Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nimara?  (Luettu 6948 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #20 : Syyskuu 16, 2020, 15:27:11 »
Jos olisin homo, voisin vaikka seurustella sun kanssa  :-*

Mä näkisin että meistä tulisi upea pari <3 Olen usein kironnut sitä että olen hetero, miehen pyrstö ei nappaa eikä partasuun suikkari ole toivelistalla.

Uskovaiset järjestää näitä uudelleensuuntautumisen kursseja kun käy ilmi että viiden lapsen isä Pena on salaa jo pari vuotta ratsastnut Wendikon lihanuijalla. Kursilla Pena kieltää kyrvän kolmasti, Penasta tulee hetero ja hänet hyväksytään takaisin laumaan.

Voiko uudelleensuuntautumisen kurssilla tehdä heterosta homon ja ratsastaisimme toisillamme auringonlaskuun <3
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #21 : Syyskuu 16, 2020, 15:40:50 »
On se ihan perseestä kun jengi tulee kirjoittelemaan noin vain tähän ketjuun. Kutsumatta.

Tulee mieleen kun joku peelo kirjoitti että vituttaa kun RivoRiitta (tai vastaava) ei ole vastannut tämän lukuisiin yhteydenottoyrityksiin. Ihan paska ja ylpee ämmä joka ei tiedä asiakaspalvelusta mitään. Ei pitäis olla alalla ollenkaan kun ei vastaa puheluihin vaikka on ilmoitus aktiivisena. RivoRiitta vastas että soitit sitten tiistain ja keskiviikon välisenä yönä 57 kertaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #22 : Syyskuu 16, 2020, 16:03:19 »
^Toi siis oli edellisellä foorumilla.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimara?
« Vastaus #23 : Syyskuu 16, 2020, 16:34:23 »
Selvennetään sen verran, ettei aloittaja ole minua yrittänyt terrorisoida puhelimella, vaan laittanut pari viestiä, mitkä olisivat voineet usean päivän jälkeen joutua vahingossa lukematta poistetuksi, jollei hän olisi kysellyt perään täällä. Sovittiin tosiaan, että palataan asiaan, niin varmaan ihmetteli, kun en vastaa mitään. No nyt kaikki ok, kun löydettiin toisemme ja illalla jatketaan mökkireissun suunnittelua.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7769
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nimara?
« Vastaus #24 : Syyskuu 17, 2020, 09:39:52 »
Mikä tässä oli helppoa.
Kun hupakko ei ole 24/7 tavoitettavissa, tullaan heti vinkumaan forkalle mikä mättää. Hohoijaa!

Kyllä oot koominen tapaus, Aulis. 24/7 missä kohtaa luit että pitäis olla 24/7 tavattavissa? Vinkumaan? Jos kysyelyt muiden kokemuksista on vinkumista, kannattasko taas mennä sinne kouluun. Nää vastauksethan oli vinkumista siitä mitä olen tehnyt väärin kun Nina ei ole vastannut. Osaatko Aulis varmasti lukea ja ymmärtää lukemaasi? Varmistan vain, että luitko mitä Nina vastasi?
Mulla tulee jotenkin mielikuva sinusta jonain pikkukylän historianopettajana joka runkkailee samalla kun kirjoittelee näitä juttuja, pillu on kaukainen haave mutta kun ei uskalla, niin ei uskalla. Viimisen sanan mies, vaikka se olisi täysin asiaan liittymätön. Hyvät jatkot Aulis armoton panomies ja pillutieteen tohtori  :-*

Ainoa ihminen joka osasi antaa vastauksen kysymykseesi sen jo antoi ja kaikki on hyvin. Joten rauhoitu, ei ole mitään syytä alkaa kinastelemaan muiden foorumilaisten kanssa.
Tässä nyt kävi niin että malttamattomana päätit avata aiheesta ketjun jonka oletettavin seuraus on se että ketju täyttyy eri kirjoittelijoiden arveluista.

Tämä joey_t:n viesti oli fiksu.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #25 : Syyskuu 17, 2020, 10:33:08 »
Jos olisin homo, voisin vaikka seurustella sun kanssa  :-*

Mä näkisin että meistä tulisi upea pari <3 Olen usein kironnut sitä että olen hetero, miehen pyrstö ei nappaa eikä partasuun suikkari ole toivelistalla.

Uskovaiset järjestää näitä uudelleensuuntautumisen kursseja kun käy ilmi että viiden lapsen isä Pena on salaa jo pari vuotta ratsastnut Wendikon lihanuijalla. Kursilla Pena kieltää kyrvän kolmasti, Penasta tulee hetero ja hänet hyväksytään takaisin laumaan.

Voiko uudelleensuuntautumisen kurssilla tehdä heterosta homon ja ratsastaisimme toisillamme auringonlaskuun <3


Easy Riders :D :D :D

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #26 : Syyskuu 17, 2020, 10:47:24 »
On se ihan perseestä kun jengi tulee kirjoittelemaan noin vain tähän ketjuun. Kutsumatta.

Tulee mieleen kun joku peelo kirjoitti että vituttaa kun RivoRiitta (tai vastaava) ei ole vastannut tämän lukuisiin yhteydenottoyrityksiin. Ihan paska ja ylpee ämmä joka ei tiedä asiakaspalvelusta mitään. Ei pitäis olla alalla ollenkaan kun ei vastaa puheluihin vaikka on ilmoitus aktiivisena. RivoRiitta vastas että soitit sitten tiistain ja keskiviikon välisenä yönä 57 kertaa.

Tulee mieleen, että oletko italiaano?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nimara?
« Vastaus #27 : Syyskuu 17, 2020, 11:17:27 »
Hitto mehän ollaan kuin Asko ja Heimo. Aika söpöä  :-*




Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Mclmm

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimara?
« Vastaus #28 : Syyskuu 17, 2020, 22:35:32 »
On kyllä melkonen hupiukko tää kriitikko.. kaivan popcornit esiin ;D

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nimara?
« Vastaus #29 : Syyskuu 18, 2020, 12:08:55 »
Minä teille ketjuun kirjoittelut näytän...... Ei vaan onhan tuo Nimaran nimi sillä tavalla "huulilla" tai tatin päässä joskus käynyt että sitä joskus tekisi mielessä käydä katsomaan jos vaan huolii seuraansa ;)
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimara?
« Vastaus #30 : Syyskuu 18, 2020, 21:22:56 »
^
Vai tatin päässä ;D Ilolla huolii hän niin tatin ja kun sen isännänkin.

Poissa Vieras0081

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nimara?
« Vastaus #31 : Syyskuu 18, 2020, 23:15:27 »
On kyllä melkonen hupiukko tää kriitikko.. kaivan popcornit esiin ;D

Kylläpäs keksit hauskan läpän  :D
Popcornit? Etkai vaan ole mistään vauva.fi:n sivuilta tuota kopsannu?  8)