Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nimara?  (Luettu 6949 kertaa)

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Nimara?
« : Syyskuu 16, 2020, 12:05:03 »
Mulla on mennyt tämä kuuluisa Nimara ohi ihan täysin, tiedä syytä sitten, ei vaan osunut kohdalle. Seuraan aika aktiivisesti keskusteluja, mutta kun ei ole hirveäati kommentoitavaa, ni mitäs sitä.
No nyt olin sitten yhteydessä tämän ”Himoa vielä kerran Vilin” keskstelussa ilmenneen mökkikeikkojen mahdollisuuden vuoksi.
Juteltiin pitkät tovit ja henki oli mun mielestä hyvä, höpötettiin vanhasta kotikaupungistamme.jne. Sovittiin että jatketaan keskustelua joku toinen pvä. Tiedän että Nina on oman tien kulkija, mutta onko sen jälkeinen hiljaisuus, vastaamattomuus puheluihin ihan Nimaramaista? Kun ei siis olla edes tavattu ja puhuttu oikeen seksiin liittyvää, muuta kuin se mökkikeikka🤔
Teillä jolla pitempiaikainen kokemus hänestä, kertokaa jotain tai sitten Nina itse kun ei viitsiny viestillä vastata mikä tähän nyt oikein tuli...?
Nimmerkillä: Täysin puskista 😁

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2020, 12:17:23 »
Oon käsittänyt niin ettei seksi palvelujaan myyvät naiset etsi kirjeenvaihtokaveria vaan ostajia sille mitä myyvät.

Ihanat naiset.

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2020, 12:34:24 »
Oon käsittänyt niin ettei seksi palvelujaan myyvät naiset etsi kirjeenvaihtokaveria vaan ostajia sille mitä myyvät.

Aulis rakas, sinä sitä olet näissä kekusteluissa aina niin ”älykkö” mitä olen seurannut. Kirjeenvaihtokaveria? Puhuimme puhelimessa. Ja sitä minä olin ostamassa mitä he myyvät, vielä pidemmäksi aikaa. Onkohan sulla jonkulainen lukihäiriö vai vaan ongelma koko maailman kanssa🤔
Tämmöset Aulikset on just se syy miksi täältä ei kannata mitään kysyä. jos vaikka menisit iltalukioon, siellä voi heitellä opettajalle omasta mielestään ”näppäriä” kommenttaja 😎

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #3 : Syyskuu 16, 2020, 12:48:27 »
Kyl Auliksella on pointti. Vaikka hupakko saattaa aikaa tappaakseen antautua höpöttelyyn, se höpöttelijä saattaa joutua ryhmään höpöttelijät jotka eivät tosissaan ole ostamassa. Itse olen hupakon kanssa puhelimessa mahdollisimman tehokas ja orientoitunut siihen tapaamisen sisällön ja ajankohdan sopimiseen. Vastaamattomuus voi tietysti johtua jostain muustakin syystä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nimara?
« Vastaus #4 : Syyskuu 16, 2020, 12:50:35 »
No tähän osaa luultavasti ammattilainen itse vastata parhaiten jahka kerkiää.

Lainaus
Juteltiin pitkät tovit ja henki oli mun mielestä hyvä, höpötettiin vanhasta kotikaupungistamme.jne. Sovittiin että jatketaan keskustelua joku toinen pvä. Kun ei siis olla edes tavattu ja puhuttu oikeen seksiin liittyvää, muuta kuin se mökkikeikka

Tuosta tulee mieleen ainoastaan, ettet ollut hänen silmissään "tosi ostajana" liikkeellä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2020, 13:27:26 »
Kyl Auliksella on pointti. Vaikka hupakko saattaa aikaa tappaakseen antautua höpöttelyyn, se höpöttelijä saattaa joutua ryhmään höpöttelijät jotka eivät tosissaan ole ostamassa. Itse olen hupakon kanssa puhelimessa mahdollisimman tehokas ja orientoitunut siihen tapaamisen sisällön ja ajankohdan sopimiseen. Vastaamattomuus voi tietysti johtua jostain muustakin syystä.

”Aikaa tappaakseen höpötellä”
Mitä helvettiä? Pitäiskö mun sitten sanoa hupakolle et lopeta se höpöttely ja mennään asiaan!? Yritän myös itse olla kohtelias ja kuulostella miten vastapuoli kokee asian. Kysymys ei ollut siitä että olisin halunnut nähdä hänet heti, vaan keskustelu mökkitapaamisesta pitkän kaavan mukaan. Ei se nyt ihan onnistu näin; ”Moi, mä oon pertti, mul on mökki varattu 16-17.9. paljon maksaa että tulet sinne?””Haluaisin sitä ja tätä, maksan tonnin, lähetän tekstiviestillä osoitteen, nähdään siellä. Moikka”  ;D

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7770
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nimara?
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2020, 13:28:08 »
Itse olen hupakon kanssa puhelimessa mahdollisimman tehokas ja orientoitunut siihen tapaamisen sisällön ja ajankohdan sopimiseen. Vastaamattomuus voi tietysti johtua jostain muustakin syystä.

Samaa mieltä. Saitilla viestittely on erikseen, mutta puhelin on työkalu. Itse en soittaisi hupipuhelua hupakolle, vaan teen pelkän tapaamisajan varauksen. Koskee kaikkia palveluntarjoajia.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #7 : Syyskuu 16, 2020, 13:31:42 »


Tuosta tulee mieleen ainoastaan, ettet ollut hänen silmissään "tosi ostajana" liikkeellä.
[/quote]

Jaa-a, no sitten en tiedä miten se asia ilmaistaan paremmin. Ja sittenkin vois edes vastat viestiin, ”et ole tosi ostaja, eli minun kanssa ei onnistu.”

Tai edes ”ei kiinnostakkaan, vaikka alkuun kiinnosti” kyllä mä sen ymmärrän jos mieli muuttuu, mutta kai sen voi ilmoittaa?

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #8 : Syyskuu 16, 2020, 13:36:39 »
Itse olen hupakon kanssa puhelimessa mahdollisimman tehokas ja orientoitunut siihen tapaamisen sisällön ja ajankohdan sopimiseen. Vastaamattomuus voi tietysti johtua jostain muustakin syystä.

Samaa mieltä. Saitilla viestittely on erikseen, mutta puhelin on työkalu. Itse en soittaisi hupipuhelua hupakolle, vaan teen pelkän tapaamisajan varauksen. Koskee kaikkia palveluntarjoajia.

Mikä ihmeen saitilla viestitely? Ja mikä vitun hupipuhelu?
Onko täällä jotain selvännäkijöitä vai lukihäiriöisiä? Enhän minä voi tietää millon palvelun tarjoajalle sopii mökkikeikka ennen kun kysyn sitä...hohoijaa!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimara?
« Vastaus #9 : Syyskuu 16, 2020, 13:38:47 »
Nimmerkillä: Täysin puskista 😁

No päivää sir ;D Minä tosiaan olin täysin puskissa ilman viestintävälineitä, eli koiran koulutus leirillä perjantaista eiliseen. Vika vastaamattomuuteen oli minussa, ei missään nimessä sinussa. Tämä päivä menee sovituissa jutuissa ja arkeen paluussa, mutta vastailen viesteihin kun ehdin. Meillä oli kivat höpöttelyt ja tallensin sen numerosi mistä soitit, en kyllä löytänyt sinun viestiä sieltä sumasta ainenkaan vielä.

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #10 : Syyskuu 16, 2020, 13:47:17 »
Nimmerkillä: Täysin puskista 😁

No päivää sir ;D Minä tosiaan olin täysin puskissa ilman viestintävälineitä, eli koiran koulutus leirillä perjantaista eiliseen. Vika vastaamattomuuteen oli minussa, ei missään nimessä sinussa. Tämä päivä menee sovituissa jutuissa ja arkeen paluussa, mutta vastailen viesteihin kun ehdin. Meillä oli kivat höpöttelyt ja tallensin sen numerosi mistä soitit, en kyllä löytänyt sinun viestiä sieltä sumasta ainenkaan vielä.

Kiitos, tulihan se järjen äänikin sieltä puskista keskusteluun :) No niin, näin helppoa se on, viestä vaan kun on aikaa suunnitelulle  :-*

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #11 : Syyskuu 16, 2020, 14:06:33 »
Mikä tässä oli helppoa.
Kun hupakko ei ole 24/7 tavoitettavissa, tullaan heti vinkumaan forkalle mikä mättää. Hohoijaa!
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #12 : Syyskuu 16, 2020, 14:30:03 »
Mikä tässä oli helppoa.
Kun hupakko ei ole 24/7 tavoitettavissa, tullaan heti vinkumaan forkalle mikä mättää. Hohoijaa!

Kyllä oot koominen tapaus, Aulis. 24/7 missä kohtaa luit että pitäis olla 24/7 tavattavissa? Vinkumaan? Jos kysyelyt muiden kokemuksista on vinkumista, kannattasko taas mennä sinne kouluun. Nää vastauksethan oli vinkumista siitä mitä olen tehnyt väärin kun Nina ei ole vastannut. Osaatko Aulis varmasti lukea ja ymmärtää lukemaasi? Varmistan vain, että luitko mitä Nina vastasi?
Mulla tulee jotenkin mielikuva sinusta jonain pikkukylän historianopettajana joka runkkailee samalla kun kirjoittelee näitä juttuja, pillu on kaukainen haave mutta kun ei uskalla, niin ei uskalla. Viimisen sanan mies, vaikka se olisi täysin asiaan liittymätön. Hyvät jatkot Aulis armoton panomies ja pillutieteen tohtori  :-*

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #13 : Syyskuu 16, 2020, 14:44:01 »
Tämä homma on pojat sellaista yksilökohtaista, eikä ihan aina mene samalla kaavalla. Mä ymmärrän että jos sulla on tämä tyyli  " Pena tässä terve. Paljo pillu maksaa? Ok.No käykö perjantaina klo 13 tunnin panot?"  Niin onhan se vaikea ymmärtää jos joku rupattelee pitkät tovit säästä, kalastuksesta ja kotikaupungista. Ymmärtäkää nyt että kaikenmaailman pervoja löytyy. Kuten esimerkiksi minä.

Itselläni on sellainen tyyli että yritän naulata tapaamisen lukkoon viiden lauseen sisällä. Joskus tähdet ovat kummallisessa asennossa, Jeesus kävelee vetten päällä, horoskoopit muuttuva lihaksi ja huomaan puhuvani huoran kanssa takakyykyn syvyydestä, nilkkojen oikeasta asennosta ja kuinka  jalkojen leveys on yksilökohtainen. Sitten livenä olen pistänyt huoran kyykkäämään ja painonnosto valmentajana olen heti nähnyt missä hänen voima ja heikkousalueet ovat. Ennen panoa jalkokyykky on lähes täydellinen ja olen saanut upean esileikin. Revin pikkarit helvettiin, kortsu ja liukkarit kehiin. Asettelen seksileluni oikeaan asentoon ja panen kuin villisika (lue: karju) kymmenen minuuttia. Seksileluni vinkuu ja saa kolme huutoorgasmia. Olen kuningas, olen Jumala.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2020, 14:48:23 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #14 : Syyskuu 16, 2020, 14:44:36 »

Tiedän että Nina on oman tien kulkija, mutta onko sen jälkeinen hiljaisuus, vastaamattomuus puheluihin ihan Nimaramaista?

"..."
kun ei viitsiny viestillä vastata mikä tähän nyt oikein tuli...?

Ihanat naiset.

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #15 : Syyskuu 16, 2020, 14:52:33 »
Tämä homma on pojat sellaista yksilökohtaista, eikä ihan aina mene samalla kaavalla. Mä ymmärrän että jos sulla on tämä tyyli  " Pena tässä terve. Paljo pillu maksaa? Ok.No käykö perjantaina klo 13 tunnin panot?"  Niin onhan se vaikea ymmärtää jos joku rupattelee pitkät tovit säästä, kalastuksesta ja kotikaupungista. Ymmärtäkää nyt että kaikenmaailman pervoja löytyy. Kuten esimerkiksi minä.

Itselläni on sellainen tyyli että yritän naulata tapaamisen lukkoon viiden lauseen sisällä. Joskus tähdet ovat kummallisessa asennossa, Jeesus kävelee vetten päällä, horoskoopit puhuu ja huomaan puhuvani huoran kanssa takakyykyn syvyydestä, nilkkojen oikeasta asennosta ja jalkojen leveys on yksilökohtainen. Sitten livenä olen pistänyt huoran kyykkäämään ja painonnosto valmentajana olen heti nähnyt missä hänen voima ja heikkousalueet ovat. Ennen panoa jalkokyykky on lähes täydellinen ja olen saanut upean esileikin. Revin pikkarit helvettiin, kortsu ja liukkarit kehiin. Asettelen seksileluni oikeaan asentoon ja panen kuin villisika (lue: karju) kymmenen minuuttia. Seksileluni vinkuu ja saa kolme huutoorgasmia. Olen kuningas, olen Jumala.

Lifti,
Joku helvetin pervo osa meigästä diggaa tosta sun huumorista. Se on niin sopivan sekavaa että mä ymmärrän aina jotenkin sun pointin :D
Sille saa nauraa, toisin kuin näille omasta mielestään hauskoille sananikkareille. Jos olisin homo, voisin vaikka seurustella sun kanssa  :-*

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #16 : Syyskuu 16, 2020, 14:59:30 »
Mikä tässä oli helppoa.
Kun hupakko ei ole 24/7 tavoitettavissa, tullaan heti vinkumaan forkalle mikä mättää. Hohoijaa!

Kyllä oot koominen tapaus, Aulis. 24/7 missä kohtaa luit että pitäis olla 24/7 tavattavissa? Vinkumaan? Jos kysyelyt muiden kokemuksista on vinkumista, kannattasko taas mennä sinne kouluun. Nää vastauksethan oli vinkumista siitä mitä olen tehnyt väärin kun Nina ei ole vastannut. Osaatko Aulis varmasti lukea ja ymmärtää lukemaasi? Varmistan vain, että luitko mitä Nina vastasi?
Mulla tulee jotenkin mielikuva sinusta jonain pikkukylän historianopettajana joka runkkailee samalla kun kirjoittelee näitä juttuja, pillu on kaukainen haave mutta kun ei uskalla, niin ei uskalla. Viimisen sanan mies, vaikka se olisi täysin asiaan liittymätön. Hyvät jatkot Aulis armoton panomies ja pillutieteen tohtori  :-*

Ainoa ihminen joka osasi antaa vastauksen kysymykseesi sen jo antoi ja kaikki on hyvin. Joten rauhoitu, ei ole mitään syytä alkaa kinastelemaan muiden foorumilaisten kanssa.
Tässä nyt kävi niin että malttamattomana päätit avata aiheesta ketjun jonka oletettavin seuraus on se että ketju täyttyy eri kirjoittelijoiden arveluista.

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #17 : Syyskuu 16, 2020, 15:00:42 »

Tiedän että Nina on oman tien kulkija, mutta onko sen jälkeinen hiljaisuus, vastaamattomuus puheluihin ihan Nimaramaista?

"..."
kun ei viitsiny viestillä vastata mikä tähän nyt oikein tuli...?


Vinkumista vai kysymyksiä? Siinäpä sinulle miettimistä herra professori? Se on jos oma maailma näyttäytyy negatiivisena, niin onhan se poliisinkin kysymys: ”Oletko juonu jotain?”, ihan saatananmoista vinkumista  :D

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #18 : Syyskuu 16, 2020, 15:03:59 »
Mikä tässä oli helppoa.
Kun hupakko ei ole 24/7 tavoitettavissa, tullaan heti vinkumaan forkalle mikä mättää. Hohoijaa!

Kyllä oot koominen tapaus, Aulis. 24/7 missä kohtaa luit että pitäis olla 24/7 tavattavissa? Vinkumaan? Jos kysyelyt muiden kokemuksista on vinkumista, kannattasko taas mennä sinne kouluun. Nää vastauksethan oli vinkumista siitä mitä olen tehnyt väärin kun Nina ei ole vastannut. Osaatko Aulis varmasti lukea ja ymmärtää lukemaasi? Varmistan vain, että luitko mitä Nina vastasi?
Mulla tulee jotenkin mielikuva sinusta jonain pikkukylän historianopettajana joka runkkailee samalla kun kirjoittelee näitä juttuja, pillu on kaukainen haave mutta kun ei uskalla, niin ei uskalla. Viimisen sanan mies, vaikka se olisi täysin asiaan liittymätön. Hyvät jatkot Aulis armoton panomies ja pillutieteen tohtori  :-*

Ainoa ihminen joka osasi antaa vastauksen kysymykseesi sen jo antoi ja kaikki on hyvin. Joten rauhoitu, ei ole mitään syytä alkaa kinastelemaan muiden foorumilaisten kanssa.
Tässä nyt kävi niin että malttamattomana päätit avata aiheesta ketjun jonka oletettavin seuraus on se että ketju täyttyy eri kirjoittelijoiden arveluista.

Totta, jos pidät minua malttamattomana 5 päivän odotteluun. Ok, olet oikeassa, jätetään tähän .

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #19 : Syyskuu 16, 2020, 15:27:11 »
Jos olisin homo, voisin vaikka seurustella sun kanssa  :-*

Mä näkisin että meistä tulisi upea pari <3 Olen usein kironnut sitä että olen hetero, miehen pyrstö ei nappaa eikä partasuun suikkari ole toivelistalla.

Uskovaiset järjestää näitä uudelleensuuntautumisen kursseja kun käy ilmi että viiden lapsen isä Pena on salaa jo pari vuotta ratsastnut Wendikon lihanuijalla. Kursilla Pena kieltää kyrvän kolmasti, Penasta tulee hetero ja hänet hyväksytään takaisin laumaan.

Voiko uudelleensuuntautumisen kurssilla tehdä heterosta homon ja ratsastaisimme toisillamme auringonlaskuun <3
Why so fragile?