, mitä Sun kanssa voi tehdä, " olisko sulla jotain toiveita"
Listat tuntuu kovin Jäykiltä ja kaavamaisilta. 
Valitettavasti vastausta nautinko asiakkaan seurasta ei voi kelleen antaa etukäteen. Ja itseasiassa tapaamisen jälkeen,  jos vastaisin että en nauttinut, niin olisiko tämä vastaus asiakkaan mielestä mukava? Sekö olisi hyvää asiakaspalvelua?
Vastaushan on aina , että oli kivaa ja kiitos mukavasta seurasta.
Jossain viestissäsi taisit kysyä, että kuvitteleeko asiakas oikeasti jonkun sihteerin nauttivan sen seurasta? Vastasin vaan siihen ettei juurikaan kiinnosta nauttiiko joku seurastani. En maksa tyydyttääkseen sihteeria. Maksan, jotta saisin tyhjennetty säkit minun haluamallani tavallaan. Mielesi kuitenkin taisi muuttua kun nyt ei sitten voikaan etukäteen tietää nauttiiko vai ei?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #130 : Syyskuu 26, 2020, 17:04:42 »
Ei kai kukaan sihteeri tai asiakas voi etukäteen tietää nauttiiko vai ei. Näin sihteerinä sanoisin, että yritän joka hepusta löytää sen hänen parhaimman puolen ja tehdä tapaamisesta itselleni ja asiakkaalle parhaimman mahdollisen. Onko seksinostajat sitten keskimääräistä parempia miehiä, kun en voi valittaa. Tai sitten minulla on liian marginaalinen otanta siviilimiehistä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #131 : Syyskuu 26, 2020, 17:31:49 »
Ei kai kukaan sihteeri tai asiakas voi etukäteen tietää nauttiiko vai ei. Näin sihteerinä sanoisin, että yritän joka hepusta löytää sen hänen parhaimman puolen ja tehdä tapaamisesta itselleni ja asiakkaalle parhaimman mahdollisen. Onko seksinostajat sitten keskimääräistä parempia miehiä, kun en voi valittaa. Tai sitten minulla on liian marginaalinen otanta siviilimiehistä.

Nauttiiko joku oikeasti seksistä?  ::) Voin kertoa, ei nauti, varsinkaan, jos tietää mikä loppuseuraus voi olla suojattomasta seksistä, tarkoitan sitä 18 vuoden onnettomuutta, jota täytyy senkin jälkeen. Meistä asiakkaista voi olla hankala mitään positiivista paitsi Covid 19-testi, mutta onhan sekin jotain. Allekirjoitan tuon: asenne ratkaisee. Kun ajattelee olevansa sängyssä Pattayalla vehreiden ja panevansa George Clooneyta, ei asiakas enää tunnukaan ällöttävältä kuin todellisuudessa on. Ollaan me parempia miehiä. Usko pois, tai ala harrastaa siviilimiehiä.   

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #132 : Syyskuu 26, 2020, 17:52:44 »
Minun siviili kokemukset on 3 vastaan jotain 1000000000000.
Mutta George, sinä olisit mies paikallaan kirjoittamaan minusta rapsan. Saa käyttää lennokasta mielikuvitusta, mutta hauskaa pitää olla. En poista rapsaa, vakka kommentoisit mitä. Ei niin väliä, vaikka ei olla tavattu, rapsa etukäteen olisi hienoa.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #133 : Syyskuu 26, 2020, 18:21:56 »
Minun siviili kokemukset on 3 vastaan jotain 1000000000000.
Mutta George, sinä olisit mies paikallaan kirjoittamaan minusta rapsan. Saa käyttää lennokasta mielikuvitusta, mutta hauskaa pitää olla. En poista rapsaa, vakka kommentoisit mitä. Ei niin väliä, vaikka ei olla tavattu, rapsa etukäteen olisi hienoa.

Hi this is George Clooney, I don´t write reviews and trust this Hese69 guy and do not let him write anything. Can you imagine this hese did gave me this goddamn hamburger which has been soaked with mayoneise, which taste like shit. He recommended this Turkku place fastfood restaurant. Zero points Hese!   

Emmää mitään rapsoja jaksa enkä  tai osaa kirjoittaa. Tänne ton yhden tolle Itävallan Adrianalle laitoin. Kato mitä kävi. Neiti päätti laittaa lapun luukulle, tosin ei rapsan takia, vaan muuten. 

 

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #134 : Syyskuu 26, 2020, 18:33:03 »
Vähänkö oot laiska heppu ;D

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #135 : Syyskuu 26, 2020, 18:45:19 »
Ei niin väliä, vaikka ei olla tavattu, rapsa etukäteen olisi hienoa.

Olihan sinusta keltaisella ainakin yksi feikkirapsa. Kuka se olikaan keneksi kirjoittaja paljastui. Noora tai jokin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2020, 18:52:02 kirjoittanut lepsky »

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #136 : Syyskuu 26, 2020, 19:14:01 »
Mä voisin kyllä kirjoittaa nimpparasta lennokkaan feikki (rehellisen)
Rapsan mutta jätetään nyt. Täytyy vielä jättää se optio että
Tavataan vielä.  ;D

Ps. Turskiksella oli  muuten aito rapsa, mutta onneksi sivuston
Kaatuessa se katosi bittiavaruuteen..
 
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15210
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #137 : Syyskuu 26, 2020, 19:41:48 »
^
Onko turskis kaatunu?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #138 : Syyskuu 26, 2020, 19:54:04 »
Mä voisin kyllä kirjoittaa nimpparasta lennokkaan feikki (rehellisen)
Rapsan mutta jätetään nyt. Täytyy vielä jättää se optio että
Tavataan vielä.  ;D

Ps. Turskiksella oli  muuten aito rapsa, mutta onneksi sivuston
Kaatuessa se katosi bittiavaruuteen..

^
Onko turskis kaatunu?  ;D


Katoaako turskiksesta kirjoituksia? ;D

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: MIKÄ ÄRSYTTÄÄ ASIAKKAASSA?
« Vastaus #139 : Syyskuu 26, 2020, 20:12:34 »
^ paha sanoa, en koskaan käynyt siellä.  ;D
"Puolivallaton Leskimies"