Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksiin pakottamisesta  (Luettu 6124 kertaa)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Seksiin pakottamisesta
« : Syyskuu 06, 2020, 12:03:26 »
Tampereen keskustelussa oli tapaus jossa romanialaiseksi arveltu palveluntarjoaja oli hyvin haluton. Minulle tuo kuulostaa siltä että nainen ei todennäköisesti tee tätä vapaaehtoisesti. Missä kulkee se raja tai mitkä ovat ne signaalit, että tulkitsette naisen seksiin pakotetuksi? Mitä olette valmiit tekemään asialla? Enkä tässä tarkoita nyt Suoman lainsäädännön paritusta, vaan tilannetta jossa nainen tekee seksityötä vasten tahtoaan.

Jos seksi ei olekaan ihanaa ilotulistusta ja kemiat ei ollenkaan kohtaa niin se ei tarkoita, että nainen olisi pakotettu. Kuka haluaisi olla se asiakas joka käräyttää itsenäisen yrittäjän, jolla sattui olemaan huono päivä tai toiveet ja tarjonta eivät vaan kohdanneet?

Mitä tilanteessa voi tehdä? Rikosilmoituksen voi tehdä anonyymisti, mutta minulle kynnys on iso, pitäisi olla 110% varma. Onko Pro-tukipistellä tähän jotain annettavaa? Ainakin voisivat ottaa yhteyttä naiseen ja tarjota apuaan. Ne joiden vastaus on "pidän huolen vain omista asioistani", niin suhtaudutko samalla tavalla myös jos näet pahoinpitelyn tai ryöstön kadulla?
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2020, 12:42:20 »
Jos viittaat tuohon Tampereen rapsaan, niin pelkästään se, että epäilee/tietää tytön romanialaiseksi pitäisi olla riittävä syy jättää ostamatta. Netti on täynnä uutisia tältä ja viime vuosilta siitä, että romanialaiset myyvät seksiä enemmän tai vähemmän pakotettuina. Tässä vaikka yksi monista jutuista: https://yle.fi/uutiset/3-11470732
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2020, 12:45:55 kirjoittanut Nina »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2020, 12:59:42 »
Jos viittaat tuohon Tampereen rapsaan, niin pelkästään se, että epäilee/tietää tytön romanialaiseksi pitäisi olla riittävä syy jättää ostamatta.
Sehän olisi etnistä profilointia, ja niin ollen lain vastaista.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #3 : Syyskuu 06, 2020, 13:50:32 »
Paritettuja on ollut viime vuosina myöskin suomalaisissa ja tsekeissä jos nyt ihan tarkkoina ollaan ja muistellaan myös muita tapauksia. Eli jos ihan varman päälle haluaa toimia niin paras on jättää tapaamatta kaikki ja siirtyä muihin harrasteisiin.

Tylsiä huonoja tapaamisia tulee väistämättä eteen joista nyt on vaikea lähteä vetämään mitään johtopäätöksiä mistä ne johtuvat. Henkilökemiat  ja kiertueväsymys varmaan myöskin vaikuttavat.

Varmuuden vuoksi en ainakaan minä ala ketään käräyttelemään. Tietenkin ymmärrän jos hupsuttelu-uran ehtoopuolella olevat haluavat saada kaiken kilpailun pois omia bisneksiä häiritsemästä ja näin haluavat parantaa omaa asemaansa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #4 : Syyskuu 06, 2020, 14:52:40 »
Paritettuja on ollut viime vuosina myöskin suomalaisissa ja tsekeissä jos nyt ihan tarkkoina ollaan ja muistellaan myös muita tapauksia. Eli jos ihan varman päälle haluaa toimia niin paras on jättää tapaamatta kaikki ja siirtyä muihin harrasteisiin.

On harvakseltaan ja myös virolaisia ja venäläisiä, jutun mukaan kuitenkin nykyään "Ulkomaalaisista seksin myyjistä Suomessa on eniten juuri Romaniasta tulleita naisia. Poliisin työssään tapaamista prostituoiduista romanialaisia on jopa 80 prosenttia.
Romanialaiset poikkeavat muiden maiden prostituoiduista siinä, että he tulevat tänne pääsääntöisesti parittajan kanssa."


Eli todennäköisesti sinä paneskelit paritettua tyttöä, ei ihme ettei rapsasi mukaan kiljunut innosta.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #5 : Syyskuu 06, 2020, 14:57:08 »
^^ Niin että jos jonkun paritetun tytön kohtalo surettaa, niin haluaa vain "kilpailijan pois markkinoilta"..? No, voihan sen noinkin nähdä.  ::)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #6 : Syyskuu 06, 2020, 15:07:00 »
^ Hänen olettamuksensa. Aika törkeää lähteä heittämään mitään epäilyksiä jos ei ole äärimmäisen varma.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2020, 15:09:51 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #7 : Syyskuu 06, 2020, 15:13:32 »
Tosi S-kortilla Helsingin listalla lähes eniten positiivisia rapsoja kerännyt on Romaniasta. Ei kyllä kotimaata ilmoituksessa mainitse.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #8 : Syyskuu 06, 2020, 15:43:33 »
^ Hänen olettamuksensa. Aika törkeää lähteä heittämään mitään epäilyksiä jos ei ole äärimmäisen varma.

Minusta taas on aika törkeää se, että valitat romanialaiseksi tietämäsi tytön olleen tapaamisella tylsä ja haluton kun ainenkin nyt tiedät, miten heitä käytetään hyväksi ja että he liikkuvat parittajan mukana.
Jokaisella naisella, minkä maalaisella tahansa on oikeus myydä seksiä itsenäisesti. Minkäänlaista muun osapuolen hyötymistä eikä paritusta ole syytä sallia työntämällä pää pensaaseen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #9 : Syyskuu 06, 2020, 15:48:47 »
Haastettelua pukkaa vai miten nyt olikaan.
Kun ei tajua niin vittu ei tajua.
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #10 : Syyskuu 06, 2020, 15:55:59 »
Barcelona ja Amsterdam. Mitähän näitten taustoista on tiedetty..

^^ Näin on kuten kerroit. Mitään ihmeellistä kämpässä ei näkynyt. PolPo tietää tasantarkkaan ne pari taloa missä nämä majailevat joten menköön katsastamaan jos kiinnostaa. Ennen niitä aina väliin kiinnosti. Nyt en tiedä kun en juurikaan ulkkareita ole tavannut.

Kannustatko kaikkia asiakkaita aina tekemään poliisille ilmiannon vaikka mitään erikoista ei näkyisikään?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #11 : Syyskuu 06, 2020, 17:06:48 »
Taannoisessa oikeusjutussa, missä tuomittiin muutama turska, käytettiin perusteena että tyttö oli Romaniasta ja muita hpöphöpö-perusteita. Rangaistus oli kevyt, vain sakko varmaan jotta siitä ei valitettais. Yksi kuitenkin valitti ja tuomio kaatui.

Kansallisuus ei pelkästään vaikuta mulle, seuraan ennemmin muita merkkejä. Olen varmaan menettänyt hyviä kokemuksia, kun olen epäilyttävän puhelinkeskustelun perusteella päättänyt että en ota riskiä. Jos tyty vaikuttaa tavatessa poissaolevalta ja tulee mielikuva keskusteluissa että hommaa ei tehdä omasta halusta, teen mutkan kautta ilmoituksen
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #12 : Syyskuu 06, 2020, 17:54:10 »
Taannoisessa oikeusjutussa, missä tuomittiin muutama turska, käytettiin perusteena että tyttö oli Romaniasta ja muita hpöphöpö-perusteita. Rangaistus oli kevyt, vain sakko varmaan jotta siitä ei valitettais. Yksi kuitenkin valitti ja tuomio kaatui.
Hieno homma! Onko linkkiä? Tai muuten tietoa millä perusteella kaatui?

Eikö tuo muuten käytännössä sitten tarkoita, että muidenkin tuomion saaneiden tuomiot kaatuvat? Riippuu tietysti vähän perusteista miksi tuon valitaneen tuomio kaatui.
Perfektionisti.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #13 : Syyskuu 06, 2020, 18:02:54 »
Noita sakkotuomioiden kaatumisia korkeimmissa asteissa ei kannata juhlia. Viimeisin lakimuutos lähti liikkeelle tilanteesta, jossa turska valitti ja voitti hovissa. Olisi maksanut vaan sakkonsa ja jatkanut elämäänsä ihan kuin ennenkin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #14 : Syyskuu 06, 2020, 18:09:30 »
Kansallisuus ei pelkästään vaikuta mulle, seuraan ennemmin muita merkkejä. Olen varmaan menettänyt hyviä kokemuksia, kun olen epäilyttävän puhelinkeskustelun perusteella päättänyt että en ota riskiä. Jos tyty vaikuttaa tavatessa poissaolevalta ja tulee mielikuva keskusteluissa että hommaa ei tehdä omasta halusta, teen mutkan kautta ilmoituksen

Näin itsekkin toimin. Jos on epäilyttänyt, niin tapaamatta on jäänyt ja ehkä helpompi niin kuin tapaamisen jälkeen hikoilla ja pohtia mitä seuraa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #15 : Syyskuu 06, 2020, 21:34:14 »
Jos tiedustelee saako yrittää raiskata mutta vastaus on kieltävä  8)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #16 : Syyskuu 07, 2020, 09:10:55 »
Tää on mun mielestä todella hyvä avaus. Ja samalla varmasti tosi vaikea kysymys. Koska en itse ole asiakas, niin myönnän myös, etten osaa sanoa, miten toimisin missäkin tilanteessa. Tältä puolelta pöytää esim tämä kuulosti fiksulta:

Kansallisuus ei pelkästään vaikuta mulle, seuraan ennemmin muita merkkejä. Olen varmaan menettänyt hyviä kokemuksia, kun olen epäilyttävän puhelinkeskustelun perusteella päättänyt että en ota riskiä. Jos tyty vaikuttaa tavatessa poissaolevalta ja tulee mielikuva keskusteluissa että hommaa ei tehdä omasta halusta, teen mutkan kautta ilmoituksen
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #17 : Syyskuu 07, 2020, 10:12:02 »
Joskus ihmetyttää, miten jotkut pystyvät hoitamaan hommat loppuun saakka, vaikka toiselle osapuolelle seksi vaikuttaa vastenmieliseltä. Jos tämän lisäksi poliisien mukaan valtaosa romanialaisista "seksityöntekijöistä" on paritettuja, niin eikö tässä ole jo niin suuri todennäköisyys henkilön olla paritettu, että siitä kannattaisi ilmoittaa jonnekin..? Joillekin on toki helpompaa sulkea silmät asian suhteen.

Ja seuraavaksi kuitenkin kun vedetään esille kortti "voithan sinäkin olla paritettu", niin toivotan kyllä poliisit ja pro-tukipisteen henkilöt mielelläni keskustelemaan kanssani seksityöstä.  ;D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #18 : Syyskuu 07, 2020, 10:24:46 »
Kannattaa erottaa paritettu ja pakotettu. Paritetuksi tytön voi tehdä pienikin asia, panokämpän vuokraaminen taholta joka tietää kämpän käyttötarkoituksen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksiin pakottamisesta
« Vastaus #19 : Syyskuu 07, 2020, 11:44:47 »
Jos olisin ostaja ja palveluntarjoaja vaikuttaisi vain tylsistyneeltä arkeensa, niin ei herättäisi sellaisia epäilyksiä. Masentuneen/apaattisen/ahdistuneen/pelokkaan/hermostuneen oloisen myyjän pitäisi herättää epäilyksiä, ettei kaikki ole ok tai kyse on rikoksesta.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?